Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

EvaM (& muziekliefhebbers bijeenkomst)

Hallo iedereen! Goh, ik las net jullie introducties. Erg interessant. Laat ik me dan ook maar gelijk even voorstellen: Ik ben Eva, ik ben zeventien jaar en ik woon bij mijn ouders in Amsterdam. Momenteel geniet ik van mijn vakantie, maar over een paar weken moet ik er weer aan geloven. Ik zit nog op school en ik doe 6VWO. Wat ik hierna wil doen, weet ik nog niet. Wellicht een studie die mijn schrijfvaardigheid verbetert. Ik hou van schrijven, lezen en alles wat te maken heeft met letters op een stuk papier. Ik schrijf erg graag gedichten. Dit doe ik eigenlijk al vrij lang, maar ik ben er pas sinds een paar jaar (ik denk twee, misschien anderhalf jaar) serieus mee bezig. Ik denk erover om in de toekomst boeken te gaan schrijven, maar dat zie ik nog wel. Naast mijn passie voor schrijven, hou ik enorm veel van muziek. Muziek is een van mijn grootste inspiratiebronnen. Maar goed, dit is niet de juiste site om over mijn liefde voor muziek uit te weiden. Ik heb me op deze site aangemeld om zelf inspiratie op te doen, om (van jullie kritiek en tips) te leren en omdat ik nieuwsgierig ben. Ik hoop dat ik hiermee genoeg over mezelf heb verteld :) Groetjes, Eva

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij gaat Dries niet blij met mij zijn... :P
Wel een erg lange titel... :eek:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach is nou eenmaal zo :P
@ Waus: Soms wel, maar soms is mijn muziek ook gewoon te hard.. dan kan ik me niet concentreren:P. Maar muziek is voor mij al gauw te hard om me te kunnen concentreren: pas als er geen stem in voor komt en het niet continu mijn aandacht probeert vast te houden, kan ik me concentreren op het schrijven.
xD da's heel anders dan de muziek die ik luister, ook tijdens het schrijven. Heerlijk een stukje muziek met tekst, daar haal ik juist de inspiratie van daan.
Mijn probleem is een beetje dat ik al met alle nummers op mijn iPod mee kan zingen.. echt veel nieuwe inspiratie valt er dus niet uit te halen :P . Ze leiden me alleen af tijdens het schrijven: dan ga ik maar meezingen terwijl ik net bezig was met een geniaal stukje tekst, snap je :P.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij gaat Dries niet blij met mij zijn... :P
Wel een erg lange titel... :eek:
Haha, ja precies. De titel overschrijdt niet alleen de regels, mijn hele voorstelforum ook.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
EvaM ben je een zusje van MichaM? :rolleyes:
Haha nee, ik heb geen zusjes. Ik heb een broertje, maar hem zul je hier niet tegen komen. Hij houdt niet zo van schrijven, lezen en dergelijke.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
EvaM ben je een zusje van MichaM? :rolleyes:
Haha nee, ik heb geen zusjes. Ik heb een broertje, maar hem zul je hier niet tegen komen. Hij houdt niet zo van schrijven, lezen en dergelijke.
MichaM is een jongen :eek:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeee! Niks over Marilyn! I (L) Marilyn :P maar je hebt wel gelijk: je moet er vooral de humor van kunnen inzien. Maar hij maakt wel degelijk goede muziek hoor. Zijn teksten zijn goed, erg dubbelzinnig en suggestief.
...Zijn teksten zijn goed, erg dubbelzinnig en suggestief? Ik moet toch nog eens goed daarnaar luisteren dan. :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
EvaM ben je een zusje van MichaM? :rolleyes:
Haha nee, ik heb geen zusjes. Ik heb een broertje, maar hem zul je hier niet tegen komen. Hij houdt niet zo van schrijven, lezen en dergelijke.
MichaM is een jongen :eek:
Oeeps 0=) Vergeef me, zo goed ken ik iedereen nog niet op het forum. Maarree.. nee, mijn broertje heet geen Micha ;)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeee! Niks over Marilyn! I (L) Marilyn :P maar je hebt wel gelijk: je moet er vooral de humor van kunnen inzien. Maar hij maakt wel degelijk goede muziek hoor. Zijn teksten zijn goed, erg dubbelzinnig en suggestief.
...Zijn teksten zijn goed, erg dubbelzinnig en suggestief? Ik moet toch nog eens goed daarnaar luisteren dan. :)
Hehe, Marilyn een beetje zitten bevooroordelen he ! :P ;). Eerlijk gezegd kan ik al zijn teksten ook niet allemaal ontrafelen.. maar er is een aantal sites waarop ze zijn dubbelzinnigheid en dergelijke uitleggen.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@EvaM, Ik moet zeggen, uit zijn teksten kan je opmaken dat hij heel slim is en er zit wel diepgang in. Er zitten teksten bij de ik graag lees, hoor, maar dat geld niet voor al zijn teksten hoor!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@EvaM, Ik moet zeggen, uit zijn teksten kan je opmaken dat hij heel slim is en er zit wel diepgang in. Er zitten teksten bij de ik graag lees, hoor, maar dat geld niet voor al zijn teksten hoor!
Ja, je merkt tijdens interviews van hem ook wel dat hij slim is. Maar je hebt gelijk, niet al zijn teksten zijn even goed.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik luister nu David Bowie.
ik luister nu Garbage ;) met het nummer 'Sleep Together', erg leuk nummer, al zeg ik het zelf :P.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik luister nu Sonata Arctica, met Victorias Secret :P mooie tekst en mooie muziek wat wil je nog meer :D

