Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

gezocht jonge knappe schrijver

wie van ons droomt er ook van een prins of een prinses op het witte paard , eentje die ook schrijft en er goed uit ziet? hoe vind je een prins op het witte paard dat schrijft en goodlooking is? hebben meer mensen deze droom en in hoeverre is deze droom realistisch? waar moet ik zoeken? zijn er mensen waarvan deze droom is uitgekomen?zoja hoe is dat zo gekomen? :) Ik zoek echt een vriendje die mijn passie deelt ong van 21 tot 27 jaar , ik weet alleen niet waar ik het kan vinden . ik moet nog met schrijfwedstrijden meegaan doen enzo en dat ga ik ook zeker wel doen. ik hoop dan ook eindelijk mensen te vinden met dezelfde leeftijd en passie. ik wil niets liever dan een gedichtenbundel uitgeven en wat boeken. Ik zoek ook een vriendje dat graag reist het liefst kan hij metal verdragen. en laat zich meesleuren met de blues op een goed glas wijn ... iemand die romantisch is en met reisverslagen prachtige boeken wil schrijven.... wat moet ik doen! ik weet nie hoe ik zo iemand vind.... :p

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, MichaM, het eerste wat ik dacht bij de bovenste foto: die ziet er niet slecht uit! Maar dat ben jij dus niet...
Whehe, nee... Helaas :')

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dat niet Sieb Posthuma, die Rintje tekent?
Ja! Ik wist nog dat het een Friese naam met een S was, maar dat was het ook. Dank dank ;) Ik ben toen nog een paar keer extra langs zijn tafel gelopen om te gluren :o Qua uiterlijk is ie wel mijn type :nod:

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hij is een van de mooiste mannen die er rondloopt, en nog aardig en getalenteerd ook. Hij woonde jarenlang tegenover me, met Rintje. Hij heeft al een vriend.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hij is een van de mooiste mannen die er rondloopt, en nog aardig en getalenteerd ook. Hij woonde jarenlang tegenover me, met Rintje. Hij heeft al een vriend.
Ik ook ;) Maar wel tof :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dames, pas op voor kortsluiting! Niet kwijlen boven je toetsenbord!! :D
Let even op wie je dame noemt :P En ik krijg morgen toch een nieuw toetsenbord, spill proof ook nog, dan mag ik kwijlen zoveel ik wil :D

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
eerlijk gezegd reageerde ik nog op marriejeanne, maarik ben zo sloom, inmiddels waren we alweer een bladzijde verder... (en ik werd zelf ook gesmsd door een lekkere vent, dus was even afgeleid :unibrow: )

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
eigen: gekke-schrijfster wil een knappe man (dat is de buitenkant), met passie voor het schrijven (dat is de binnenkant). En ze heeft me op een idee gebracht: ik wil dat nu ook! :!: :o Soms moet iemand dat gewoon even hardop zeggen om het bij je naar boven te halen. Bedankt, gekke-schrijfster! :)
Hahahahahaha, ik lach me rot!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die hond is wel leuk ja :nod: Ik dacht even dat je wat anders bedoelde... :D

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had altijd een saai idee bij Sieb Posthuma, maar hij is best leuk. Alleen 1960? Niet helemaal mijn leeftijd.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En eh ... Mmmulisch ...?
Speciaal voor MJ, Harry Mmmulisch bij de vorige paus, die maar liefst een halve minuut tijd had voor deze knappe Nederlandse schrijver!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet verkeerd. Hebben jullie het over de ex-schaatser Rintje? Heerlijk mannen met krullen (die eerste foto van Micha!). Ik vind Joost Zwagerman erug leuk. Heeft zo'n mooie stem.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hm. Er zijn wel knappe schrijvers, maar die zijn meestal niet meer zo piep en/of ze hebben het niet voor de dames. Ik vrees trouwens dat een relatie tussen twee schrijvers niet lang stand kan houden. Daarom heb ik zelf een bijzonder knappe, niet-schrijvende man gezocht. Mét een wit paard en nog romantisch op de koop toe. Maar de dag dat hij aan het schrijven slaat, is het uit. Want dan verhongeren de kinderen, verwildert de tuin en is het hele huishouden binnen de kortste keren om zeep. En bovendien heb ik dan niemand meer om tegenaan te leuteren. Nee, dankjewel. Eentje is genoeg hier in huis...

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En eh ... Mmmulisch ...?
Speciaal voor MJ, Harry Mmmulisch bij de vorige paus, die maar liefst een halve minuut tijd had voor deze knappe Nederlandse schrijver!
:puke: Komt eerder in aanmerking voor; ik zoek een oude lelijke schrijver, yakkie

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nouw ... :confused: