Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

VampEnHeld

Hoi allemaal, Ik kwam deze tegen op Internet: http://www.vampenheld.nl/ Voor wie het interesseert ;-) =========

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Wat leuk! Een draadje over Vamp en Held! :-) De e-zines zijn inmiddels te downloaden, zoals hier ook al werd gezegd. Mochten jullie vragen hebben?Stel ze gerust, (ik zal proberen wat vaker even te kijken) maar via mail mag ook. Ik zit nog te springen om goede verhalen, dus ...... (oproepjes en reclame maken is verboden, las ik) Maar aangezien ik creatief schrijven stimuleer, lijkt me het niet heel erg echt reclame maken. Want wat is er nou leuker dan je verhaal uitgegeven zien? Uiteraard ben ik ook erg benieuwd naar jullie mening? Wat vinden jullie van het concept? De vormgeving? De verhalen? Kritiek? Voor eerlijk gegeven en opbouwend kritiek sta ik altijd open.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door het lekkere weer van de afgelopen tijd, kreeg ik een idee: een zomer editie van Vamp#3. Een thema nummer. Ik zoek nog een leuk idee om een themanummer voor Held te maken. Misschien heeft hier iemand een idee? * in verband met [forumregels] heeft het beheer de link verwijderd; websitevermelding staat ook al in de openingspost *

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door het lekkere weer van de afgelopen tijd, kreeg ik een idee: een zomer editie van Vamp#3. Een thema nummer. Ik zoek nog een leuk idee om een themanummer voor Held te maken. Misschien heeft hier iemand een idee? * in verband met forumregels heeft het beheer de link verwijderd; websitevermelding staat ook al in de openingspost *
Wat zou je denken van een 'mystery' aflevering?

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mystery ... Hmmmm ik ga er nog over denken. Is wel erg algemeen. Misschien ga ik op zoek naar een vette afbeelding. En dan daar een verhaal bij. Idee natuurlijk geheel gepikt van Alex de Jong. Maar dat vind hij vast niet erg,

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo iedereen, In het volgende nummer van Vamp staat een verhaaltje van mij, " Eerlijk duurt te lang". Ben ik heel trots op en het is er nog gezellig ook want ik zag meer namen van sollers. Er is al eens eerder een oproep gedaan om verhalen in te sturen en ik denk dat een kijkje nemen zeker geen kwaad kan. Je kunt de eerste twee nummers gratis lezen als je de app op je telefoon of Ipad of iets dergelijks zet. Ik weet niet of dit ook reclame is, maar dat hoor ik vanzelf. Er is ook een masculiene variant voor de echte kerels onder ons.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is ook een masculiene variant voor de echte kerels onder ons.
G$tv@rd%rri*, kan ik óók weer niet aan mee doen.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is ook een masculiene variant voor de echte kerels onder ons.
G$tv@rd%rri*, kan ik óók weer niet aan mee doen.
Yrret als je nergens thuishoort vind je overal je plek.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret als je nergens thuishoort vind je overal je plek.
Ah , hmm ... een superrrrr keigoeie Avatarrrrr

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret als je nergens thuishoort vind je overal je plek.
Ah , hmm ... een superrrrr keigoeie Avatarrrrr
Ben er ook zo blij mee. Het is een samenwerkingsproject met Gidion van de Swaluw. Hij tekent monsterlijk mooi.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Allemaal, Benieuwd naar meer reacties. Wat leuk om te lezen! Nienkea, bedankt voor je reclame (mag altijd voor je eigen publicaties toch) was je tevreden over de uitgave? Mag ik hier eigenlijk aankondigen dat we weer een leuk thema nummer willen publiceren? 'Valentijn" in alle genres, soorten en maten verhalen. Op onze site staat alle info, ik zal hier geen link plaatsen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb al met veel plezier wat steentjes, kort of wat lang, aan VampenHeld bijgedragen. Ik zal dus ook nu eens kijken wat ik kan doen, Astrid, al weet ik niet zeker of dit nu wel echt 'mijn ding' is. :rolleyes:

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om te beginnen vind ik het een heel leuk initiatief. Zelf lees ik veel op de ipad of smartphone. Ik heb de eerste editie dus ook gedownload. Bestaat er ook een mogelijkheid om dia-positief te lezen? Bij verhalen digitaal lezen, vind ik dat prettiger. En waarom is de pdf-editie eigenlijk duurder dan de app-versie? Het zijn toch beiden gewoon pdf's?

