Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verhalen gezocht als dagboekstukjes in mijn boek

Hallo Gezocht...... Chinouk Thijssen bekende schrijfster van thrillers heeft mij aangeraden om op deze site de aandacht te vragen. Het leek me een leuk idee om talentvolle mensen een kans tegeven om hun verhaal in mijn boek terug tezien ! Mijn derde boek (Leven als een voetbalvrouw) komt binnenkort uit en hiervoor ben ik op zoek naar een paar dagboekstukjes. Het onderwerp: een voetbalvrouw die een glamourous leven leidt, maar daarnaast natuurlijk gewoon vrouw is met haar ups en downs. Ze verbaast zich over het glamour leventje dat anderen normaal vinden. Ze geniet van haar kinderen en het mooie leventje, maar het leven gaat niet altijd over rozen. Wat ik zoek: mensen die zich in kunnen leven en in het hoofd van een voetbalvrouw kunnen kruipen. Mensen die bepaalde ideeën hebben over het voetballeventje en die het leuk vinden om hier over te fantaseren. De leukste onderwerpen komen in het boek te staan. Aantal woorden: minimaal 750 woorden, maximaal 2000 woorden. Deadline: het is een beetje kort dag, namelijk 28 juli... Dus ik hoop dat er mensen zijn die misschien tijd (en zin) hebben om hier aan mee te werken. Mail naar magaligorre@email.com voor meer info! Ik schrijf voor bladen o.a. als Glossy, Grazia en ben columniste van de Telegraaf en ben voetbalvrouw voetbalmama en mijn derde boek komt uit in October

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedzo Zjors, helemaal mee eens. Ik ben na het doorspitten van dit topic overigens veel nieuwsgieriger naar Hekates voetbalvrouwen dan naar die voetballersvrouwen, maar goed, ieder het zijne. Een ding is me nu wel duidelijk geworden. Aan schrijvers moet je verstandige vragen stellen. Wat je anders om je oren krijgt, wil je maar liever niet weten! :unibrow:

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vannacht lag ik in bed nog na te denken over voetbal(ler(s))vrouwen. Zou het niet zo zijn, dat voetbalvrouwen toch niet met een bal getrouwd zijn? Dat het substantief op HET voetbal (als sport) slaat en niet op DE voetbal (als voorwerp), dat zij dus met de sporttak huwen? Anderzijds, indien een vrouw met één voetballer gehuwd is, moet het dan eigenlijk niet voetballervrouw zijn? Of is die extra s een tussen-s die de uitspraak regelt? . Fietster = vrouw die fietst Fietsvrouw = vrouw die met een fiets vrijt (synoniem voor fietsfetisjiste) Fietservrouw = vrouw wiens man fietst Fietsersvrouw = vrouw die een relatie met meerdere mannelijke fietsers heeft Fietstervrouw = vrouw wiens vrouw fietst Fietstersvrouw = vrouw die een relatie met meerdere vrouwelijke fietsers heeft . Het was een lange nacht.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En dan hebben we het niet eens over die fietssterren gehad. Met alle varianten kun je makkelijk nog een nacht vooruit. :)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Zjors, je hebt gelijk. Ik vind het jammer dat de TS niet ingaat op de vragen. Magali, zo makkelijk als je het voorstel doet voorkomen, zo makkelijk stel je jezelf ook op door hier niet te reageren. Ik vind het op zich een leuk onderwerp, maar ik begrijp gewoon niet wat de bedoeling is en dan met zo'n strakke deadline snap ik niet dat je niet de moeite neemt iets zorgvuldiger te zijn in je voorstel, of op zijn minst dit topic in de gaten te houden. Voor mij reden om er niet aan te beginnen.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is heel jammer dat het een beetje misloopt in het topic, om het zo maar te zeggen. :) Het was tenslotte mijn idee om hier een oproep te doen, omdat ik hier toch al een tijd zit en dacht dat dit misschien de juiste plek was. Fout gedacht, helaas. Maar ik vind het jammer dat iedereen dan meteen zo vervelend reageert op iemand die het goed bedoelt. Ik ken Magali al een tijd en ken haar als een hele lieve en enthousiaste vrouw, maar ik denk dat dit inderdaad niet de beste manier was om deze vraag te stellen. Een groot gedeelte van de opbrengst gaat trouwens, net zoals bij het vorige boek, naar een goed doel. In dit filmpje wordt daar iets meer over duidelijk: http://www.youtube.com/watch?v=862M6mIH7zM&featur…! Dus nogmaals sorry, het was mijn idee om haar hier een oproep te laten doen. :o :ninja:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ze heeft het wel heel merkwaardig en vaag gebracht toch? Ik hoef niet voor de eer in een boekje te staan.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Chinouk, jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander doet :) Ik geloof best dat ze het goed bedoelt, ik zou niet weten wat ze slecht bedoeld kan hebben. Haar afwezigheid en onduidelijkheid lokken reacties uit, zo gaat dat nu eenmaal in groepsprocessen :p

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook vreemd dat er pas op pagina 3 wordt gesproken over opbrengsten die naar het goede doel gaan. Je zou verwachten dat zoiets in de eerste post vermeld zou worden? En wat voor goed doel dan? (heb geen zin om filmpjes te kijken)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(heb geen zin om filmpjes te kijken)
Een goede beslissing. Ik heb het wel gedaan. Dat wordt weer een slapeloze nacht. . Misschien kunnen we dit item maar beter afsluiten? . - - - - - - - - - - ONDERWERP AFGESLOTEN - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken geen Magali. Is dat een gemis? Er zit wel een erg lange steel aan je pijp, Verweij. Heeft dan een reden?
Kleine kop en lange steel is kenmerkend voor gebruik van blended (mixed) tabak. Grote kop en korte steel gebruikt men voor baai tabak. ( een en dezelfde soort) Ik ben dus een liefhebber van blended tabak.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
. - - - - - - - - - - ONDERWERP AFGESLOTEN - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hoi Dahlman, Ik zie je dit vaker doen. Ik neem aan dat je bedoelt dat dit onderwerp voor jou is afgesloten en dat je ons niet wil vertellen dat we moeten ophouden met reageren. Dat zou een beetje raar zijn op een forum.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een dikke zwarte streep met hoofdletters zag er naar mijn idee niet uit als een uitnodiging of suggestie. Ik ben overigens eigenwijs genoeg om wel of niet op een verzoek in te gaan. ;)