Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Online Schrijfgroep: Open voor iedereen!

Ik wil een schrijfgroep oprichten voor iedereen die zich geroepen voelt. Het is een groep die alles via de computer doet en dingen doet als: - Boeken lezen en samen bekritiseren - Schrijven aan de hand van een thema (bijvoorbeeld: detective) - (Dichten) - Etc. Ik heb het plan om het wat verder uit te werken wanneer er belangstelling blijkt te zijn voor deze schrijfgroep. Nogmaals, deze groep is voor iedereen toegankelijk!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ssandra en Ninah, Ik zie jullie als lid van de schrijversgroep. Kunnen jullie ook de emails zien die al gepost zijn? En er op reageren? Kunnen jullie een nieuwe topic aanmakken binnen de group? google-groups is nog wat nieuw voor me. :o

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeri, ik heb gekeken hoe het werk. Maar moet je perse een account aanmaken om er te komen? Zelf ben ik ook niet bekend met dit 'fenomeen'. Het is dus even uitzoeken hoe het werkt. Helaas ben ik niet echt actief op dit forum, omdat ik erg actief ben op WDC. Waar ik een poging doe om een Engelse portfolio op te bouwen. Maar goed, ik ben benieuwd naar jou reactie. I look forward to hear from you. Cheers!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@JanR, Ja dat schijnt te moeten. Anders kan je email adres niet opgenomen worden in de email-alias van de schrijfgroep.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@jeri: dit zouden ze moeten kunnen. ik heb in het beheersysteem expliciet aangegeven dat leden pagina's mogen aanmaken, berichten mogen plaatsen en bestanden mogen uploaden. Maar als er iets is waarvoor iemand beheerder moet zijn, dan hoeft hij/zij het maar te vragen en zal ik hem/haar beheerder maken. @JanJR het is een schrijversgroep, geen publiek forum. Dus je moet inderdaad een account hebben om het te kunnen zien. een google account is sowieso wel handig (ikzelf gebruik hem vooral voor youtube). een google account aanmaken kan hier: https://www.google.com/accounts/NewAccount

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
na de drukke week van vorige week ben ik vandaag extra vroeg van bed afgegaan om mij te concetreren op het schrijven. ik zou me net aanmelden voor een google account, maar daar wordt gevraagd om een mobiele telefoonnummer. is dit verreist? of kan het ook zonder?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zegt google account. Bedoel je gmail? Of googlegroups? Voor beide heb je geen mobiel nummer nodig is mijn ervaring.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hmz, dan snap ik er niets meer van, ik heb gekeken en krijg er een scherm voor waarvoor ik een account moet aanmaken google groups, het is dezeflde link die je had geplakt in dit forum...

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kun je mij via dit forum een mailtje sturen met je email adres? Dan zal ik proberen om je een uitndoging te sturen vanuit de schrijfroep.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik wil even melden dat we bezig zijn het geheel te verhuizen naar . Dit werkt makkelijker. niemand kan wat zien, behalve de moderators. Dus als je je aangemeld hebt, wordt je daarna meteen tot modje geslagen door ninah. Edit: dit is iets van lang geleden. de schrijfgroep vind je gewoon op schrijfgroep2009.googlegroups.com Tim

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb me zojuist ook aangemeld, ik ben benieuwd. Het lijkt me leuk om te delen en soms makkelijker dan hier een deel te plaatsen van een boek waar ik over na aan het denken ben.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie dit ook wel heel erg zitten. En blijkbaar is het online, dus zou ik graag komen om de rust weg te jagen :D. Ik heb me zojuist aangemeld...

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier zo ik ook graag aan mee willen doen! Aangezien hier al een hele tijd niets meer is gebeurd weet ik niet of het nog zo actief is, maar ik stuur wel even een mailtje.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Anieke, Deze groep is eigenlijk een stille dood gestorven. Eind mei zijn er nog een aantal aanmeldingen geweest maar twee weken later is er al geen enkele activiteit geweest. Dus helaas. Gr, Jeri

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, heb zowat het hele topic zitten lezen, jammer dat het niet zo wil lopen. Ik heb ook belangstelling voor deze groep. Wie zit er nog op en kan ik nog meedoen of moeten we het opnieuw gaan starten, heb je hulp nodig etc? Ik hoor het graag.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Luitjes, De groep bestaat nog wel steeds. Of anders gezegd, de discussie groep via google bestaat nog steeds. Alleen de activiteiten zijn nul. Dus als de nieuwelingen hier weer veel zin in hebben, neem dan het voortouw en blaas er weer leven in zou ik zeggen. Ik ben een van de administrators, en zal de leden toegang verlenen, als ze zich aanmelden. @guywilmsfloet: Meld je aan via de google groep (zie details in dit topic) en ik zal je aanmelden. Meer dan administrator zal ik zelf persoonlijk niet doen. Mvg Jeri