Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Notebooks voor het schrijven

Kan iemand mij een tip geven bij het aanschaffen van een notebook/laptop. Ik start in Januari aan de opleiding en heb nog geen pc. Ik zou graag een notebook of een laptop willen omdat ik overal wil en kan schrijven. Ik heb echter geen verstand van pc's en zal zeker als ik niet oppas thuis komen met een slechte koop. Ik neem aan dat als je schrijft je veel geheugen moet hebben en als kunstenaar laat ik wel eens iets uit mn handen vallen.. ;-) Heeft iemand er nu 1 waar mee hij of zij erg tevreden is? en zo ja, waar en voor hoeveel etc. Bijvoorbaat dank,

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan je een Acer adviseren. Deze zitten over het algemeen in een iets lagere prijsklasse, maar doen kwalitatief beslist niet onder voor de grote jongens. Voor zo'n 600 euro heb je al een fijne laptop. Welk type enz. het best bij jou past, kan ik natuurlijk niet voor je beslissen. Dat hangt er helemaal van af wat je budget is, wat je ermee wilt doen, etc. Wil je breedbeeld of een gewoon scherm, dat soort dingen. Kijk eens op Kieskeurig of Vergelijk.nl. Daar kun je verschillende producten vergelijken en er staan ook reviews van gebruikers.
Ik neem aan dat als je schrijft je veel geheugen moet hebben
Ik denk dat dat wel meevalt. Mijn boek van 400 pagina's nam nog geen 1 Mb in op de harde schijf.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker