Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

knieën

Kan je je hoofd op je opgetrokken knieën leggen? Ik vind het ineens zo raar staan. Wat vinden jullie?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Marja, zakken is ...haast ordinair. Zeker in de context van mijn verhaal. Ik dank je voor al je meedenkwerk. Ik laat, in ieder geval die zin, rusten tot morgen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Ik zucht, leg mijn armen voor me op tafel en laat mijn hoofd erop vallen.' Zo, weg die acrobatische toeren en weg die twee keer knieen :D

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, ha Zjors, fout! Er is geen tafel. Het mens zit tegen een boomstam en zucht en kreunt en...nou ja, ze maakt hersenacrobatentoeren. Met die rottige knieën omhoog en het hoofd... Nou ja, je snapt het wel, op die knieën!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom brengen dit soort personen je toch altijd weer in de problemen? Het lijkt zo eenvoudig. Een zielig persoontje zakt tegen een boom, je hebt zó'n medelijden. Aguttegut...wat is ze zielig. Maar ondertussen geeft ze je wel een knietje! Niet te geloven!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik stop! Ik ga me bij (v)-echtgenoot voegen en geef mezelf een lekker glaasje wijn. Dankjulliewel allemaal en Proost! Op alle knietjes bij elkaar!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen er omheen. Met een diepe zucht laat ik mijn hoofd ... Pfff Pluis wat een zin! Ik trek mijn knieën op, sla mijn armen er omheen en leg mijn hoofd er bovenop. Maar dan heb je weer dat hoofdleggerige gevoel :confused:

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahahahahahaha, :lol: dank jullie wel allemaal! Ik heb me echt suf gelachen. Ik zie iedereen al ondersteboven, knieen en ellebogen likkend :eek: door de kamer schuiven!!! Och mensen, heerlijk om een beetje fantasie te hebben. Ik kom echt niet meer bij!!! THANXXXXX ennne..., succes met oefenen allemaal :unibrow: . Pluis, je bent weer eens geweldig :thumbsup: !!!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap hier toch helemaal niks van! Ik heb, dacht ik, een gewone vraag gesteld. :o Moet je zien wat jullie erevan hebben gemaakt! :rolleyes: Ik denk dat Dries jullie allemaal op het verkeerde been heeft gezet. :nod: (ik moet toch iemand de schuld geven)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
...leg ik mijn hoofd op mijn benen!/ tegen mijn benen Niks knieen. Benen hebben vet, zijn lekker zacht (de mijne, heb ik getest). Knieen zijn bobbelig en bovendien moet je een trema zetten.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik trek mijn knieen op en laat mijn hoofd erop rusten... :D Het wil wat he?! Dan maar zonder hoofd en knieen hahahaha...... :lol:

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis laat ze maar... het komt door 'kan je', bij mij tenminste. Dat vraagt bij mij naar mijn kunnen en dan probeer ik dat. 'Kun je' laat me rustig blijven zitten. Ik werd vanmorgen wakker met deze zin: "Ik buig mijn benen en steun mijn kin/hoofd op mijn opgetrokken knieen(met trema)." Ik ben nu wel heel benieuwd naar de volledige tekst. Wordt het een kinderboek?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben eruit. Ík buig mijn benen, sla mijn armen er omheen en leg met een diepe zucht mijn hoofd op mijn knieën. Met dank aan jullie!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nee hoor Pluis: het buigen van je benen kun je weglaten, dat is wel duidelijk als je je armen om je benen legt en je hoofd op je knieën, want hoe kun je je benen buigen als ze plat op de vloer zouden liggen? Snap je? :nod:

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sarabinde: dat kan heel goed hoor, vooral die overlenige gewrichten bezitters kunnen dat moeiteloos. Ik kan het nog steeds: mijn armen om mijnbenen slaan als die plat op de grond liggen en dan mijn hoofd op mijn knietjes. Nog steeds een dagelikse balletoefening.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, een heerlijk onderwerp. Nu maar hopen dat ze de waardering krijgen die ze verdienen en je verhaal dus goed wordt gewaardeerd.