Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

gezocht jonge knappe schrijver

wie van ons droomt er ook van een prins of een prinses op het witte paard , eentje die ook schrijft en er goed uit ziet? hoe vind je een prins op het witte paard dat schrijft en goodlooking is? hebben meer mensen deze droom en in hoeverre is deze droom realistisch? waar moet ik zoeken? zijn er mensen waarvan deze droom is uitgekomen?zoja hoe is dat zo gekomen? :) Ik zoek echt een vriendje die mijn passie deelt ong van 21 tot 27 jaar , ik weet alleen niet waar ik het kan vinden . ik moet nog met schrijfwedstrijden meegaan doen enzo en dat ga ik ook zeker wel doen. ik hoop dan ook eindelijk mensen te vinden met dezelfde leeftijd en passie. ik wil niets liever dan een gedichtenbundel uitgeven en wat boeken. Ik zoek ook een vriendje dat graag reist het liefst kan hij metal verdragen. en laat zich meesleuren met de blues op een goed glas wijn ... iemand die romantisch is en met reisverslagen prachtige boeken wil schrijven.... wat moet ik doen! ik weet nie hoe ik zo iemand vind.... :p

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, Marriejeanne, is dat jammer, Mulisch heeft al een jonge vrouw :( Ja, Rudolf is knap.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hihi :D

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha MJ, Mulisch was en is nog steeds mijn held als het gaat om auteurs maar wat ben ik vergruisd om die mening. Een mooie man tjsa, hij vindt zichzelf in ieder geval erg mooi en alhoewel dat geen mooie eigenschap is volgens mijn boekje werkt het, over het algemeen, vaak wel voor je in de echte wereld. Kan Sean Connery niet eens een boek gaan schrijven... :D

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben én knap én ik schrijf geniaal! De toeval! Alleen ik ben pas over een maand 21 dus ik val buiten de leeftijdscategorie. De ironie!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha,ha, ik voldoe in ieder geval niet aan het profiel. Micha, die foto's van jou (vnl de eerste) bewijst dat ze wel :D degelijk bestaan.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vraag me soms echt af of mensen elkaar niet napraten, of het niet "hip" is om Mulisch een zelfingenomen lul te vinden. Ik heb hem in ieder geval nog nooit ergens op kunnen betrappen.
Ik baseer mijn - geheel subjectieve - mening op een tweetal lange interviews rond de tijd dat 'ontdekking van de hemel' uitgebracht werd of verfilmd werd, dat ben ik even kwijt. Napraten doe ik sowieso niet aan, maar je hebt gelijk als je zegt dat ik de man nooit ontmoet heb.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben er net achter gekomen dat jullie het hier ook over mij hadden. :o Ik zal even helpen: Ik ben knap ( veel boeken gelezen) Ik ben geniaal Ik ben zelfverzekerd En ik ben erg bescheiden. Het enige wat tegenzit is mijn leeftijd. 30 jaar geleden was ik net 31.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als er jonge, knappe schrijvers uitgedeeld worden, wil ik er ook wel één. Niet meer zo jong en minder knap ben ik zelf al, dus...

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hihi, Peter, zelfs hier bij mij thuis hadden we het nog over je. Mijn broertje zei dat hij ook op SO zat. Hij heet Peter, dus ik zeg dat er echt een Peter hier zit, ook al ben jij een totaal ander iemand :D Mijn broertje is absoluut niet bescheiden :P

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet hoe oud jij bent GS, maar afgelopen tijd heb ik een aantal literiare avonden bezocht en of het nu toeval was of niet; de gemiddelde leeftijd loog er niet om. Ik vermoed dat ik en mijn zus de jongsten waren (30 en 34) en op het gebied van jong mannelijk schoon heb ik mijn hart daar niet kunnen ophalen (gelukkig heb ik een niet-schrijver thuiszitten :)) Mits jouw smaak buiten de categorie 45-70 valt, valt daar weinig te halen. Maar ik kan ook de verkeerde avondjes uitgezocht hebben natuurlijk (Wel gruwelijk veel lol gehad met mijn zus over dit gegeven...:D). Groetjesss

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
We vergeten mij met ze allen! Ik ben én jong én knap én ik schrijf. Er zullen zeker weten wel meer zijn hoor, hoewel we een uitstervend ras zijn. Ik denk dat er geen jonge mensen te vinden zijn op die avondendingen, omdat ze óf niet eens weten hoe groot de schrijfwereld nog kan blijken te zijn en wat er allemaal is óf omdat ze geen zin hebben om in hun eentje tussen al die 'oudere' te zitten. Met alle respect natuurlijk.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed dat je het zegt, Raynauld! Probeer gekke-schrijfster eens te benaderen voor een avondje uit?

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Aan hoeveel van de voorwaarden moet je voldoen? Ik ben jong en kan me mee laten voeren door de blues. Metal verdragen lukt ook nog wel, beter dan foutieve verwijswoorden in ieder geval, maar voor de rest houdt het denk ik een beetje op...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Whahahaha.... wat is dit geweldig grappig allemaal!! Ik zie dit nu voor het eerst. Mijn kaken doen weer zeer van het lachen :lol: :lol: :lol:

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dargor, met jouw onderschrift kun je het ook wel vergeten.... :D
Is het niet knap geschreven dan? :p Nee, het is niet autobiografisch. :D