Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

De troll

29 oktober 2007 - 14:24
De troll De troll is een uiterst schadelijke diersoort, die kan worden geclassificeerd onder de orde van de parasieten. Leefgebied: Het gehele internet. Met name gesignaleerd op forums. Voedingspatroon: De troll voedt zich met reacties van anderen. Hij heeft een uitgekiende jachttechniek. De troll staat erom bekend dat hij vallen zet door her en der berichten te plaatsen met kwetsende, beledigende, of vileine inhoud. Als hij deze val heeft gezet, verschuilt hij zich en wacht af tot er een nietsvermoedend forumlid in zijn val trapt en reageert. Het komt regelmatig voor dat derden hier weer op reageren. De troll slaakt kreetjes van genoegen als de forumleden over elkaar heen buitelen naar aanleiding van zijn bericht. Hoe meer reacties de troll krijgt, hoe dikker zijn ego wordt. Er is een gedocumenteerd geval in Peru, waarbij de troll daadwerkelijk uit elkaar is gebarsten, met alle kwalijke gevolgen van dien. Broedgedrag: De troll broedt op de meest effectieve reacties. Broedtijd varieert van enkele seconden tot enkele dagen. Bestrijdingstechniek: de enige manier om de troll te bestrijden, is door een absoluut voederverbod in te stellen. Voed de troll nooit! Als de troll verstoken blijft van de voor hem noodzakelijke reacties, zal deze zich in allerlei bochten wringen om reacties los te krijgen, en zal hij zijn pogingen intensiveren. Ook dan blijft het van belang de troll te negeren, tot deze een stille dood sterft, of een ander leefgebied opzoekt. Tot zover deze Teleac-cursus.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:03
POD-uitgever J. van der Sloot.
:eek: Joran van der Sloot? Die van Nataly Holleway?? Sjee wees maar niet bang. Ik let beter op dan wie dan ook, alleen al omdat ik geen enkel ms elemaal af heb :)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:07
@ Irene: ja dat had ik ook gelezen, mijn reactie was zienies :) Ik weet wel dat jij me niet agressief vindt. Jambers heeft ten slotte een zacht Vlaams karakter. @ Ros: ik dacht ook aan J vd Sloot.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:11
Wat een consternatie weer. Ik word er helemaal Waus van. Hebben we net de vervende hobbyschrijver achter ons gelaten, krijgen we weer pod-trollen en Carbolussen en literaire prijzen... Als Jambers hier geen sensationele uitzending van kan maken, dan weet ik het ook niet meer. :retard: Sara, maak je borst maar weer nat. :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:14
**gooit water over borst** Irene, ik vraag me af of je me wil opgeven voor een miss wet t-shirt :p Je vraagt wel heel vaak of ik mijn borst wil nat maken Natuurlijk is dit weer heel erg offtopic ;)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:15
Overdag is hij troll, 's nachts metamorfoseert hij in een pod-uitgever op zoek naar literair talent.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:16
@ Saralitse: alles in dit topic is off-topic. Misschien moeten we in het cafe een topic openen speciaal voor het off-topic gaan. Of een jamberstopic.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:16
Irene, ik vraag me af of je me wil opgeven voor een miss wet t-shirt :p
Ja, dan ga je samen met Redhed en dan verkopen jullie boeken zeker! :lol: Eliza, welkom terug, ik vind je lied super! :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:23
Je haalt me de woorden uit de mond, trenke: ik wilde net zeggen dat het vast goed zou zijn voor de verkoop van het boek van Saralitse! (misschien moet ik mezelf gaan verkopen als boekenpromotor? Of cursussen geven in boekpromotie. Eliza: als ik de 17e kon komen zou ik een mutsje hebben opgezet en je lied hebben ingestudeerd! Ik vind het wel heel jammer dat jullie meneer carbodinges hebben weggejaagd. Hebben we eindelijk een uitgever op de site (nog wel een zonder winstbejag), waar we een hoop van kunnen leren, gedragen jullie je zo! })

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:24
**gooit water over borst** Irene, ik vraag me af of je me wil opgeven voor een miss wet t-shirt :p Je vraagt wel heel vaak of ik mijn borst wil nat maken Natuurlijk is dit weer heel erg offtopic ;)
Nee, ik wil er zelf graag aan mee doen, dat is mijn geheime obsessie en die projecteer ik op jullie. :o Jambers kom er maar in...Hang niet zo aan die toog pintjes te zuipen... :unibrow:

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:25
edit

13 februari 2008 - 22:25
Eliza, heel fraai. Wil er nog iemand rode wijn? Ja, iedereen kan zich bij mij opgeven voor de miss wet t-shirt schrijfwedstrijd, waarin een wet t-shirt gebeurtenis wordt beschreven, op niveau natuurlijk.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:27
Je haalt me de woorden uit de mond, trenke: ik wilde net zeggen dat het vast goed zou zijn voor de verkoop van het boek van Saralitse! (misschien moet ik mezelf gaan verkopen als boekenpromotor? Of cursussen geven in boekpromotie.
**kuch** Als er ooit een volgende boek komt dan mag je mijn boek promoten. Deze keer is er geen promotie nodig..echt totaal niet...hahaha

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:28
"Maar is het dan een echt boek J van de Sloot" "Ja, natuurlijk is het dan een echt boek" "Maar hoe gaat dat dan J.? Je hebt toch niet zomaar een echt boek" "Nou gewoon man. Die schrijvers geilen op een eigen boek en dan krijgen ze een afwijzing van een uitgeverij en trillen ze als een rietje" "Maar wat doe jij dan J? Hoe pak je dat dan aan?" "Nou, als ze dan zo zitten te trillen, schud ik die schrijvers door elkaar en geef ze hun eigen boek. Vies man" "Maar dat is dan toch geen echt boek" "Nou, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk het wel. Ik kijk er naar en het ziet er uit als een echt boek. Dus dan neem ik aan dat het een echt boek is" "Maar waar vind je die schrijvers dan J?" "De zee is groot, er zwemmen heel veel vissen"
Eliza :lol: @Ros Ik geef me op...Ik kan goed mijn borst nat maken :D

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:29
Ros, die verhalen mogen wel stout zijn toch? Stout is in. Of is dat al weer uit in Nederland? En dan vragen we Marlies Dekkers om speciaal voor de wedstrijd natte T-shirts te ontwerpen.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:29
Eliza, :lol: Ros, wat is de prijs? Toch niet de publicatie van mijn boek? Vertel, vertel!

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:31
Poeh, aan die Sara hebben we een geduchte concurent. Zij is al zeer ervaren in het natmaken van haar borst. Daar kunnen wij haast niet tegenop Redhed. :eek:

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:38
Jambers, die viezerik, geeft net door dat hij in de jury wil. De prijs is dan ook een speciale reportage van J. en een date met de andere J. Is dat niet leuk?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:40
Poeh, aan die Sara hebben we een geduchte concurent. Zij is al zeer ervaren in het natmaken van haar borst. Daar kunnen wij haast niet tegenop Redhed. :eek:
**trekt alvast een wit t-shirtje aan** ;) Oke, als ik op date ga, dan wel bij het strand, dan kan ik hem aan de vissen voeren :D

13 februari 2008 - 22:42
Saralitse, je bent aangenomen als leidster van "Het moeders wil is wet t-shirt promotieteam". Redhed en Irene zijn vanzelfsprekend ook van de partij, net als iedereen met een beetje t-shirt. Ik zorg voor het water, en desgewenst droog ik af, maar dit alles zonder winstoogmerk. De verhalen mogen stout zijn, maar elitair literair stout. Dat valt niet altijd mee. Leuk dat Marlies de geëigende, ietwat gewaagde shirts levert. De prijzen. Daar wordt nog over gedacht. Gefantaseerd. Ze kunnen toch zo mooi zijn, die wet t-shirts... :o :o :o

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:42
Mist! (Duitse equivalent van shit) Dan zit er niks anders op dan toch met prins Charles naar bed te gaan....
:lol: :lol: :lol: Redhed je kan nog andere dingen gaan doen hoor :) Jonas Altberg ofzo... dat is die andere J...

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:48
Wie is Jonas Altberg???!! En wat moet ik met hem doen om publiciteit te krijgen?? Maar bedankt voor het meedenken. Ik moet er niet aan denken met Charles... nou ja... jeweetwel te moeten doen. (Ben je eigenlijk al 18 plus? Mag je dit wel lezen? :p ) dus alternatieven zijn welkom. Literair stout: dan moet ik me dus even laten inspireren door van Rooijen... :lol: :lol: :lol: Ros: wat zijn precies de taken van mij en Irene? Hoeven we alleen maar mooi te zijn of moeten we ook iets PRESTEREN??

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:52
U kunt bij Ros ook geheel belangeloos inzetten op de uitslag van de natte-shirt-strijd. Zonder enkel winstoogmerk. Daar is hij als vervend POD uitgever en jurylid volkomen eerlijk in. Wed wars van enige commercie! Wie wordt de nummer 1, 2 en 3? Is het slimme Sara? :nod: Is het rillende Redhed? :D Is het innemende Irene? :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:53
Saralitse, je bent aangenomen als leidster van "Het moeders wil is wet t-shirt promotieteam". Redhed en Irene zijn vanzelfsprekend ook van de partij, net als iedereen met een beetje t-shirt. Ik zorg voor het water, en desgewenst droog ik af, maar dit alles zonder winstoogmerk. De verhalen mogen stout zijn, maar elitair literair stout. Dat valt niet altijd mee. Leuk dat Marlies de geëigende, ietwat gewaagde shirts levert. De prijzen. Daar wordt nog over gedacht. Gefantaseerd. Ze kunnen toch zo mooi zijn, die wet t-shirts... :o :o :o
Wat is mijn taak als leidster? Nat t-shirt, mond dicht houden en mooi wezen?

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:55
Saralitse, je bent aangenomen als leidster van "Het moeders wil is wet t-shirt promotieteam". Redhed en Irene zijn vanzelfsprekend ook van de partij, net als iedereen met een beetje t-shirt. Ik zorg voor het water, en desgewenst droog ik af, maar dit alles zonder winstoogmerk. De verhalen mogen stout zijn, maar elitair literair stout. Dat valt niet altijd mee. Leuk dat Marlies de geëigende, ietwat gewaagde shirts levert. De prijzen. Daar wordt nog over gedacht. Gefantaseerd. Ze kunnen toch zo mooi zijn, die wet t-shirts... :o :o :o
Wat is mijn taak als leidster? Nat t-shirt, mond dicht houden en mooi wezen?
Ja, maar wel op niveau, Sara. :lol:

13 februari 2008 - 22:57
Presteren? Het neemt niet veel tijd om dat te beantwoorden, maar wel om het te formuleren. De creativiteit om een aantrekkelijk t-shirt te dragen is al een prestatie, en om een wet t-shirt 'fervend' nauwsluitend uit te dragen vereist een vrouwelijk toptalent. Ademloos wacht ik af. Succes.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 22:59
Ros: al die wedstrijden, wordt dat je niet te veel? Of ga je Zjors weer inschakelen wanneer het aankomt op prijzen? Meiden: succes

13 februari 2008 - 23:02
[Wat is mijn taak als leidster? Nat t-shirt, mond dicht houden en mooi wezen?[/quote] In een keer alle drie goed, maar je mag er spontaan nog best iets aan toevoegen, daar wordt niet kinderachtig over gedaan. Niet door de jury.