Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schaduwschrijvers

Dit 'exclusieve' groepsbericht kreeg ik op hyves: Schrijvers verenigt u! Binnenkort opent SchaduwSchrijvers haar digitale deuren! Exclusief voor Hyvesleden: Publiceer jouw boek digitaal op SchaduwSchrijvers! Exclusief voor Hyvesleden geeft SchaduwSchrijvers de mogelijkheid om vóór de officiële opening jouw boek op de website te plaatsen. Laat Nederland kennis maken met jouw boek! Het publiceren op SchaduwSchrijvers is volledig gratis! Tijdens de officiële opening van de website worden er een hoop bezoekers verwacht, zorg dus dat jouw boek dan al op de website staat. (............) Maak natuurlijk promotie voor jouw boek, laat mensen weten dat jouw boek op SchaduwSchrijvers staat. Zorg dat je in de top 10 komt van meest populaire boeken! Kortom: Zorg dat je gezien wordt! Je weet nooit wie er meekijken, bijvoorbeeld uitgevers. (...........)

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Gratis e-books van goede kwaliteit: http://www.gutenberg.org Alles wat enige bekendheid geniet en oud genoeg is zodat er geen copyright meer op rust is hier verzameld: Sherlock Holmes - Sir Arthur Conan Doyle Alice in Wonderland - Lewis Caroll Tom Sawyer - Mark Twain Ulysses - James Joyce Verder: Charles Dickens Jane Austen William Shakespeare Jules Verne Oscar Wilde Edgar Allan Poe Wel voornamelijk in het Engels (er zijn ook wat dingen in NL), dus het zal niet voor iedereen geschikt zijn, maar het is een mooie manier om gratis de classics te lezen.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vind het wel apart om de reacties te lezen over het fenomeen e-books. Terwijl de naam van deze website toch anders zou doen vermoeden..

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, want een online community is natuurlijk prima te vergelijken met iets dat je in je eentje in bed, op de bank of in de trein leest (om maar wat te noemen).

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De website heet schrijven online omdat het tijdschrift "schrijven" heet. Dus het is niet online schrijven, maar schrijven online. Dat zou je ook weten als je niet alleen hier rondhing :\\

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook wel aardig site inderdaad. Kwam ook op sites waar ze een verkoopprijs hanteren van e-books dat boven de verkoopprijs van 'papieren' boeken ligt. Zo stimuleren ze het e-book ook niet echt...

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
SchaduwSchrijvers zet schrijvers in spotlight. Op dinsdag 3 maart is de website SchaduwSchrijvers gelanceerd. Deze website is een initiatief om onbekende schrijvers en hun boeken uit de schaduw te halen. Op een eigentijdse en eenvoudige manier brengt SchaduwSchrijvers boeken onder de aandacht van een breed lezerspubliek. Lezers kunnen het boek van hun keuze in elektronische vorm (ook wel e-book) gratis downloaden. Met de lancering van SchaduwSchrijvers krijgen onbekende schrijvers en hun nog onbekende boeken een kans. Lees het persbericht verder op: www.schaduwschrijvers.nl/catalog/pers.php

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hebben jullie de site inmiddels bekeken? Er staat heel wat op. Ik heb een aantal manuscripten gedownload. Ik vind het een prettige manier om met een auteur kennis te maken. Een nadeel van boeken kopen via het internet vind ik, dat je het boek van tevoren niet kunt inzien. Hier kan dat wel. Ik zie er wel wat in. Ik weet nu ook beter wat ik wil als ik een e-reader ga kopen: ik wil er een met kleur.