Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

De troll

29 oktober 2007 - 14:24
De troll De troll is een uiterst schadelijke diersoort, die kan worden geclassificeerd onder de orde van de parasieten. Leefgebied: Het gehele internet. Met name gesignaleerd op forums. Voedingspatroon: De troll voedt zich met reacties van anderen. Hij heeft een uitgekiende jachttechniek. De troll staat erom bekend dat hij vallen zet door her en der berichten te plaatsen met kwetsende, beledigende, of vileine inhoud. Als hij deze val heeft gezet, verschuilt hij zich en wacht af tot er een nietsvermoedend forumlid in zijn val trapt en reageert. Het komt regelmatig voor dat derden hier weer op reageren. De troll slaakt kreetjes van genoegen als de forumleden over elkaar heen buitelen naar aanleiding van zijn bericht. Hoe meer reacties de troll krijgt, hoe dikker zijn ego wordt. Er is een gedocumenteerd geval in Peru, waarbij de troll daadwerkelijk uit elkaar is gebarsten, met alle kwalijke gevolgen van dien. Broedgedrag: De troll broedt op de meest effectieve reacties. Broedtijd varieert van enkele seconden tot enkele dagen. Bestrijdingstechniek: de enige manier om de troll te bestrijden, is door een absoluut voederverbod in te stellen. Voed de troll nooit! Als de troll verstoken blijft van de voor hem noodzakelijke reacties, zal deze zich in allerlei bochten wringen om reacties los te krijgen, en zal hij zijn pogingen intensiveren. Ook dan blijft het van belang de troll te negeren, tot deze een stille dood sterft, of een ander leefgebied opzoekt. Tot zover deze Teleac-cursus.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 23:39
Ik probeer mezelf in een maat 134 te proppen, maar nu zit ik met mijn hoofd vast in een armsgat :crybaby:

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 23:43
Mooi, allemaal die folkloretruien aan, het liefst met je hoofd stekend in een armgat. Dan heb ik een kansje... PS. Sorry MJ. Je moet ook niet naar verjaardagen gaan ;)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
13 februari 2008 - 23:55
Saralitse is hoofd/leidster/goeroe en geen concurrentie. @ marriejeanne: zijn verjaardagen niet uit? Ik wil mijn kanten strings wel strijken, maar die blijven altijd aan de strijkbout plakken? Ik koop elke week nieuwe strings en een nieuwe strijkbout.. :retard: (daarom moet ik ook zoveel werken om dat allemaal terug te verdienen ;)) Misschien moet ik eens folklorestrings proberen...

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 0:55
O, ik kom weer veel te laat! Moest even smartlappen zingen, is ook belangrijk soms. Jureren bij een wet-T-shirtcompetitie kan ik heeeeeeeeeel goed. Ik heb er echt oog voor. Leuk, leuk, leuk!!!

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 10:08
Tjongejonge! Hoeveel is hier gedronken? Mijn beeld (t)rolt van de ene naar de andere kant. Daaroverheen jubelt Zjors haar smartlap. 't Is hier weer een zooitje! Ach, wat houd ik toch van jullie!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 13:54
Er is een heeeeeleboel gedronken Pluis :) geweldig wat een topic!! :lol:
Mist! Waus slaapt al. Kan iemand anders me vertellen wie Jonas Altberg is?
BassHunter. Zegt je dat wat meer? :)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 14:03
Nee! Zegt me ook helemaal niks. Is dit heel erg? Waus: enlighten me! Ik heb jou net al TWEE interessant weetjes verteld!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 14:05
Thank you o Google, oh zoekmachine der ziekmachienen. gevonden op Wikiperdia, met foto. Wauwie! jammer dat hij zo suf is zijn onderbroek boven zijn spijkerbroek te laten uitsteken, maar hij ziet er stukken beter uit dan Charles!! maar belangrijker: is hij getrouwd? Het moet wel een schandaal zijn dat ik sex met hem heb. Anders word ik er nog niet bekend mee.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 14:07
Je kunt altijd dingen beweren, over dwang ed. een schandaal maken is niet moeilijk!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 14:10
@ Folen: you are good girl! Praat je uit ervaring? Thanks for the tip! Jonas here I come. (Ik blijk toevallig op jonge mannen te vallen, dus hij bevalt me wel.)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 14:28
Hoezo ook al? Mijn eerste idee was Charles. Jonas ziet er beter uit. En het gaat alleen maar om 1 nacht. Niet om hem aan te klagen, maar om bekend te worden. Dan krijg ik ineens zomaar een eigen talkshow en dan is het vast nie meer moeilijk een uitgever voor mijn boek te vinden. Folen: je krijg dan een graots exemplaat met handtekening van me. en ik zal een onderbroek van Jonas voor je mee smokkelen. ;)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 17:15
Redhed jij hebt nog nooit van Basshunter gehoord?? Wat voor wereld is Oost-Duitsland :eek: Noekie dat heb je helemaal mis. JONAS IS EEN VET LEKKER DING!!!! Dat jij dat nou niet kan zien kan ik ook niks aan doen :nod: Luister dit liedje van hem maar eens een vet sexy stem http://www.youtube.com/watch?v=bfuLYW3HVoQ (Redhed neem je ook een onderbroek voor mij mee (A))

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 17:41
Die muziek is best te pruimen. Ik heb het hier vast wel eens gehoord op de radio, maar ik onthou zo'n naam niet. Ik zal mijn best doen voor twee onderbroeken. Woont die pipo in Zweden?

14 februari 2008 - 17:59
Herinnering: ""Ja, iedereen kan zich bij mij opgeven voor de miss wet t-shirt schrijfwedstrijd, waarin een wet t-shirt gebeurtenis wordt beschreven, op niveau natuurlijk"" De wetstrijd is geopend: uw inzendingen zijn welkom. Succes.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 18:13
Ja hij woont ergens in Zweden. Vraag de weg maar aan Karel XVI Gustaaf in Stockholm.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 18:15
Goed zo Ros, even back to... Off-topic gaan doen ze maar in het topic off-topic to the maxxxx. Hier hebben we het alleen over serieuse onderwerpen, te weten trollen, limericks en wetstrijden. Bij de weg (expres geen Engels), weet je nog een leuke miss-wet-t-shirt limerick?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 18:17
By the way: Een miss-wet-t-shirt uit Zweden Leefde niet meer in het heden Maar sprong naar het verleden En werd daar stevig fijngekneden Door inwoners van het eiland Tiengemeden.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 18:26
Niet dus! Dat is voor Ros bedoeld. Die schrijft altijd Engels tussen haakjes. Ik kan trouwens niet weten dat RedHed in een ander topic heeft gezegd dat ze Engelse les geeft... Maar weet het wel ;)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 februari 2008 - 18:30
Sjee toch zit je jezelf helemaal wit te maken (niet rascistisch! ipv zwart) :D Ja, ze geeft Engelse les. Maar alleen op dit forum, dus wij zijn de leerlingen :)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 februari 2008 - 23:38
Sexy stem? :confused: Ik geloof dat onze smaak totaal het tegenovergestelde van elkaar is ;) Scheelt weer concurrentie ;) hihi

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 februari 2008 - 23:47
edit