Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Rita Verdonk: een oefening om je fantasie te prikkelen.

Het topic over originaliteit liep een beetje uit de rails.

(Zie aldaar op pagina twee)

Een regenachtige zondag leent zich blijkbaar bij uitstek om je fantasie te prikkelen zodat de woordenstroom weer gaat lopen.

Op het laatst zat Rita Verdonk met een kapsel van Wilders (ochgut dat kind).

Wie volgt met de geest die een loopje neemt met onze Rita.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
errata: jouw is niet zoals in kabeljauw, maar jou. Hoewel, bij nader inzien, ik bedoelde jou w gedicht. Ik doubleer het errata.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het gras is groen de lucht is blauw stem jij op mij ik stom op jou bedoel je: stem op jou? Wel een geweldig gedicht! :D hier stem ik op, als dat mag.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Rosen172 het gras is groen de lucht is blauw Hm, klinkt wel romantisch ;) Thanks

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aart en Oscar, en de vele anderen, jullie goede smaak siert jullie; snel stemmen maar. Maar staat mijn prachtige gedicht over Rita nu ook op de long list? Ik ben er niet gerust op, sliep weer slecht vannacht. Maar ik blijf hopen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, Rosen, jouw gedicht blijft buiten mededinging. Je kunt niet meer op de longlist want de inzendtermijn was al bijna een jaar gesloten. Ja, het spijt me ook zeer, zeker als je daardoor weer een slapeloze nacht hebt, maar soms moet de jury even streng zijn, al doet het pijn in mijn weke hartje. :( Ik hoop dat ik je niet tezeer ontgoochel en dat je ijverig doorgaat met je ongetwijfeld schitterende dichtkunst. ;)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja, regeren is vooruitzien, denkt de jury en ik maar afzien en achter de harde feiten aan lopen. Wie heeft nu de grote geldprijs ontvangen? Want daar wil ik met gebak hartelijk gaan feliciteren en een lening afsluiten, mogelijk gunstiger dan bij Frisia. Zjors, ik geef me op voor de jury, voor de funktie vanpenningmeester. Spontaan!

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is geen grote geldprijs. Wel iets veel mooiers. Een boek van de enige echte Zjors en/of anderen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rosen, de winnaar krijgt naar eigen keuze: - De kwijte winkelkar en ander groot leed of - Het wrakhouten tafeltje en andere scheefgetimmerde verhaaltjes of -De Hemelvaart van een gevallen vrouw Voor de verliezers allemaal te koop via mijn contactknop. En een penningmeester, ik overleg even in de jury of we er een nodig hebben. Er gaan weinig penningen door onze handen behalve de inschrijfgelden van 25 euro per gedicht. Maar dat geld is al foetsie.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zijn er ergens recensies te lezen van die boeken, zodat ik weet welke ik moet kiezen, als ik win?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik begin eens met de 'De kwijte winkelvrouw en het gevallen wrak'. Alleen al de titel creeert een ondragelijke spanning.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha, recensies op te vragen bij Rosali. En uiteraard bij de leescirkel. Waarom ben je nog geen lid van de leescirkel, Oscar. Kun je alle boeken van je mede-forummers gratis lezen.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha, ben wel lid. Dauwdruppels cirkelt ook nog ergens. Thanks. Het gaat mij trouwens niet om het gratis lezen ervan, maar om het winnen van de mooie prijs... en de eer natuurlijk.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel erge Lofdichten, mogen die wel? (of komen die in aanmerking voor Veer en de Lijm Award?)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben eruit, Oscar! Ik heb alle stemmen geteld die hier in het topic gegeven zijn en ik kan je zeggen: de winnaar is *tromgeroffel zwelt aan*..... Oscar Z!!!! :D :D Vertel me welk boek je wilt en het komt naar je toe! :nod: Gesigneerd en wel!

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
http://i231.photobucket.com/albums/ee50/oscarzet/smiley_yeah.gif Jippieee! Dank je wel! ´De hemelvaart van een gevallen vrouw´, graag, heb ik meteen schrijfsels van een aantal forummers van hier tegelijk, zal ik maar zeggen. Leuk! Nogmaals, dank je wel (alvast)

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanks

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel! :nod: :thumbsup:

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je! :)