Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Naar wie stuur ik het?

De korte verhalen bundel over mijn leven in een boerendorpje in Turkije is zo goed als af. Ik hoop het binnen twee maanden weg te sturen. Nu zoek ik een uitgever waar ik het heen kan sturen. Na urenlang gezoek en gepuzzel op het web ben ik eigenlijk nog geen stap verder. Gek word ik van dat zoeken op het Internet. De enige die boeken in dezelfde sfeer heeft is tot nu toe Prometheus. Wie weer er nog meer uitgevers waar ik terecht zou kunnen, dan kan ik gerichter zoeken.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja zeg, goed idee! Een cd met foto's en dan netjes via zo'n programma tot leuke presentatie breien. Misschien leuk om daar de sponsering onder te brengen. Foto van activiteiten of bedrijven met naam en toenaam van diegene die het aanbieden. Stukje tekst tegen meerwaarde enz. Ik dacht ook aan een website waar boek te bestellen is met veel info. Daar kan ook reclame op.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zou iemand mij kunnen helpen? Welke uitgever zou interesse kunnen hebben in een verhaal over mijn leven in Tadzjikistan? Of is dat een hopeloze zaak?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch geen hopeloze zaak?! Lijkt me erg interessant. Misschien kun je er iets meer over vertellen? Stijl? Inhoud? Omvang? Doelgroep?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, nu het verhaal serieuze vormen aan begint te nemen en ik zo hier en daar eens aan het kijken ben voor een manier om het uit te geven en ik lees jullie reacties, begin ik een beetje te twijfelen. Is mijn verhaal wel goed genoeg? Ik ben geen geboren schrijfster! Ik dacht aan Free Musketeers, maar nu ik lees dat je zélf alle PR op je moet nemen, heb ik mijn twijfels. Mijn verhaal is erg persoonlijk geworden, in de ik-vorm. Ik vertel over mijn leven in Tadzjikistan, waar ik in 2005 & 2006 heb gewoond. Alle vreemde gewoontes en tradities passeren de revue ;) De doelgroep? Tsja... ik denk mensen die geïnteresseerd zijn in reizen en vreemde culturen?! (Vergeet niet dat ik totaal niet thuis ben ik dit wereldje!), daarom wend ik me tot jullie, in de hoop op deze manier wat tips te krijgen van ervaringsdeskundigen ;)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt een fragment laten lezen bij Boekpresentatie. De reacties kunnen echt iets toevoegen.