Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 218 Gevonden

Melody kijkt op de klok; tien over tien. Ze schuift de vitrage opzij. Kijkt naar buiten. Een harde wind jaagt de herfstbladeren door de verlaten straat. De kans dat er zo laat nog kinderen aan de deur komen is klein. De eerste Halloween zonder Steve, denkt ze . Steve, de charmeur, de gladde prater die uiteindelijk een gestoorde klootzak blijkt te zijn. De deurbel gaat. Toch nog... Glimlachend pakt ze de zak. Een harde windvlaag rukt de deur bijna uit haar hand...niemand. Fronsend sluit ze hem. Achter haar klinkt een geluid. 'Heb je me gemist, schat? '

Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal, ook genoeg om zelf in te vullen :). Ik had zelf (maar kan aan mij liggen) bij: "de windvlaag rukte de deur uit haar hand." een beeld dat dat ding echt weg vloog, dus misschien zou een andere beeldtaal duidelijker zijn. Maar spannend :).

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja, geslaagd. Je kunt nog overwegen het naar de tegenwoordige tijd te schrijven, dan zet je mij in ieder geval nog dichter bij de scene. Inderdaad eens met Karel: Genoeg om zelf in te vullen en dat voorspelt weinig goeds. :-)

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is wel een 100% cliché met die open deur, niemand, en dan toch iemand binnen. Maar het werkt nog steeds. Misschien omdathet Psycho-Steve is.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
John Doe, nooit open doen als het donker is! Bloedstollend de laatste zin en heerlijk beeld van de herfst schets je in het verhaal. Graag gelezen, fijne avond.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi John, goed gedaan. Ik zie het zo voor me. Een griezelig deuntje eronder en je hebt een perfecte openingsscene voor een thriller. Zo een die ik niet durf te kijken.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja fijne horror, ook ik zag een deur wegvliegen ;) daar zou ik proberen iets anders te verzinnen. Voor de rest, genoten van dit spannend tafereel.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi John, spannend stukje met flinke horror-potentie De wegwaaiende deur is idd wel een dingetje. Mss nog even broeden op iets anders ;) Eens met mw. Marie, dat je een mooi herfstsfeertje schetst! Graag gelezen.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een spannend verhaal. Volgens mij ben ik de enige die de deur niet zag wegvliegen... Ik dacht nog na het lezen van je reactie: gezellig dat er bij jou wel iemand aan de deur stond. Maar ik geloof niet dat je op die visite zat te wachten ;) Graag gelezen!

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannend verhaal John. De sfeer van de herfstavond beschrijf je goed. Je voelt al aankomen dat het fout gaat aflopen. graag gelezen. fijn weekend

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
John, … mooi gedaan. Ben je het laatste brok verdriet aan het verwerken, staat die klojo weer achter je. Een echt Halloween verhaal.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed verhaal :thumbsup: - Ze schuift de vitrage opzij. Kijkt naar buiten.- bij slechts 99 woorden moet je veel schrappen wat al duidelijk is. Hier kan m.i. kijkt naar buiten weg. Want wat doe je anders als je de vitrage opzij schuift? :nod:

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een nare man, die Steve, en dan kom je er ook nog niet vanaf. De herfst is voelbaar en ook mooi dat het echt tijdens Halloween speelt. Eng en goed!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi John, spannend, griezelig, creepy, eng etc.! Goed opgebouwd, ik las het met een rilling op mijn rug!