Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Groepsweblog beginnen, iemand?

Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een paar enthousiaste mensen om samen een groepsweblog mee te beginnen. Een groep, omdat we op die manier meer content kunnen publiceren, en uiteindelijk dus ook meer bezoekers trekken. Ik wil een beetje inspringen op de aktualiteiten, met af en toe een raar stukje ertussen, voor een overwegend jonge (20-25) doelgroep. Als je interesse hebt, kun je het beste hier een reactie achterlaten. (Voor de mensen die opletten; ik had afgelopen week inderdaad eenzelfde soort oproep hier geplaatst. Die is intussen verwijderd.)

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je inmiddels al een weblog uitgescheten? Zo ja, graag een linkje, dan kan ik kijken of ik jullie van dienst kan zijn

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Shitona, kan dat gewiebel van je avatar ook uit. Nu moet ik in elk topic waar jij post op escape drukken om niet spontaan een epileptische aanval te krijgen :tear:

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, volgens mij kan dat niet. Ik heb hem zo ooit eens opgeslagen. En zo irritant is hij ook weer niet hoor ;)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Shit on ya, die gelectrocuteerde avatar van jou is HEEL irritant. Net als jouw vraag: ""Heb je inmiddels al een weblog uitgescheten?""

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind dat een heel logische vraag anders.. Verder heb ik mijn avatar allang al veranderd als je dat nog niet door had.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een lelijk geformuleerde vraag, Shitonya. Denigrerend.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ondertussen krijgt Kruizer geen antwoord op zijn vraag. Ik voor mij heb geen zin in een groepsweblog, maar misschien anderen? Dan graag antwoord op de vraag van het topic.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kruizer, ik vind het wel een prima idee, maar heb er geen tijd voor. Ik hoop dat anderen dat wel hebben. Succes.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook wel interesse, maar ja, als kruizer niet meer van zich laat horen.. En nee, het is niet denigrerend. Als je dat al denigrerend noemt, dan ben je extreem overgevoelig.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier gaan we dan niet meer op in. We blijven bij het onderwerp.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Men zegt niet van zichzelf dat men eerlijk is, noch grootmoedig, deugdzaam, royaal of vlijtig. Het is mooi wanneer anderen zoiets van iemand zeggen. Maar als men dergelijke dingen van zichzelf zegt, komt dat over als het tegenovergestelde. Oftwel: eigen roem stinkt.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van de kleinburgerlijkheid van sommigen moet je je weinig aantrekken, zorg er enkel voor dat het klopt wat je schrijft.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wij maken geen ruzie, Mara, we roepen een vervelend kleutertje tot de orde, die hier en bij andere onderwerpen, de sfeer wil verknoeien. Ze komt liefde tekort, omdat ze die niet accepteert. Ze heeft nog geen enkele positieve bijdrage geleverd. Het is waarschijnlijk alleen maar gezeur om aandacht. Maar Mara, daar hoeven wij toch niet mee te zitten?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rosen, dit vind ik toch wel ruzie hoor alleen op een andere manier. En ik ben het met mara eens: STOPPEN! geen ruzie please...

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal ze naast de TV zetten, op de TV kan niet meer, hij is te dun... Maar ze zullen zeker mooi staan! ;)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou willen dat iedereen goed met elkaar kon opschieten. Nou ja, ik ben een modern soort hippie! (Voor de hele jongeren onder ons: hippies als uit de jaren 70 van de vorige eeuw. Make peace, no war.) Een onmogelijke opgave maar ach. Je moet iets te wensen houden.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach dat zou ik ook wel willen. Ik snap nooit waarom mensen altijd zonder respect naar een ander reageren. Hoe moeilijk is het om normaal te reageren en in je achterhoofd te houden dat je een ander zo behandelt, zoals je zelf behandeld wilt worden? Maarja dat zal nooit gebeuren..

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
"Als je een roos weggeeft, blijft er nog lang iets van de geur aan je hand hangen."

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
vond jij dat nou ook een mooie tijd Mara, of is dat omdat wij ouder zijn en op zo'n tijd terugkijken?