Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

EvaM (& muziekliefhebbers bijeenkomst)

Hallo iedereen! Goh, ik las net jullie introducties. Erg interessant. Laat ik me dan ook maar gelijk even voorstellen: Ik ben Eva, ik ben zeventien jaar en ik woon bij mijn ouders in Amsterdam. Momenteel geniet ik van mijn vakantie, maar over een paar weken moet ik er weer aan geloven. Ik zit nog op school en ik doe 6VWO. Wat ik hierna wil doen, weet ik nog niet. Wellicht een studie die mijn schrijfvaardigheid verbetert. Ik hou van schrijven, lezen en alles wat te maken heeft met letters op een stuk papier. Ik schrijf erg graag gedichten. Dit doe ik eigenlijk al vrij lang, maar ik ben er pas sinds een paar jaar (ik denk twee, misschien anderhalf jaar) serieus mee bezig. Ik denk erover om in de toekomst boeken te gaan schrijven, maar dat zie ik nog wel. Naast mijn passie voor schrijven, hou ik enorm veel van muziek. Muziek is een van mijn grootste inspiratiebronnen. Maar goed, dit is niet de juiste site om over mijn liefde voor muziek uit te weiden. Ik heb me op deze site aangemeld om zelf inspiratie op te doen, om (van jullie kritiek en tips) te leren en omdat ik nieuwsgierig ben. Ik hoop dat ik hiermee genoeg over mezelf heb verteld :) Groetjes, Eva

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eigen, maar 't is wel gezellig :) en 't blijft ontopic over muziek xD

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus: Hoe weet jij van wat voor soort muziek Carduelis houdt? Daar ben ik wel benieuwd naar. @ Four Seasons: Ik ook :P . Ik heb echt zo veel verschillende periodes gehad.. Niet normaal:P.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus & Eigen: Haha, ik zat nat te denken: eigenlijk was dit mijn voorstelforum.. maar volgens mij is mijn forum een muziekliefhebbersbijeenkomst geworden :P (Niet dat ik dit erg vind ofzo: helemaal niet! Ik vind het wel gezellig zo.)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Eva 1: ik heb hem op MSN, en we hebben al aardig wat uren doorgepraat :P @Eva 2: kan je de titel niet veranderen, 'EvaM & muziekliefhebbersbijeenkomst' ofzo? :D

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Houdt Carduelis van klassieke muziek? Zomaar een gokje ;)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grrrr :P . Waar is Carduelis als je hem nodig hebt?:P Trouwens.. zou dit van Dries wel mogen? Volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling..

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eva (om t van Dries te laten mogen :P ) Luister je die muziek bij t schrijven? En gezelligheid mag best :nod: vind ik xD @Eigen precies (A) Hij is ook niet online dus kan ff duren...

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus: Soms wel, maar soms is mijn muziek ook gewoon te hard.. dan kan ik me niet concentreren:P. Maar muziek is voor mij al gauw te hard om me te kunnen concentreren: pas als er geen stem in voor komt en het niet continu mijn aandacht probeert vast te houden, kan ik me concentreren op het schrijven.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zal Carduelis ook wel opvallen, want sinds Eva haar titel heeft veranderd staat het hele scherm vol met die titel en erachter 'bijgewerkt' in het rood :paranoid:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P O+
He, potverdrie:P

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou zeg, ben even weg en er is gelijk van alles verandert. 8) Als ik denk aan een "foute" muzieksmaak, dan denk ik aan de homo 100, of BZN of iets dergelijks. Bij hele foute muziek denk ik aan Marilyn Manson, maar daar moet je gewoon de humor van kunnen inzien, van dat soort "muziek" 8) :unibrow: en voor wie ik pijn doe, vergeef me mijn gemis :music:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ eigen: Ja, ik denk het ook. De vraag is of hij mijn voorstelforum de moeite waard vind om nog eens te bekijken :P. Hoewel mijn forum niet meer echt het imago van een voorstelforum heeft...

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij hele foute muziek denk ik aan Marilyn Manson, maar daar moet je gewoon de humor van kunnen inzien, van dat soort "muziek" 8) :unibrow:
Heeee! Niks over Marilyn! I (L) Marilyn :P maar je hebt wel gelijk: je moet er vooral de humor van kunnen inzien. Maar hij maakt wel degelijk goede muziek hoor. Zijn teksten zijn goed, erg dubbelzinnig en suggestief.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ eigen: Ja, ik denk het ook. De vraag is of hij mijn voorstelforum de moeite waard vind om nog eens te bekijken :P. Hoewel mijn forum niet meer echt het imago van een voorstelforum heeft...
Maak van je titel 'de verkeerde muzieksmaak van Carduelis', dan komt hij zeker kijken :p

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trouwens, nu we het toch hebben gehad over Marilyn Manson en Dita von Teese; ze zijn met elkaar getrouwd geweest. Geen idee wat jullie met deze informatie moeten, ik dacht, ik gooi het maar in de groep.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trouwens, nu we het toch hebben gehad over Marilyn Manson en Dita von Teese; ze zijn met elkaar getrouwd geweest. Geen idee wat jullie met deze informatie moeten, ik dacht, ik gooi het maar in de groep.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trouwens, nu we het toch hebben gehad over Marilyn Manson en Dita von Teese; ze zijn met elkaar getrouwd geweest. Geen idee wat jullie met deze informatie moeten, ik dacht, ik gooi het maar in de groep.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ eigen: Ja, ik denk het ook. De vraag is of hij mijn voorstelforum de moeite waard vind om nog eens te bekijken :P. Hoewel mijn forum niet meer echt het imago van een voorstelforum heeft...
Maak van je titel 'de verkeerde muzieksmaak van Carduelis', dan komt hij zeker kijken :p
Hahaha, dat is wel een goede :P Maar zo kan het ook spottend overkomen voor anderen.. dus dat lijkt me wat minder voor hem..:p

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xD wel grappig om te weten (was ff drinken, ben er weer :P ). En posts weghalen kan alleen Dries. Je kan alleen de inhoud wissen :P

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ eigen: Ja, ik denk het ook. De vraag is of hij mijn voorstelforum de moeite waard vind om nog eens te bekijken :P. Hoewel mijn forum niet meer echt het imago van een voorstelforum heeft...
Maak van je titel 'de verkeerde muzieksmaak van Carduelis', dan komt hij zeker kijken :p
Hahaha, dat is wel een goede :P Maar zo kan het ook spottend overkomen voor anderen.. dus dat lijkt me wat minder voor hem..:p
of gewoon 'de muzieksmaak van Carduelis' xD komt ie zeker

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xD wel grappig om te weten (was ff drinken, ben er weer :P ). En posts weghalen kan alleen Dries. Je kan alleen de inhoud wissen :P
Ooh, lekker is dat :P

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach is nou eenmaal zo :P
@ Waus: Soms wel, maar soms is mijn muziek ook gewoon te hard.. dan kan ik me niet concentreren:P. Maar muziek is voor mij al gauw te hard om me te kunnen concentreren: pas als er geen stem in voor komt en het niet continu mijn aandacht probeert vast te houden, kan ik me concentreren op het schrijven.
xD da's heel anders dan de muziek die ik luister, ook tijdens het schrijven. Heerlijk een stukje muziek met tekst, daar haal ik juist de inspiratie van daan.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij gaat Dries niet blij met mij zijn... :P
Waarom niet? Je kletst lekker mee :D