Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

De troll

29 oktober 2007 - 14:24
De troll De troll is een uiterst schadelijke diersoort, die kan worden geclassificeerd onder de orde van de parasieten. Leefgebied: Het gehele internet. Met name gesignaleerd op forums. Voedingspatroon: De troll voedt zich met reacties van anderen. Hij heeft een uitgekiende jachttechniek. De troll staat erom bekend dat hij vallen zet door her en der berichten te plaatsen met kwetsende, beledigende, of vileine inhoud. Als hij deze val heeft gezet, verschuilt hij zich en wacht af tot er een nietsvermoedend forumlid in zijn val trapt en reageert. Het komt regelmatig voor dat derden hier weer op reageren. De troll slaakt kreetjes van genoegen als de forumleden over elkaar heen buitelen naar aanleiding van zijn bericht. Hoe meer reacties de troll krijgt, hoe dikker zijn ego wordt. Er is een gedocumenteerd geval in Peru, waarbij de troll daadwerkelijk uit elkaar is gebarsten, met alle kwalijke gevolgen van dien. Broedgedrag: De troll broedt op de meest effectieve reacties. Broedtijd varieert van enkele seconden tot enkele dagen. Bestrijdingstechniek: de enige manier om de troll te bestrijden, is door een absoluut voederverbod in te stellen. Voed de troll nooit! Als de troll verstoken blijft van de voor hem noodzakelijke reacties, zal deze zich in allerlei bochten wringen om reacties los te krijgen, en zal hij zijn pogingen intensiveren. Ook dan blijft het van belang de troll te negeren, tot deze een stille dood sterft, of een ander leefgebied opzoekt. Tot zover deze Teleac-cursus.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 februari 2008 - 23:52
:lol: Doet me denken aan een uitspraak van Dolly Parton: "Het kost een heleboel geld om er zo goedkoop uit te zien als ik doe".

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 0:07
Mag ik nou in de jury of niet? Normaal mag ik altijd alleen de prijzen uitreiken (met de bijbehorende kussen, dat dan weer wel), maar ik wil ook weleens wat te zeggen hebben!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 0:40
Noekie wij hebben sowieso geen concurrentie de hetero's zijn voor jou de homo's voor mij :nod: Eliza :lol: :lol:

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 1:00
Maar er zijn ook getrouwde mannen (met een vrouw dan bedoel ik nu), ook al issie homo. Dus daar kan wel concurrentie zitten en dan heb je ook nog bisexuelen ;)

16 februari 2008 - 1:29
Noekie, dat lijkt me een geschikt onderwerp voor een niewe rubriek. Sekse, geaardhied, en relatie in de literatuur. Zoals daar zijn: man-vrouw-hetero-homo-lesbi-bi-trans-vaal-a-quee-travest en lat-bob-getrouwd-gescheiden-van tafel en bed-hertrouwd-sex-nimfo-matria-patria-narcis- en nog vele schakeringen en combinaties. Dit is vast een beginnetje. Open jij?

Bo

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 15:15
Nauw dad sal je ned sien, ben ik haasdt te laad. Waar o waar ken ik me eige nog opgefe vor de wetshurt vekiezink? Ik ben pragteg blontd vamme eige. En intelegentd. Ken ik der mesgien nog bei? :lol:

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 15:41
Bo, geef het op. Irene heeft haar, ehh, diensten aangeboden aan de organisator van de wedstrijd, dus dan weet je het wel... kunnen wij niet meer tegenop...

Bo

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 15:49
Dan heefdt het inderdaatd geen sin meer. Ik sal dan verder niedt uitwijden over me intelegentie en me vier regtopstaande borste, enso... (Redhed, de MPS heeft reeds zijn intrede gedaan, vrees ik. ;) )

Bo

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 15:50
Waus, ik deed juist erg mijn best op de spelling. Ik gooide er zelfs wat extra deeën en teeën tegenaan om op save te spelen.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 15:52
@ Bo: oh? Ik vond de tekst wel bij jou passen ;);) Maar eh... wel spannend. Ben benieuwd wie er vanavond nog meer langs komen.

16 februari 2008 - 21:21
In de rubriek "fatsoen" zit een behoorlijk portie Trollenbestrijdingsmiddel verwerkt. Nietemin is er een Turkse Troll actief. Opgepast.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 21:40
@ Wat zijn de kenmerken Ros? Dat we het optijd herkennen? (joehoe! Ros is weer online, laat de pret beginnen. Waus is er ook. Heb alleen Sjee geloof ik al even niet gezien?)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
16 februari 2008 - 23:07
Sorry Redhed maar als ik online ben wil dat niet zeggen dat ik ook altijd reageer :) soms zit ik in het eerste stuk van een paniekaanval. Dus daarom reageerde ik hier vanavond ff niet :P

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
17 februari 2008 - 0:22
Heb je de paniekaanval aal geheeld doorleefd of ben je er tijdens het eerste deel uitgekomen? Waarom zat je er in? zat er een kakkerlak onder je bed of was je bang voor je typemachine? (die toetsen lijken alleen maar boosaaridg, ze zijn het niet.)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
17 februari 2008 - 0:27
Ja, weet niet. Soms komen ze alleen al door als ik 2/3 dingen tegelijk doe. Maar dat zijn meestal de kleintjes. De groten, daar had ik er vrijdagochtend in de bus (een heleboel k*tkinderen zaten erin, ZMOK, zeer moeilijk opvoedbare kinderen, dus dan weet je het wel) er twee van in een uur tijd. Die hele dag een stuk of vier. Vandaag viel het dus wel mee. O ja die van toen was een kleintje. Morgen in Utrecht komt er denk ik minstens één grote.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
17 februari 2008 - 0:33
Ach ik heb gewoon geen zin om door die paniekaanvallen zoveel te moeten missen :wink: maar dank je Bo!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
17 februari 2008 - 0:36
Lieve Waus, als ik dichterbij woonde, micht je bij me op de sofa liggen. (Tip: mannen kunnen sowieso beter maar een ding tegelijk doen. Vraag maar aan Ros.)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
17 februari 2008 - 0:39
Redhed moet je toch emigreren. Anders kan je er niks aan doen behalve hier met me praten, en de redenen hoeft niet iedereen te weten :P Ik ga slapen. Welterusten allemaal, en tot morgen onee vanmiddag in Utrecht!

Bo

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
17 februari 2008 - 0:58
Wát klopt wel? Hoog tijd voor mij om te gaan slapen, denk ik. Ik kan de discussie niet meer volgen. Welerusten allemaal, en voor degenen die morgen naar Utrecht gaan: heel veel plezier.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
17 februari 2008 - 0:58
Een eigen topic Ros? Nah dat hoeft niet :) Ik weet er vanalles van, getrouwde homo's enzo.. Heb het mn hele leven meegemaakt, dusja :)

15 april 2008 - 9:14
vanwege JCroymans Berichten: 3 Lid sinds: 2008-04-13