Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitgever zoekt kinderboekenschrijvers

Beste mensen, Ik zag via Twitter een oproep van Circus Patz. Ze zoeken nieuwe talenten die binnen een concept kunnen schrijven. Deze oproep staat er pas sinds woensdag 31 maart op. Jullie kunnen zelf even kijken: http://www.circuspatz.com/ PS. het is geen circus, maar een uitgever :) Groetjes, Suzanne

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@jeanne :-)) Dat zou ik aan de betreffende auteurs moeten vragen... Ik denk dat dat wel naar buiten komt als er een boek gaan uitkomen van de betreffende auteur. En dat gaan nog even duren. Patz

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Patz Daar was ik al bang voor, maar ik dacht: ik probeer het gewoon even. Ik volg het wel hier en op twitter: ik zie dat jij me bent gaan volgen en ik volg jou nu terug. Ik vind je aanpak trouwens leuk en verfrissend. Als ik kinderboekenschrijfster was zou ik ook een keer een gooi doen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik las net Patz' reactie en heb hem ook gemaild. De procedure zoals hij die heeft gevolgd was lang, het kostte tijd, maar hij was erg zorgvuldig, netjes en correct naar mensen toe. Natuurlijk vind ik het jammer dat ik niet bij het circus ga horen, maar dat is zijn keuze en ik heb daar echt geen problemen mee.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste mensen, Even een update; Inmiddels is 'Het Ministerie van Zeer Geheime Zaken en het Verloren Legioen' uitgekomen. Geschreven door Ingrid Mulder. Ingrid Mulder is via een schrijfwedstrijd op Schrijvenonline bij het Verhalen*laboratorium CircusPatz gekomen. Met Buitengewoon Vriendelijke Groet, Patz van der Sloot

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed, Ingrid! De titel is geweldig spannend. Net dit hele topic weer eens doorgespit. Er zijn dus twee schrijvers aan de slag.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@muffles Was het Kerstdorpje onder onze kerstboom. Zitten mijn kids altijd naar te staren en te dromen...
Erg leuk. Waar koop je die? Zou mijn ook inspireren.