Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

propagande

vraag: kan aub iemand me helpen met refrein? representer rap rappers waarom rappen echte rappers.. ayo ken je het verhaal over die geld rappers, 1 tot de 2 Ga zitten jij en luister geen snitch geen fake ik zeg ga zitten jij en luister geen snitch geen fake je zing met paul portomonnee jee jeeee geld rapper DVD in the game hebben lessen voor relaxen zijn relaxer maar geloof niet in de hype ze zeggen viese jij bla hits schijt blijven spinnen spinnen spinnen jonge zeg waar het op lijkt komen rekening verheffen dus je cash mag weer op reis. ja je cash mag weer op reis ze gaat haar koffers in de gang zetten slippen niet op ijs/ je weet de deal is ait die-pop POP muziek voor stress en is het echt komen we weer een piesie verder piesies zetten met de bus of met de trein geld rappers ze papieren en ze geld zijn wel nieuwsgierig wat ze hebben nieuwsgierig wat ze hebben als de kleine kleine gadgets wil niet sip zijn wel verdienen. dit is simpel net als zakgeld en je blijf het typisch vinden.. net-als MILJOEN shitters JACKPOT-als MILJOEN shitters als MILJOEN shitters: die jackpot tik tikkers alles naar de kut ze zijn gekomen met consumties en n hele diepe zucht ik zeg gekomen met consumties en n hele diepe zucht nee niet om te gaan nee; want die doekoe wordt berucht ze gaan never niet meer terug toch want na oprah/ bill gates was een hele diepe put ze zagen veel te weinig kleur Alleen maar eten eten eten ze gaan fetter naar de beurs nog steeds de eigen sjaak likeur op televisies zit het dieper mobb dieper deel 3 ze houdt de zanger voor z’n liedjes voor de wijsheid voor ze biertjes in dit tijdperk gaat ze vliegen zo de fuck ze gaat vliegen ze s van mij op die manier; net als de samples op die beat is als de pijn en het verdriet van alle euro s die ze kennen zij doet meest bij haar bankier komt voor de plastics en de briefies, de chippies met de dippies speelden kassa fucking miepies je verliest het van die miepies want ze rossen het als tientjes of als wie geldrappers! als wie? ze hebben middellen misschien wel tot hong kong of schieten terug weer naar de markt voor waar het allemaal begon, met de middellen misschien wel tot hong kong of weer terug weer naar de markt voor waar het allemaal begon, geldrapper home runs dit kan niet kapot ze klappen de transactie klap-klappen de transactie ze klappen de transactie na een opgetelde som laten het rollen laat het rollen ze promoten dat je daarvoor in-de shop dan komt blazen zware wolk n sucke sucke sucke het op met de verlaagde plafonds vanaf de zaak of van de spot ze slaan op hol als je getallen gelooft als je getallen gelooft soms ga je laag soms hoog in de malle malle molen met de naam er niet voor en dan houdt het op dan gaat het niet door en kom ze terug nog in abstracte vorm: zijn de bom econoom in de volgende stroom, ik zeg de volgende stroom: zitten bovenop een groeiende droom en kiddo kan de toekomst vinden als je goed hebt gezocht de sticky spul ligt op de tafel plus het aanvullend woord: plus het aanvullend woord zeg ho ens : stop je idealen stinkend rijk komen je halen te gevoelig voor reclame ja gevoelig voor reclame en gevoelig voor de aarde je-moet betalen wat het waard is ja ze zwemmen elke week ervoor de zwemmers voor ze loon; eentje steekt zelfs voor ze brood of als je pa het weer moet pinnen zijn ze hard 2007 hard 2007 overleven geld geld jij wil zoveel je houdt van dollars voor de team up jup en voor die dagen zonder zorgen voor de mastercard en tonnen voor de snelheid en confort.. Shit das de bentley sport Het is de samenloop, en vraag vanuit de scene love es love ik zeg de samenloop, en vraag vanuit de scene wadduppers we rappen over geld geen oorlog en geweld ik battle die voor raps en heet je welkom G In een wereld sjaakies wondere fabriek zijn niet zomaar een billy je praat tegen n prins zie ze slaan die euro s silly.. dus je neem het of verlies het maar we chillen in de linie bent niet blutter als die viese viese viese viese vieseviese viese