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Eigen Ik ben weleens een keer naar een concert van David Bowie geweest. Echt aan te raden!! Was een van de mooiste concerten die ik ooit heb gezien!!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus: Als Carduelis een van de bovengenoemde nummers uit moest kiezen om te luisteren..voor welk nummer had hij dan gekozen, denk je?:P

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ EvaM, Garbage vind ik ook wel goed, vooral "Stupid girl", "Sleep" en "Androgyny"(?) Ik luister nu naar Texas (als ik op vrouwen zou vallen...............)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@FS: Heb je het boek / de film van Christiane Felscherinow gelezen / gezien? (zie anders mijn log)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ EvaM, Garbage vind ik ook wel goed, vooral "Stupid girl", "Sleep" en "Androgyny"(?) Ik luister nu naar Texas (als ik op vrouwen zou vallen...............)
Die nummers zijn inderdaad wel goed! Ik ben echt fan van Garbage, ook al hebben ze hun beste tijd al gehad. Het verbaast me dat je een aantal nummers van ze kent. Vrijwel niemand kent ze, merkwaardig genoeg. Misschien een heel stomme vraag.. Maar ben je een vrouw of ben je homoseksueel?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben een vrouw :D ;)
Hahaha, echt waar? Om de een of andere reden heb ik al die tijd gedacht dat je een man was :P. Dus het kwam een beetje vreemd op me over toen je suggereerde dat je op mannen valt. (Ik heb overigens helemaal niets tegen homo's..sterker nog, je moest eens weten.) Maar ik had het niet verwacht :P Goh, grappig. Dat krijg je ervan he, als je helemaal niks kwijt laat over jezelf in je profiel :P Mag ik vragen hoe oud je bent?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We zijn ook niet nieuwsgierig vanavond :rolleyes:

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja hoor.
(Ik heb overigens helemaal niets tegen homo's..sterker nog, je moest eens weten.)
Wat moeten we weten? :lol:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@EvaM Hoe oud denk je dat ik ben? :) Ben liefst zo anoniem mogelijk, heb namelijk e.e.a. meegemaakt. @Eigen, ik heb www.eigen.punt.nl bekeken, is dat je weblog? Er zat een filmpje bij. Was dat de film over Christiane Felscherinow? Er stond iets in wat suggereerde dat je graag Christiane Felscherinow en David Bowie samen wilt/wou interviewen. Hebben zij iets gehad samen? David Bowie gaat toch met een "zwarte" vrouw?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja hoor.
(Ik heb overigens helemaal niets tegen homo's..sterker nog, je moest eens weten.)
Wat moeten we weten? :lol:
Haha jij bent anders ook een nieuwsgierig aagje:P Eehm, nou, op de een of andere manier schijn ik altijd op homo's te vallen. Ik weet ook niet hoe het komt, maar het is gewoon zo :P . Volgens mij hou ik gewoon van onbereikbare mannen.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@FS: Nee, die twee hebben niks met elkaar gehad (voor zover ik weet dan), maar David Bowie en zijn muziek spelen altijd een grote rol in het leven van Christiane Felscherinow, zowel in haar echte leven, haar boek en haar film. En ze hebben elkaar diverse keren ontmoet in Berlijn. @EvaM: O, is dat het...

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha jij bent anders ook een nieuwsgierig aagje:P Eehm, nou, op de een of andere manier schijn ik altijd op homo's te vallen. Ik weet ook niet hoe het komt, maar het is gewoon zo :P . Volgens mij hou ik gewoon van onbereikbare mannen.
Wat vind je van de kunst van Pierre & Gilles, by the way? Ik vind het wel mooi :o :unibrow: