Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online Academie

Wat is je ervaring met de Online Academie? Welke workshops heb je gedaan en/of wil je doen? Hoe maak je een keuze in welke workshop je wilt doen? Voor alle duidelijkheid, hier staat het aanbod http://www.schrijvenonline.org/academie NB "Ontdek je schrijftalent" wordt behandeld in een ander topic

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
FS, dank je voor wat je deelt. Zelf denkvoel ik ook dat het mogelijk een gevoel is te weten wat de eigen stijl is. Gemengd met ook een gezonde dosis nuchterheid van zelf van binnen weten wat ik/je wel of niet kan. Maar ja, een mens groeit ook, en ik weet dat ik nu al anders schrijf dan 6 maanden terug. Misschien is eigen stijl wel daar waar we het vlotst in schrijven en ..wanneer een mens steeds groeit dan wil dat zeggen dat de eigen stijl nooit star kan zijn. Zo van: DIT is mijn stijl en anders niet? Dan, zoals ik het nu zie, is eigen stijl ook aan verandering onderhevig. Altijd? Hm, ja of nee? Bij andere schrijvers herken ik WEL de eigen stijl. Het schrijven is dan aan verandering onderhevig maar niet de stijl, de manier van schrijven. Nu heb ik dus even niet over het genre waarin men wel of niet in schrijft. Het zou heel leuk zijn als we een draad konden hebben, zonder namen, waarin een twintigtal mensen schrijven en dat we dan zouden mogen raden wie wat schrijft. Ik ben wat van de hak op de tak aan het denken, FS, en laat het daarom even los voor vandaag. Hoe lang was je langste wachten op feedback van opdrachten? NU ga ik even kijken naar de verkiezingsuitslagen.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schop dit topic weer omhoog :) sinds ik vandaag 'Fantasyverhalen schrijven' heb aangevraagd. Ben benieuwd of er het afgelopen jaar ook anderen zijn geweest die workshops/cursussen hiervan hebben gedaan.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vanavond begin ik met de cursus glas in lood :D Maar leuk voor je, ik vind cursussen - degene die ik heb gevolgd althans - heel zinvol en leerzaam! Succes.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iemand al de cursus essay schrijven gevolgd? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Goede docent? Leerrijk? Moet je wat voorkennis hebben? Wordt er naar een bepaalde schrijfstijl verlangd?

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yago, ik ben ook benieuwd naar de cursus essay schrijven. Maar ik wil hier vertellen dat ik de cursus 'ontdek je eigen stijl' met veel plezier heb afgerond. Ik heb veel geleerd over mijn stijl, en ik denk mijn stijl verbeterd. Ik zou dringend een cursus plotten moeten volgen, want alle korte verhalen die ik afgelopen maanden schreef waren mooi maar met mager plot...

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben een beetje aan het rondkijken op de site en zie dit onderwerp, dat over de schrijfcursussen gaat. Ik heb cursus 'columns' gedaan en vorige zomer cursus 'spannende verhalen'. Ben heel tevreden over de goede begeleiding van de docenten en je steekt er veel van op. Goede aanrader, en een compliment voor de docenten die de cursussen begeleiden!!