Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

[roman] Mondeling (18+)

Eén vraag: vind je de tekst geil? Spiernaakt kroop hij naast me onder de dekens. ‘Waar waren we gebleven?’ mompelde hij en zocht mijn mond. Ja. Daar waren we gebleven! Hij duwde mijn lippen uiteen en speelde krijgertje met mijn tong. Meteen laaide het vuur in mijn schoot in alle hevigheid weer op. Hij zoende mijn borsten en beet zachtjes in mijn tepels. Tergend langzaam trok hij een slakkenspoor over mijn buik naar mijn navel. Zonder pardon trok hij mijn onderbroek uit. Toen ging hij geknield tussen mijn benen liggen en schoof zijn armen onder mijn billen door. In de holte van zijn ellebogen klemde hij mijn dijen. Ik richtte me iets op en keek wat hij aan doen was. Drie vingers van beide handen legde hij op weerszijde van mijn venusheuvel. Weerbarstige haartjes streek hij richting mijn liezen. Hij spreidde mijn schaamlippen, boog zijn hoofd en voordat ik hem uit schaamte tegen kon houden, voelde ik de aanraking van zijn warme tong die als een bliksemschicht in mijn lichaam insloeg. Er was in mijn hoofd nog maar plaats voor één gedachte: Niet stoppen, alsjeblieft, niet stoppen! Ik wist niet of hij likte, zoog of sabbelde, maar ik wist wel dat wat hij deed goddelijk lekker was. Niet stoppen, alsjeblieft, niet stoppen! Ik sloot mijn ogen. Liet het gebeuren. Als een golf in de branding op een zonnige dag rolde mijn orgasme over me heen. Stil, zonder een geluid en zonder een beweging te maken, genoot ik van de warme gloed die in mijn buik ontstond en zich langzaam uitbreidde. Wullem bleef me in hetzelfde tempo likken. Ik kroelde met mijn vingers door zijn krullen. Woeste golven overspoelden mijn lichaam. Ik hield mijn adem in om niet in mijn genot te verdrinken. Geleidelijk trokken de golfbewegingen zich terug. Ik voelde dat Wullem zich iets oprichtte. Loom opende ik mijn ogen zodat ik net tussen mijn wimpers door kon kijken. In zijn ogen blonk een ondeugende twinkeling. ‘Viespeuk’, zei hij. ‘Mmm,’ Ik knikte instemmend en voelde hoe een glimlach breed op mijn lippen ging liggen. Wullem dook weer naar onder en plaatste opnieuw zijn tong tussen mijn benen. Hij likte, sabbelde, zoog, lurkte en slurpte tot ik weer klaarkwam. En even later nog een keer en… Ieder orgasme dat hij me gaf was intenser dan het vorige. ‘Hoe vaak ben je nu klaargekomen?’ Over mijn buik en tussen mijn borsten door keek Wullem me aan. ‘Ik weet het niet.’ Mijn stem klonk hees. ‘Ik heb niet liggen tellen.’ ‘Vijf keer gewoon en drie keer hevig,’ zei hij vol trots. Hij kwam naast me liggen, steunend op zijn elleboog, met zijn wang in zijn hand. Genietend lag hij te kijken hoe ik langzaam uit mijn roes van genot bijkwam.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
maar ik begrijp niet waarom hier ineens die schaamte wordt genoemd. Uit het eerdere stuk blijkt er niets van, ook niets anders dat op schaamte, angst of iets dergelijks kan duiden.
Dit vind ik net het sterkste onderdeel. Heel herkenbaar namelijk. Echt heel goed hoe je dat benoemt Eswee.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat 'krijgertje spelen' vond ik juist wél leuk gevonden. Ik denk dat ik wel snap dat ze in eerste instantie niet verschrikkelijk veel schaamte voelt, totdat ze doorkrijgt wat hij precies van plan is. Zo had ik het begrepen, in ieder geval; dat ze schaamte voelt omdat hij haar met zijn mond gaat bewerken op een plaats waar ze dat waarschijnlijk niet verwacht had. Om het 'spannender' te vinden, zou ik meer willen weten over de gevoelens van de HP. Daarom vind ik juist dat kleine beetje schaamte dat ineens naar boven komt erg sterk.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vind ik ook hoor. Dat krijgertje spelen is prima. Over die schaamte nog even, ik bedenk me opeens iets... Ze is al veel vaker klaargekomen, dus waarom nu ineens de schaamte? Als het de eerste keer was (niet seks in het algemeen, maar de eerste keer dat de man - die overigens een zaadnaam heeft - deze handeling gaat verrichten), dan is het heel goed gevonden/opgeschreven. Maar schaamte omdat je gebeft gaat worden door een kerel die jou al een keer of 7 heeft laten komen?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zonder pardon trok hij mijn onderbroek uit. Oma's dragen onderbroeken. Jonge vrouwen dragen slipjes. Geile wijven strings of tanga's. Onderbroeken hebben geen geile sfeer om zich heen.
Get real.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vind ik ook hoor. Dat krijgertje spelen is prima. Over die schaamte nog even, ik bedenk me opeens iets... Ze is al veel vaker klaargekomen, dus waarom nu ineens de schaamte? Als het de eerste keer was (niet seks in het algemeen, maar de eerste keer dat de man - die overigens een zaadnaam heeft - deze handeling gaat verrichten), dan is het heel goed gevonden/opgeschreven. Maar schaamte omdat je gebeft gaat worden door een kerel die jou al een keer of 7 heeft laten komen?
Volgens mij moet je het nog 'ns lezen. Dat schaamtegevoel komt vóór de eerste keer. Daarna volgt de rest. "Mmm,’ Ik knikte instemmend en voelde hoe een glimlach breed op mijn lippen ging liggen. Wullem dook weer naar onder en plaatste opnieuw zijn tong tussen mijn benen. Hij likte, sabbelde, zoog, lurkte en slurpte tot ik weer klaarkwam. En even later nog een keer en… Ieder orgasme dat hij me gaf was intenser dan het vorige."