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Astrid, Ik vond dit dan ook een van mn leukste publicaties. Ik heb er hard voor moeten werken maar dat was het waard.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@HHJT; Nee, het zijn niet beide pdf's. Voor de App maak ik het op een bepaalde manier op. Dat kost tijd. Dan load ik alles op en bewerk het. Voor de pdf versie gebruik ik inderdaad bijna alles van de app, maar zitten er nog wat bewerkingen aan en sla deze dan op en mail. Het is dus voor mij een extra handeling, service. Vind je de pdf prijs te duur? Dia positief, bedoel je, zwarte achtergrond en witte letters? Dat is geen mogelijkheid helaas. @Nienke, goed te horen. @Hay, in de oertijd waren ze vast ook verliefd en jaloers ... :-)

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Hay, in de oertijd waren ze vast ook verliefd en jaloers ... :-)
Ik heb uit zeer onbetrouwbare bron vernomen dat je werd dood geslagen als je die emoties niet toonde. Maar dat was in een tijd dat mannen nog echte mannen waren. Of... vrouwen echte vrouwen waren. Ik snap het verschil nu nog niet.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Astrid Ha ha, waarom denk je dat ik nog altijd met 'Winterwende' aan het puzzelen ben? Door al die intriges natuurlijk. In 2015 hoop ik het resultaat hier ook te kunnen plaatsen. @Yrret Dat is wel het klassieke beeld, maar daar ben ik niet van uitgegaan. Zeker in de ijstijd waren de kleine groepjes die rondtrokken zo afhankelijk van elkaar dat elk klein conflict grote gevolgen kon hebben. Je kon niet simpelweg gaan verhuizen of zo.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Astrid, Nee hoor, het heeft niks de hoogte van de prijs te maken. Ik vroeg me gewoon af waarom er een prijsverschil was. Ik heb me laten vertellen dat het hele proces van de totstandkoming van een blad iets anders in elkaar zit dan zoals jij het nu beschrijft. Da's alles.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Astrid, Nee hoor, het heeft niks de hoogte van de prijs te maken. Ik vroeg me gewoon af waarom er een prijsverschil was. Ik heb me laten vertellen dat het hele proces van de totstandkoming van een blad iets anders in elkaar zit dan zoals jij het nu beschrijft. Da's alles.
Een blad in print? Ja dat gaat anders. Ik wil wat toevoegingen in de ap, zoals bewegende beelden. Die kunnen niet in de pdf en daarom pas ik die versie aan. Stel je brengt een blad in print uit, dan zou je inderdaad 1 op 1 de pdf versie daarvan kunnen doormailen. Ik stek de pdf echt als extra ter beschikking, ik heb geen middelen om deze te beveiligen, dus diegene die de pdf hebben, kunnen deze gewoon door sturen. Maar ik ga uit van het goede in de mens :-) En ach, een boek kan je ook uitlenen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik voel me zo 'vorige eeuw' dat ik het met de PDF 'moet' doen omdat ik de app niet kan downloaden (veel te kleine telefoon). Maar het is de moeite waard, hoor Astrid!

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is de deadline nou 30 december of 24 januari? Op Schrijven Online staat 24 januari, op jullie site 30 december... (30 december zeker dan? haha)

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi @Allie De deadline is verlengd. Alles is nu aangepast naar 24 januari. Gelukkig wacht niet iedereen tot de deadline, er komen al aardig wat verhalen binnen. Maar er kunnen er nog een hoop bij. Voordeel van digitaal, we hebben geen vaste omvang.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het nieuwste nummer (Held 4) is uit. Wie van jullie komen naar Het Gala van het Fantastische Boek in Den Boch 7 februari? Ik ben er ook, dus als je me nog vragen wilt stellen over Vamp en Held, spreek me vooral even aan. Of gewoon voor een kletspraatje natuurlijk.