Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boeken bij de Slegte

Vandaag ben ik eventjes de Slegte binnengewipt, hoewel ik hoopte dat ik er niet met een karrevracht aan boeken uitkom. Dat bewaar ik voor de boekenbeurs in Antwerpen, daar heb ik nu al zin in.
Ik was al een tijdje niet in de boekhandel geweest, maar wat daar nu allemaal lag aan bekende namen, pfff, ik schrok enorm.

Er is heel veel fantasy te vinden, (veel Lord of the Rings) maar ook boeken van Herman Brusselmans, Jef Geeraerts, Aster Berkhof en nog wel boeken die in het nieuws zijn geweest. Ik heb twee pockets meegenomen.

Zijn jullie (schrijvers die gepubliceerd zijn) nu niet bang dat je roemloos op een stapel in de Slegte terechtkomt? Afgeprijst tot het allerlaagste?
Of denk je; wat verkocht is, is verkocht, maakt niet uit waar?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Anders ik wel! Waar moeten we op letten? O, hadden ze jou ook iets dubbel gestuurd? Ik kreeg een pakket van tien boeken voor het ziekenhuis (weten jullie nog, voor de vergadering). Foutje één. Een factuur moesten ze naar de betreffende medewerker sturen, niet naar mij. Een dag later kreeg ik er weer tien. Ook voor het ziekenhuis. Was verkeerd, ik had er maar tien nodig. (Moest ik dus ook nog een tweede factuur geven). Leuk hoor. Bedoelde je zoiets, Kim?