Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep kinderboeken?

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. :) Ik schrijf voornamelijk verhalen en 'boeken' voor (oudere) kinderen (ongeveer van 8 -13 jaar). Ik heb nog nooit iets uitgegeven, wel liggen er manuscripten onder het stof bij een paar uitgevers te wachten op een beoordeling... :oops:

Ik zou het leuk vinden om een schrijfgroepje te beginnen met anderen die ook kinderboeken/jeugdboeken schrijven. Of misschien bestaat die al?

Ik woon in Goeree Overflakkee, maar we kunnen online contact met elkaar hebben.

Wie vindt zich hierin en stuurt een reactie? :wink:

groetjes van Anne

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi,

Ik wil graag meedoen met de schrijfgroep en heb me aangemeld maar kan er nog niet op... Jullie wel?

Groeten,

Apple (v, 28 jaar)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Apple, Roos, en misschien anderen die zich hebben aangemeld:
ik heb jullie namen direct doorgegeven aan Dries. Ik ben alleen contactpersoon, ik kan jullie niet zelf op de lijst zetten.

Nog even geduld denk ik, dan komt het snel goed.

groetjes,
Anne

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi Rosali, bedankt dat ik nu weet waar het moet staan. En geen nood Anne, wij weten dat jij alleen doorgeefluik bent. Dries heeft het vast erg druk met die nare spammers verwijderen. We wachten gewoon af, komp allemaal goe.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

JA zie je wel het komp allemaal goe!!!!

Ik sta erbij-ij, ik sta erbij-ij, leve de koning Dries!

ga gauw kijken!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

JOEHOE! IK KAN OOK OP HET KINDERBOEKENFORUM.
8) Dries rulez! Thank you very much, sir!!!!

Zodra ik de tijd ervoor kan vinden, ga ik me heerlijk in het subforum verdiepen.

Tot gauw!

siska

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe lang duurt het wachten normaal gesproken? Het gaat nu richting de vier weken. Ben ik te ongeduldig? :cry: :cry: :cry:

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jullie zijn vast al aardig op stoom, dus ik weet niet of het voor jullie fijn is als er in dit stadium nog nieuwelingen bijkomen. Maar zo ja, dan hou ik me aanbevolen!
Ing (40) :wink:

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ing wrote:
Jullie zijn vast al aardig op stoom, dus ik weet niet of het voor jullie fijn is als er in dit stadium nog nieuwelingen bijkomen. Maar zo ja, dan hou ik me aanbevolen!
Ing (40) :wink:

Misschien is het een goed idee om anne even een pb te sturen zij heeft deze topic bedacht en opgezet. Zij geeft de namen door aan Dries.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Quote:
Even uitzoeken hoe dat werkt met die pb'tjes.

Zomaar gelukt, ik word hier nog een keer handig in.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Volgens mij hoef je je hier niet meer voor aan te melden. De kinderboeken schrijfgroep begon op een gegeven moment steeds meer een soort miniforum in het forum te worden. Zodoendend dat hij als het goed is voor iedereen zichtbaar is. Je gewoon mee kunt lezen en mee kunst posten.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Calenzia wrote:
Volgens mij hoef je je hier niet meer voor aan te melden. De kinderboeken schrijfgroep begon op een gegeven moment steeds meer een soort miniforum in het forum te worden. Zodoendend dat hij als het goed is voor iedereen zichtbaar is. Je gewoon mee kunt lezen en mee kunst posten.

Dat was mij nog niet bekend. Is dat misschien dan niet handig als het zo is dat het hier vermeld wordt zodat zoals Inge en de volgende dan dat kunnen lezen?

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Goed opgemerkt, Calenzia. Ongemerkt was ik al beland op de voormalige schrijfgroep. Ik lees en post dus vrolijk verder!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Er is inderdaad geen aparte schrijfgroep meer. Het is een onderdeel van het forum geworden en alleen toegankelijk voor mensen die zich hebben geregistreerd. Dat geldt ook voor wedstrijden en cafe en zo. Dus je zit al op het kinderboekendeel als je dit kunt lezen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wellicht kan je de doelgroep van de boeken laagdrempelig laten kennismaken met jullie boeken. Op deze manier kan je wellicht wat extra aandacht genereren midden in de doelgroep. http://www.gratiskinderboeken.nl. Achterliggende club is Kwebbels Kinderboeken (http://www.kwebbelskinderboeken.nl). Zij verzenden maandelijks duizenden pakketjes aan kinderen tussen de 0 en 12. Neem contact op met kwebbels om te kijken wat jullie voor elkaar kunnen betekenen.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Was er vroeger een kinderboekenforum binnen dit forum dat nu niet meer bestaat (dat leid ik af uit dit oude topic)? Of kan ik het gewoon niet inzien? Ik zou hier graag aan meedoen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is er ooit wel geweest. Jaren geleden had het forum een ander uiterlijk en opzet. Op een gegeven moment is het over gegaan naar het huidige forum. Het kinderboekenforum is hier toen niet bijgezet. Dat is echt iets van heel lang geleden en het oude forum.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh wat jammer! Een kinderboekenforum had ik heel leuk en handig gevonden. Alas...

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Maankind, Je weet dat je op dit forum als geregistreerd lid zelf topics mag starten? Als je iets mist, kun je het zelf beginnen (kan je het ook insteken zoals jou leuk lijkt).