Uitgeverij Kluitman
Hallo,
ik schrijf sinds een tijd aan een boek dat over pesten gaat, omdat ik vind dat daar weinig aandacht aan wordt besteed.
Het is dus geschikt voor jongeren en ouderen eigenlijk. Ik wil het gaan uitgeven, en ik kende de Kluitman al redelijk.
Maar wat ik heb begrepen is dat je kansen erg klein zijn bij hun, omdat dit een strenge uitgeverij schijnt te zijn.
Ik heb geprobeerd ervaringen op te zoeken, maar helaas kon ik er bijna niets van vinden.
Sommige beschouwen het een top uitgeverij, maar is dit werkelijk zo?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat Kluitman's kansen nou zijn en wat de ervaringen daarbij zijn?
Een alternatief sta ik ook open voor.
Ik ben nieuw op dit forum, dus sorry als dit verkeerd is geplaatst.
Groet,
Danny (21 jaar)
Judy schreef: (alleen geen
Daar moet je dan wel geld
schlimazlnik schreef: Ja, dat
Danny, een boek over pesten
en wat kluitman betreft ze
Tja schreef: Daar moet je dan
Het ligt eraan wat voor
Ik wil graag delen/melden dat
Inmiddels bijna 13 jaar…
Inmiddels bijna 13 jaar later, maar ik herinner me nog dat ik dit topic ooit had geopend. Om terug te komen op destijds: Ik was er nog lang niet klaar voor. Ik heb andere ervaringen moeten opbouwen, leren en ontdekken. Wel kan ik zeggen: Het verhaal is alsnog uitgegeven als boek dit jaar (echter niet bij Kluitman). Heb wel een succesvolle signeersessie gedaan bij de Bruna, een filmscript is ervan gemaakt en meer dan 100 exemplaren zullen in de bibliotheken verschijnen. Het heeft flink wat jaren mogen duren voordat ik zover kwam, maar het was nodig voor mijn ontwikkeling als schrijver én persoon. Ook zijn de tijden nu wel anders dan 13 jaar geleden. Maar ik was niet vergeten dat het avontuur ooit hier begon in dit topic, toen ik nog slechts 20 was en nu inmiddels 33 met andere inzichten en kennis, maar het verhaal is wel altijd bij me gebleven en heeft nu eindelijk z'n intrede gedaan in de wereld. Eind goed, al goed! Iedereen die nog actief is, en mij had voorzien van tips: Bedankt!
Dag Danny, Wat fijn dat je…
Dag Danny,
Wat fijn dat je verhaal toch zijn weg heeft gevonden. Ook ik stelde op dit forum mijn eerste onzekere vragen, lang geleden. Op een kille, betweterige reactie na, vond ik hier vooral hartverwarmende steun voor elkaar. Intussen publiceerde ik vier boeken bij mijn favoriete uitgeverij. Omdat ik nooit vergeten ben hoe belangrijk positieve aanmoeding is, richtte ik een schrijfgroep op voor beginnende schrijvers, om elkaar "live" te ondersteunen. Dankjewel dus, aan alle schrijvers met positieve vibes!