Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

gezocht jonge knappe schrijver

wie van ons droomt er ook van een prins of een prinses op het witte paard , eentje die ook schrijft en er goed uit ziet? hoe vind je een prins op het witte paard dat schrijft en goodlooking is? hebben meer mensen deze droom en in hoeverre is deze droom realistisch? waar moet ik zoeken? zijn er mensen waarvan deze droom is uitgekomen?zoja hoe is dat zo gekomen? :) Ik zoek echt een vriendje die mijn passie deelt ong van 21 tot 27 jaar , ik weet alleen niet waar ik het kan vinden . ik moet nog met schrijfwedstrijden meegaan doen enzo en dat ga ik ook zeker wel doen. ik hoop dan ook eindelijk mensen te vinden met dezelfde leeftijd en passie. ik wil niets liever dan een gedichtenbundel uitgeven en wat boeken. Ik zoek ook een vriendje dat graag reist het liefst kan hij metal verdragen. en laat zich meesleuren met de blues op een goed glas wijn ... iemand die romantisch is en met reisverslagen prachtige boeken wil schrijven.... wat moet ik doen! ik weet nie hoe ik zo iemand vind.... :p

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mulisch heeft best een markante kop. Maar wat ik absoluut onaantrekkelijk vind is de manier waarop de man zo vol van zichzelf is. Da's voor mij persoonlijk een forse afknapper. Zal ik het eens heel plat verwoorden? Ik vind hem een lul. Dus die moet hij bij mij in zijn broek houden :-P En als hij dan ook nog zijn mond weet te houden in mijn nabijheid, zou hij misschien best te verdragen zijn. Maar niet veel meer dan dat.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die zelfingenomenheid merk je toch helemaal niet op zo'n foto? Ik vraag me soms echt af of mensen elkaar niet napraten, of het niet "hip" is om Mulisch een zelfingenomen lul te vinden. Ik heb hem in ieder geval nog nooit ergens op kunnen betrappen.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die zelfingenomenheid merk je toch helemaal niet op zo'n foto? Ik vraag me soms echt af of mensen elkaar niet napraten, of het niet "hip" is om Mulisch een zelfingenomen lul te vinden. Ik heb hem in ieder geval nog nooit ergens op kunnen betrappen.
Mee eens. Toen hij tachtig werd, kon je hem feliciteren. Hij kwam heel vriendelijk over en nam de tijd om een boek te signeren. Hij lachte bovendien vriendelijk.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind die arrogantie wel grappig. Ik stoor me er in ieder geval niet aan en hoe kan je iemand een lul vinden die je alleen van horen zeggen kent?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu gaan we het over een andere jonge knappe schrijver hebben. Oké?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu gaan we het over een andere jonge knappe schrijver hebben. Oké?
Afgesproken. Welke? En om nog even te reageren op de beginpost. Ik hou niet van blues, wijn en reisverslagen, dus de rest geef ik maar op.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Knap is hier op deze site sowieso het probleem... :D Uiterlijk dan he.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
We hadden toch ook twee knappe gepubliceerde dames op het forum? (Wel meer waarschijnlijk, maar deze hadden op Hyves van die mooie foto's.) Hoe heten ze nou, die ene van die chicklits en die andere van de thrillers...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Uh... even nadenken... Begon de een niet met een R en de ander met een K of J? Maar dat zijn geen mannen, toch?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn sowieso erg weinig mannen hier :P Eigen, Rapid, Carduelis, Micha, ik en een aantal minder actieve mensen? R en K of J klopt :) Vergeet MJ niet. Haar vind ik best knap.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps, Dries en Louis :D Maar Dries schrijft niet. Dus die valt af voor dit topic. @Eigen, Pvdwngrd, bedoel je die met Peter?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Eigen, ze kwam toch naar het Solse Gat? :) Hoop mensen die ik vergeten ben... :D *loopt boekpresentatie na* Clement Roorda, Knarf88, Tom Hogendoorn, DJ, Adrie Zeeuw...

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Over Mulisch gesproken, ik kwam hem net tegen op het museumplein. Hij zag er inderdaad niet meer zo jong uit. Een beetje ongezond ook. Hij moest zich laten ondersteunen door een jonge vrouw. (Hij wist zelf niet dat hij mij tegenkwam, maar dat maakt niet uit) -- Daan

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Rudolf is ook een man.
En ook een knappe man!
Vergeet MJ niet. Haar vind ik best knap.
Dank je, Waus! :) :thumbsup:
En volgens sommige posters hier ben ik ook een man, en knap en jong ben ik ook
Mooi zo laten. :)