Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Op gesprek bij een uitgever..

Over 120 trage, zenuwslopende uren is het zover: ik ga op gesprek bij een uitgever. En niet zomaar een uitgever. We hebben het hier wel over de uitgeverij waar ik als eerste mijn manuscript naar toe heb gestuurd. Mijn eerste keuze, mijn absolute hoofdprijs.. En wat gaat de tijd langzaam als je aan het wachten bent. Doemscenario's worden afgewisseld door euforische hoogtepunten. Het ene moment zie ik voor me hoe ik een meer dan geweldig gesprek voer, met uiteraard een contract als kers op die overheerlijke chocoladetaart. Een moment later zie ik echter voor me hoe ik gedesillusioneerd op de trein stap, omdat het slechts bij een kennismakingsgesprek blijft. Ik bereid mezelf enerzijds voor op een bittere teleurstelling, maar verheug me anderzijds met elke vezel in mijn lijf op fantastisch nieuws.. Wie oh wie duimt met mij mee?

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :{}

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd!! Ik heb wel zo'n vermoeden wie jouw uitgever wordt, maar... Wacht eerst inderdaad dat contract af. :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw, wat een prachtig bericht op deze prachtige dag. Gefelicteerd! Ik heb waarschijnlijk hetzelfde donkerbruine vermoeden, Appel ;)

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
geweldig! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! En nou willen we weten wat voor boek, waarover, kunnen we al wat lezen, welke uitgever! Vertel, vertel! Je gaf ons een taartje, nou de slagroom nog.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel!! Echt zooo leuk dat iedereen zo blij voor me is! Als ik meer kan vertellen doe ik het écht, maar uit bijgeloof wil ik eerst even het contract afwachten..

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Erg leuk, Mila. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk ontvang je dat contract snel :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: hartsikke gefeliciteerd!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Super! Wat een kerstbonus! Echt leuk voor je. :thumbsup:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Zie #53
Bedankt. Sorry. Het stond inderdaad vermeld. Ik was vast moe!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mila, post 54 is inderdaad zweverig als je er echt even naar kijkt, mar de symbolische waarde zit hem in het woord.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mila, even een andere vraag. Het lijkt alsof mensen die op gesprek mogen of op andere wijze verder mogen met een manuscript snel een reactie kregen. Hoe was dit bij jou? Ik heb dit twee maal gehad. Alle reacties die maandenlang duurden waren negatief.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
DeEllis, bij mij was het een beetje gek gegaan, ik had mijn manuscript in augustus opgestuurd, maar toen ik na drie maanden nog niets gehoord had, heb ik het ook naar twee andere uitgevers opgestuurd. Maar vervolgens kreeg ik alsnog een telefoontje van deze uitgever, dat ze me al twee keer gemaild hadden, maar dat ik maar niet reageerde. Nu heb ik een wat lastig mailadres met een streepje, dus daar is waarschijnlijk iets misgegaan, want ik heb de mailtjes nooit ontvangen. Ik heb dus geen idee wanneer ze precies gereageerd hebben, maar in ieder geval wel ruim binnen 3 maanden. Overigens kan ik inmiddels bekend maken om welke uitgeverij het gaat. Sommigen hadden het al geraden, het gaat inderdaad om de chicklitserie van uitgeverij Kok/Zomer en Keuning;)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, dat betekent vast dat je contract in kannen en kruiken is, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, dat betekent vast dat je contract in kannen en kruiken is, gefeliciteerd met deze mijlpaal!