Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Toch nog een reactie

Hallo, Ik heb mijn ms opgestuurd naar drie uitgeverijen. Een ervan reageerde positief, maar kon het niet opnemen in het fonds omdat ze alleen thrillers behandelde. (mijn fout) Dan Boekscout, die heel positief was en waarvan ik het contract nu binnen heb. Maar vandaag kreeg ik ineens mail van Kluitman, 2 maanden nadat ik het ms heb verstuurt. Ze vonden het eerste hoofdstuk heel interessant en wilde graag de rest ( ik had een hoofdstuk en een korte samenvatting van het verhaal verzonden) heel graag lezen. Wat moet ik er nu mee? Ik heb nog twee dagen om het contract terug te sturen en moet zeggen dat ze me heel goed begeleiden en ik tot nu toe erg tevreden ben met ze. Aan de andere kant, Kluitman daar heb ik zelf mijn kast mee volstaan. (bijvoorbeeld de oudere bianca boekjes ed) Plus het is meteen een reguliere en niet eens zo een kleine uitgeverij. Moet ik nu afwachten? Of gewoon doorgaan, vind het zo moeilijk bedankt

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, Mijn contract is verstuurd en ben toch benieuwd wat eruit gaat komen. Dank jullie wel. Ik weet dat ik potentieel had voor een andere reguliere uitgeverij, maar ik heb hier niet voor gekozen omdat dit verhaal niet echt mijn doel was! kan het niet goed uitleggen. Wat ik wel heel leuk vind en ook graag wil delen is dat ik vandaag alsnog een keer een mail kreeg van Kluitman. Dat ze me allereerst bedankten voor mijn openhartigheid. (ik heb eerlijk gezegd dat ik het niet perse voor hun fonds geschreven had maar het me gewoon is overkomen.) maar ook een leuke tip wat ze wel zoeken en dat ze graag nog iets van mijn hand wilde lezen en beoordelen! Eigenlijk best wel heel erg super geweldig motiverend en complimenteus! Maar eerst mijn chicklit nog, zit er zo in en wil dat niet laten liggen.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
hey Ik heb weer een mail terug van Kluitman, ze bedanken me met mijn snelle reactie en eerlijkheid. Ik heb ze namelijk verteld dat er een uitgever is die er ook iets in ziet en ik een contract kan tekenen. Ze gaan het zo snel mogelijk doorlezen en laten het me heel snel weten. Nog eens extra een bedankje om op hen te wachten. Is dit een goed teken? oef ben echt overdonderd
Je weet in elk geval de spanning op te voeren, ik wil weten hoe dit afloopt!!!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Steffie1980, niet alle verhalen in de ik-vorm moet je zien als verhalen van alwetende vertellers, hoor. Begin met een heel nieuw verhaal voor de reguliere uitgevers!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik lees deze discussie nu pas en heb de spanning dus grotendeels gemist, maar ik wil je toch ook even bedanken, Steffie. Echt super dat je ons laat meelezen! En ik begrijp best dat je je semi-autobiografie toch door de POD laat drukken. Je hebt nu "bewijs" dat je kunt schrijven en dat geeft nieuwe moed om door te gaan met het verhaal waar je op dit moment lekker in zit. Als je dat dan maar wel naar reguliere uitgevers stuurt (en ons weer laat weten hoe het gaat). Succes!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad. Ik zou dat ene deel herschrijven, of anders bij een andere (volwassen) uitgeverij aanbieden. Je kunt altijd nog naar boekscout, toch... Je hebt er veel tijd ingestoken. Hoe erg is het dan nog even geduld te hebben.