Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welke schoenmaat?

Researchvraagje, zoeken met Google levert niks op. Welke schoenmaat heeft een 9-jarige jongen?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De zoon van mijn ex had toen al 40. Nu is het wel zo dat als je dit wil gebruiken voor je boek uit het jaar lang geleden je er rekening mee zal moeten houden dat mensen toen kleiner waren.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hangt ervan hoe de rest van zijn lichaam is, Waus. Babymaat = 26. Wat is je eigen maat? Daar ergens tussenin, dus 35 - 38. Zoiets. Maar wat DeEllis zegt, is waar. Daar moet je rekening mee houden.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee dit is niet dat boek van 3706 jaar geleden, dit is 't marathonverhaal waar ik aardig achter mee loop, als ik tenminste niet telkens research moet doen krijg ik 't vandaag nog af voor zaterdag en misschien zondag. Dank je marriejeanne en DeEllis. Ik denk dat ik maat 35 neem. Dat personage is niet al te groot.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn jongste zoon van net tien (gemiddelde lengte voor een kind van zijn leeftijd) heeft 35/36. Dus ik denk dat je met 35 wel goed zit. :)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn dochter is 6 en heeft maat 33, zij is voor haar leeftijd vrij groot. Maat 35 klinkt mij wel goed in de oren voor een 9 jarige jongen (jongens zijn vaak wat kleiner dan meisjes tot een jaar of 12/14)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Babymaat = 26.
??? Mijn dochter is vier en heeft nu pas maat 27. Heeft zij dan van die kleine voetjes of zit jij er zo'n eind naast? :p Ik geloof trouwens dat ik met 9 jaar zo rond maat 33 zat. Maar een jongen zal iets grotere voeten hebben denk ik.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De jongste van mij is een jongen van 9 en die heeft maat 33. Hij is wel klein voor zijn leeftijd. De oudste is 12 en heeft maat 38. Misschien komt het wel omdat ik een smurf ben ;)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn zoontje van twee heeft maat 23, 26 is dus inderdaad geen baby maat. Baby's dragen van die stoffen schoentjes. Als ze gaan lopen rond het eerste jaar, hebben ze tussen maat 18 en 20 afhankelijk van de grote van het kind.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klopt 26 is geen babymaat (gelezen op ikkeben.nl, 2 pagina's topic doorgespit maar geen kind van 9 stond ertussen). Dank je Trannel voor de link.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maat 34-36 voor een negenjarige? Klopt dat? :o Ik heb maat 36...
Ik heb een nog kleinere maat Marcella, misschien is dat een troost

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aart, wat is je volgende vraag aan ons, toch niet naar de gemiddelde cup-maat van een bh? :unibrow: Je hebt je antwoord, 35 wat je zelf al dacht. :nod:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee dat kan ik denk ik zelf wel opzoeken :unibrow: Nou goed de volgende vraag wat doet de politie wanneer ze sporen zoeken van brandstichting in een verbrand politiebureau?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een dochter van negen, ze heeft maat 36. En mijn zoon van tien heeft maat 37. Maar mijn zoon is klein voor zijn leeftijd.