Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Typertje tikt

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ff serieus, wat is hier de bedoeling van? Dit is geen platform om je eigen site te promoten.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gezien de prijzen die er gevraagd worden ga ik ervan uit dat het een kostelijke grap is. Iedereen kan blijkbaar gratis zijn/haar webwinkel beginnen. Hmmm....biedt perspectief...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het wel leuk om eens iets anders te lezen dan zwaar serieus materiaal. Maar wat een fout in 'mechanische', zeg ...

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het idee best leuk, maar de uitwerking is om te janken. Dit nemen alleen mensen serieus die toch al zelf brieven schreven.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: Omdat ze niet kunnen computeren. :lol:

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is wel de meest originele manier om eens voor schut te staan. Je maakt een topic aan met je website en lees dan vol verwachting de reacties. :lol: Valt dan toch effe tegen. :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk het niet... Bij 'Contact' staat een adres in Rotterdam, daar woont Babbel niet. Bovendien is het onderdeel van de organisatie JINNER... :) Ik vind het een leuk idee, maar zou er nooit gebruik van maken. Zó moeilijk en tijdrovend is het schrijven van een brief niet... ;)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, en nu is de site heel anders?! Vraag me ook af hoe je daar droog brood mee moet verdienen. 0,39 voor de postzegel, dan de enveloppe nog en de postkantoorperikelen. En natuurlijk een arbeidsongeschikheidsverzekering, want rsi ligt op de loer. 25 euro per uur moet je dan toch echt wel halen. Een A4 tje volschrijven, lukt dat in tweeenhalve minuut? Een webwinkel beginnen is inderdaad een eitje, maar de vereniging van thuiswinkels en de kvk stllen wel verplicht dat je een bezoekadres hebt en een naam die nagetrokken en gevonden kan worden. Voor het geval je in de verleiding komt om niet alle diensten te leveren die je beloofd, zeg maar.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Deze gooi ik dicht. Was al spam om te beginnen, maar nu is ook nog de link uit het startonderwerp aangepast waardoor we over twee sites tegelijk aan het praten zijn.