Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Wat moeten vrouwen schrijven?

Naar aanleiding van de zoveelste mannelijke winnaar van een prestigieuze literaire prijs (m.n. nu de Libris Literatuurprijs) zat ik daar een beetje over te denken en te filosoferen met Simon, wat uitmondde in de vraag: Wat (voor soort boek) moeten vrouwen schrijven, zodat mannen het interessant vinden? Of anders geformuleerd: Wat voor tekst, geschreven door vrouwen, willen mannen graag lezen? (en dan zó graag dat ze het een prijs zouden toekennen).

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrouw heeft ook niet zoiets gelijkends als een pen tussen haar benen. Vandaar, denk ik.
Uit sommige reacties is gebleken dat er nog mannen zijn die daar naast een pen ook hun hersenen hebben.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrouw heeft ook niet zoiets gelijkends als een pen tussen haar benen. Vandaar, denk ik.
Uit sommige reacties is gebleken dat er nog mannen zijn die daar naast een pen ook hun hersenen hebben.
:D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrouw heeft ook niet zoiets gelijkends als een pen tussen haar benen. Vandaar, denk ik.
Uit sommige reacties is gebleken dat er nog mannen zijn die daar naast een pen ook hun hersenen hebben.
Ik denk met mijn pen.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk met mijn pen.
Verlicht mij Harry, hoe werkt dat voor jou?
Waarom zo opgejaagd, Hilde?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ja, je vraagt je af waarom Dries deze niet sluit.
Omdat niemand het bij mij meldt. Bij deze dus dicht. Ik merk een opleving in het offtopic gaan de laatste dagen. Laten we alsjeblieft een beetje ontopic blijven. Van dit soort topics is 30% van de reacties gewoon onzinnig.