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet maar ik denk bij blowen en stoned zijn eigenlijk meteen aan die goeie ouwe Beatles... Ik denk niet meteen negatief. Zal mijn zwakke punt wel zijn.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo allemaal. ik heb een dringende vraag. zou iemand mij willen helpen ik loop altijd vast op het refrein! zie de indeling van raptekst. nu heb ik gewoon steeds na 16 regels een zin herhaald. wil het op gaan nemen vandaag of morgen. help! invulling is totaal vrij, het liefst iets simpels!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
haha ik ken mezelf wel een beetje hoor. hoop dat je zorgeloos me liedje zingen bedoelt.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey ik scheet net ofniet op die faker neppe homie grotere pleerol veel papier jij doet me shit niet ik doe dingen owwie geef een les of 10 nok em dan als mika s katjssiiing! net op het einde van wat is en dan edit ik hem sorry kom dikker in dit topic is gegroeid wat gegroeid geldrapper staan wat verder van je; lees slecht van je ik paas hem n kansje van me grammetje me vlammetje rap hem lam de shitter stakkertje houw raps wat langer in; ongecensureerd dus doe relax en observeer me shit is af fuckin bedank je voor vertrouwen rijms ik douw ze wats op nou dan met de choppped en screwed doe het doe smooth komt beter over vroeg ik logisch na me topic motherfucker nou duik kom niet over shit! blaas op big nou super ze producer ik heb schijt de rapperij ik spit de mijne langzaam 2 keer na refreins jij hebt niks voor mij we kunnen lijn voor lijn 50 lijns op een rij dan goed toch ik schrijf het als de dj m spint op die nieuwere shits mmm fok niet te meten dit wijfe weten dit dus kijk jij naar beneden kid ik ben nog net tevreden kid totdat ik je verslind in het echt echt wreed en shit wat kleeft hier toch voor bitch het is suffe hater op me topic shit was net zo high en zo vrolijk het is rotkop de mic dropper stoker ik diss je als ik foto drop en zo schrijf ik ook en live ook met me viese dingen op je hoofd houw het gewoon goor moet echt omgaan met die sukkels ow no! enzovoort niet denderend maar net zo hardcore jij blubber n dummie stumper schrijf je soms graag kut je bent kut sukkel hatertje ik kut wel jij komt fake snake slangekop je weet juist niet ik schuimbek hier met de schrijvers hart en nier viese viese kritieker sinds ze viese viese viese of ik bespeur neppers waar komt hij ineens vandaan die was voor nerds watsgebeurt met 2e rondes zullen we gaan? Lekker lay low Voor de sport en door de ronde kick het off voor de strijd en de show jij lijkt mij een classie ho maar ik neem jou in de *edit en vooral vrijblijvend ik schein fijner dan vooral jou fucking bal flikker op lijer owjah nep negative feeds wacke gasten breken niets letten niet op sinds cream cash rules everything wie niet weg is is gezien kunnen niks op de key lekker losjes eazy be vlotter metter lyrics jonge lift hem met als M J of ya dig ik zet het dikker zo sip je bent een kindje die de tepel niet kan vinden heb bril niet mee touche geen killer nee betaal me ice b jeeejee! lijkt op iemand van tv ik wist het zeker t was niet iemand van het stappen ik ben stappen en zat van bekladderen de quad en check de fuck dan staat daar jij bent de ladder die ik trap en het gat ja die klap kut plat ik ga een shitlist maken voor nerds en verraders die me topic niks kan maken mmm namen de sjaakiesss allemaal kleine kleine rappers geef een warm onthaal lekker stoned reppe weetje ;)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik weet niet wat echt is soms hehe maar klinkt wel dope Mara

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
denkers heh....ben jij dan bekend met zoiets ? gelegenheid tot spitten wordt dan voordragen ofzo goh ik sta nu alleen nog in studio s mezelf tot gehoren te brengen of thuis ofzo...klinkt nog steeds dope edit* me chick zegt ook dat dat wel wreed is zei ze net over de telefoon. ik zal nu eens op internet kijken dan daaroven...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Er worden vaak poëziewedstrijden uitgeschreven, kun je hier op deze site vinden en in het tijdschrift zelf. Er zijn ook een hoop topics over poëzie. Ikzelf schrijf alleen voor kinderen. Tienjarigen, iets te jong om te rappen, haha, ik zie het al voor me.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ok bedankt! een schrijftijdschrift..

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hij noemt zichzelf 24 jaar? Man sorry hoor, maar je bent absoluut niet ouder dan 16 met dit soort zielige teksten.. Ik heb dan ook geen flauw idee wat je op een schrijversforum doet als je rare rapteksten schrijft en de hele dag stoned wilt rondlopen als een kip zonder kop. Opzich heb ik niks tegen blowen, zolang iemand normaal blijft! Nouja meer weet ik dr niet over te melden..

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
volgens mij is die raptekst vooral mooi als hij uitgesproken wordt op het bedoelde ritme, met de bijbehorende sound. Inhoudelijk de puberale thema's die je mag verwachten. Komt vast en zeker goed! Vooral doorgaan!