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Overheen gelezen! Je hebt gelijk, verdikkie :) Dan is het uitstekend geschreven ja... (maakt het puntje van de 8 orgasmes nog ongeloofwaardiger, dat dan weer wel ;) )

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Overheen gelezen! Je hebt gelijk, verdikkie :) Dan is het uitstekend geschreven ja... (maakt het puntje van de 8 orgasmes nog ongeloofwaardiger, dat dan weer wel ;) )
Hoezo?

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht dat het acht orgasmes waren over een wat langere avond. Dat vond ik al knap. Nu lijkt het in een nog korter tijdsbestek te zijn. Het lichaam (ook het vrouwenlichaam) moet toch ook bijkomen na een orgasme? Of in ieder geval na een stuk of drie van die kunststukjes. Ben geen vrouw, dus weet het niet zeker. Maar 8 keer is überhaupt al veel.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mij lijkt het over een langer tijdsbestek te gaan. Ik vind het in ieder geval niet als kort afgebakend. Maar een witregeltje zou wat dat betreft inderdaad wonderen doen, de zaak duidelijker maken. Over het aantal keren kunnen wij twee geen waardevaste uitsptaken doen. :) (Nog maar eens een smiley, alhoewel ik die dingen haat)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ja, ik kan alleen maar zeggen dat ik ernstig begin te twijfelen aan mijn kwaliteiten als minnaar als dit een 'normaal' aantal is... (hier wilde ik een tong-naar-buiten plaatsen, maar je houdt daar niet zo van, dus ik laat hem achterwege!)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) (Ondanks mijn weerstand). Maar nu gaan we off topic denk ik. Ik kap er mee. In ieder geval, afsluitend. Ik vind het een van de beste, namelijk pure, stukjes die ik op dit forum gelezen heb. En dat geeft wel energie.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ja, ik kan alleen maar zeggen dat ik ernstig begin te twijfelen aan mijn kwaliteiten als minnaar als dit een 'normaal' aantal is... (hier wilde ik een tong-naar-buiten plaatsen, maar je houdt daar niet zo van, dus ik laat hem achterwege!)
5 achter elkaar is wel mogelijk... maar 8 ben ik niet zeker van :P

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
die overigens een zaadnaam heeft
hahaha zaadnaam Dat heb ik moeten googlen. Is dat Nederlandse jongerentaal ofzo? Voor mij is de naam van de jongeman overigens het meest storende. Mijn excuses als je iemand kent die echt zo heet, maar het is echt een zaadnaam. Klinkt als slungel of lummel of pummel ofzo. De juiste naam kan toch wel van enig belang zijn voor zulke scenes. Je wilt toch ook geen Theofiel tussen je benen?

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
die overigens een zaadnaam heeft
hahaha zaadnaam Dat heb ik moeten googlen. Is dat Nederlandse jongerentaal ofzo? Voor mij is de naam van de jongeman overigens het meest storende. Mijn excuses als je iemand kent die echt zo heet, maar het is echt een zaadnaam. Klinkt als slungel of lummel of pummel ofzo. De juiste naam kan toch wel van enig belang zijn voor zulke scenes. Je wilt toch ook geen Theofiel tussen je benen?
Haha. Ik zou het zo niet omschrijven, maar 't klopt wel. Wullem klinkt in deze context inderdaad niet heel sexy.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een Theofiel zou in principe alleen tussen de benen van een Theo liggen, toch? @Arthur: Ach, in mijn regio kun je 'zaad' ergens voor zetten zoals je 'klote' ergens voor zet :)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat ik wel snap dat ze in eerste instantie niet verschrikkelijk veel schaamte voelt, totdat ze doorkrijgt wat hij precies van plan is. Zo had ik het begrepen, in ieder geval; dat ze schaamte voelt omdat hij haar met zijn mond gaat bewerken op een plaats waar ze dat waarschijnlijk niet verwacht had.
Precies!

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal hartelijk dank voor het commentaar en de onderlinge discussies. Een kleine toelichting: Deze scène komt op pag. 34 van mijn roman in wording en begint in dit fragment inderdaad meteen met de... daad. Ook minder vleiende feedback heb ik met genoegen gelezen. Zoals Wullem is een zaadnaam. Het is mijn bedoeling een man neer te zetten die niet overkomt als een gigolo, maar wel een minnaar van formaat is waardoor mijn HP hem nooit meer uit haar hoofd krijgt. De scène bestrijkt de hele avond. Mijn HP zegt dat ze de orgasmes NIET heeft liggen tellen. Wie zegt dat Wullem het bij het rechte eind heeft? Het kan ook zo zijn dat het aantal de geloofwaardigheid van mijn verhaal onderuit haalt. Hier ga ik nog even over nadenken. Wat lastiger is: Als ik probeer origineel te zijn met 'tongen die krijgertje spelen' en het 'slakkenspoor' halen deze woorden de lezer uit de spanning of krijgt de lezer een associatie die ik niet bedoeld heb. Nog een puntje om over na te denken. Nogmaals veel dank voor ALLE reacties!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kun je niet op z'n minst Willem maken van Wullem? Zou al een eind schelen. Bij Wullem krijg ik een visioen van een half tandeloze mond en boer'npetje.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De scène bestrijkt de hele avond.
Dat was mij écht niet duidelijk. Ik vond het lezen alsof het allemaal heel snel ging - wat de geloofwaardigheid niet ten goede kwam. Neem de tijd om één en ander te beschrijven. (Ik blijf erbij dat die tongen best krijgertje mogen spelen. Dat slakkenspoor is een ander verhaal :P)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit vind ik net het sterkste onderdeel. Heel herkenbaar namelijk. Echt heel goed hoe je dat benoemt Eswee.
Er wordt niet gevraagd of het herkenbaar is, er wordt gevraagd of het geil is. Dat schaamtevolle gestuntel met onderbroeken en wat daaronder zit mag voor de meeste mensen dan heel herkenbaar en aandoenlijk zijn, geil is niet niet. Of me moeten onder geil iets anders verstaan. Er stond vorig jaar een artikel over erotische verhalen in Schrijven Magazine, lees dat eens, dan wordt het waarschijnlijk duidelijk wat ik bedoel.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit vind ik net het sterkste onderdeel. Heel herkenbaar namelijk. Echt heel goed hoe je dat benoemt Eswee.
Er wordt niet gevraagd of het herkenbaar is, er wordt gevraagd of het geil is. Dat schaamtevolle gestuntel met onderbroeken en wat daaronder zit mag voor de meeste mensen dan heel herkenbaar en aandoenlijk zijn, geil is niet niet. Of me moeten onder geil iets anders verstaan. Er stond vorig jaar een artikel over erotische verhalen in Schrijven Magazine, lees dat eens, dan wordt het waarschijnlijk duidelijk wat ik bedoel.
In mijn eerste reactie heb ik al aangegeven dat ik het niet geil vind. Voor het antwoord op die vraag heb ik geen artikel nodig. Maar na dat antwoord gegeven te hebben, heb ik de vrijheid genomen om te benoemen wat ik positief vind. Daar laat ik het maar bij.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik volg Schlimazlnik wel. Onderbroek, krijgertje, slakkenspoor. Dat zou ik toch niet zo omschrijven. Slipje, worstelen en glinsterend spoor van genot eventueel? Die zin met sabbelen, zuigen,..., vind ik te kort, heel kort en afstandelijk. Schlimazlnik schreef ook dat het soms te technisch was, hier en daar vind ik het ook wel. De tijdsspanne stoort me ook wel. Een ganse avond zie ik al niet in deze scene, om eerlijk te zijn zie ik ook niet veel mannen een ganse avond een vrouw oraal plezieren. Eventueel combineren met vingeren, penetratie, adempauzes, toch wel enkele variatiemogelijkheden die misschien ook een langer tijdsbesef zouden geven? De vrouw kan ook haar genot zelf verhogen, spelen met haar borsten eventueel? Ietsje actiever dan enkel door het haar kroelen van de man. Ik vond het niet slecht, begrijp me niet verkeerd :)

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi geschreven, maar ik vind de tekst niet geil. Ik weet niet wat voor een boek je aan het schrijven bent, want ik ben benieuwd of het echt belangrijk is dat je er echt geil van wordt. Wanneer je dit wilt, zal het denk ik iets platter geformuleerd moeten worden, maar dat zou naar mijn mening het verhaal niet ten goede komen. Wanneer het geil moet zijn, zou ik dit fragment niet aan het begin van een hoofdstuk plaatsen. Zoals eerder werd genoemd, mist het de aanloop, je start meteen met actie.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ontzettend mooi geschreven, maar ik vind de tekst niet geil. Ik weet niet wat voor een boek je aan het schrijven bent, want ik ben benieuwd of het echt belangrijk is dat je er echt geil van wordt. Wanneer je dit wilt, zal het denk ik iets platter geformuleerd moeten worden, maar dat zou naar mijn mening het verhaal niet ten goede komen. Wanneer het geil moet zijn, zou ik dit fragment niet aan het begin van een hoofdstuk plaatsen. Zoals eerder werd genoemd, mist het de aanloop, je start meteen met actie.
Dat heb ik me dus ook afgevraagd: moet deze scène wel geil zijn? En mijn antwoord is: nee. Er komen nog twee scènes waarbij dat veel belangrijker is. Ik ga wel een aantal suggesties overnemen, zoals de soepzin, die wordt: Hij likte, sabbelde en zoog tot ik weer klaarkwam. Met andere suggesties, zoals de tijdspanne, ga ik aan de slag. Maar Wullem blijft. Hij is een Zeeuw en dit is zijn dialect. Allemaal nogmaals bedankt voor het meedenken.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toen ging hij geknield tussen mijn benen liggen Misschien een positie voor gevorderden uit de Kama Sutra, maar iemand die knielt kan voor mijn geestesoog niet liggen.
Ik heb dit bedoeld zoals een moslim op zijn kleedje geknield ligt om te bidden. Maar dat is natuurlijk niet het beeld dat ik wil oproepen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Acht orgasmes trouwens, damn... Aan de vrouwen hier: is dat mogelijk/realistisch? Zo ja: een privé-berichtje met HOE zou nice zijn :p
Nee, Rudez, ik ga je geen pb sturen. En ja, Rudez, flauwekul: acht orgasmes in één sessie is onbegonnen werk; de clitoris zou er uitgeput van raken en maanden niet meer aan de bak kunnen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En o ja, dit stuk doet mij niets, niet geil, niet opwindend en al helemaal niet erotisch. Beetje kinderlijk eigenlijk. Weet niet hoe oud de auteur is?