Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kinderboek over gehandicapte kinderen wel mogelijk?

Hoi schrijfvrienden, Ooit, lang geleden een kort kinderboekje geschreven over een gehandicapt klein meisje die met een kaboutertje eropuit trekt. Jeanet wou het verhaal wel proeflezen en vond het prima. Maar worden kinderboeken over een meisje in een rolstoel wel gelezen? Vinden kinderen dat niet eng om erover te lezen? Is er wel een uitgever voor dit soort werk?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vanochtend was ik met mijn middelste zoon naar het ziekenhuis, omdat hij een groeiprobleem heeft. (Hij is 14 en half en net zo groot als zijn broertje van negen) En toen grapte hij:"Ik ben verticaal uitgedaagd" :lol: Vond het wel grappig.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat kunnen kinderen toch goed omgaan met problemen hé. en hoe verzint ie het, echt geweldig ja. :nod: Ik voel me zelf juist op het horizontale vlak steeds meer uitdeien. :\\ Ik ben zo dol op chocola en heb al ruim drie weken niks gehad. :crybaby: Nu ontdekte ik bij de bioform choclade zonder suiker. :unibrow: en hoop dat ik hier wat minder vet van word. keep on dreaming. :( Het smaakt naar chocolade dat wel. Ik ga vandaag eens internet brausen voor een uitgever die misschien iets in het kinderboek ziet. Je weet maar nooit. :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
pff, uitgevers van kinderboeken genoeg, maar welke moet je nou kiezen. :? Ik denk er maar eens een paar te bellen. Laat jullie de verdere stand van zaken weten. :)