Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe ziet jullie schrijfhol eruit?

Waar trekken jullie je terug om eens duchtig te schrijven? Ik heb er een apart kamertje voor, maar helaas is schrijven niet het enige dat ik er doe.. Ik keek net eens even rond, en het wordt tijd mijn nestje hier eens even uit te mesten. Wat een bende! Blaadjes met loze kreten waar ik geen verband meer in kan herkennen, losse telefoon nummers, waar ik geen eigenaar meer van weet. *zucht* Nee dit kan zo niet langer.. [center]http://www.windstoot.nl/plaatjes/rommelhok.jpg[/center]

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ziet er gezellig uit! Mijn schrijvers"hol" bestaat uit een A4 ruitjesschrijft, een dikke snelhechter, en altijd even op jacht naar een goede pen in het huis. Verder is ieder hardoppervlak mijn hol, of een boek met harde kaft lol. En dan maar digitaliseren achter de pc.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja. En prachtige songteksten zitten erbij. Tourniquet... "my wounds cry for the grave, my soul cries for deliverance, will I be denied Christ, tourniquet, my suicide". De mooiste songstekst die ik ooit las :)

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, mooi.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen schrijfhol ofzo.. Ben een studentje met een kamertje waarin zich mijn woonkamer, keuken, slaapkamer, eetkamer en werkkamer bevinden :P

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn schrijfhol is mijn kamer. Een bureau met een pc, wat pennen, wat schoolboeken. Ik kijk tegen een paarse muur met lege cd's aan :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook, Esje. Maar dan in bed, terwijl het eigenlijk nog niet mag van mn ouders :nod:

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je je lekker voelt, werkt dat beter dan achter een bureau. Minder koud ook. Nadeel is dat ik wel sneller de tv aanzet en dat werkt niet echt efficiënt.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xD Dat dacht ik ook ja. Ik wil dus echt geen internet op mn kamer (op mn laptop) omdat ik dacht dat ik dan minder zou schrijven. Dus niet. Internetten is opeens heel anders dan daarvoor nu ik zelf mag weten of ik het heb of niet! Schrijf veel meer.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kon met mijn nieuwe laptop inloggen op een netwerk dat niet afgeschermd was en dat was heerlijk. Je kunt alles vinden wat je nodig hebt voor je verhaal/boek. Nu surf ik trouwens volkomen legaal op mijn eigen account. Enige gevaar is nu dit forum ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, forummen is verslavend. Als je eenmaal begint kan je niet meer stoppen ook al wil je nog zo graag schrijven. Dan is moeten eten opeens heel leuk :P

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het liefst eet je achter de laptop, maar dan moet je weer aan de tafel gaat zitten. MMM, moeilijke keuze. Ik vind trouwens je onderschrift erg goed, Aart (Ik voel me raar. Prima maar raar. Al zo'n tijd niet gevoeld. Dank je obsessie). Heb je dat zelf bedacht?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, zelf bedacht. Dankzij de obsessie die ik echt had :) het had mijn gevoel overgenomen en nog veel meer. Nu heeft het dus toch nog voor iets goeds gezorgd!

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi! Volgens mij heeft ieder mens een obsessie nodig en schrijvers zeker. Ga nu eten. Gr. Esje

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb verschillende plaatsten. Handig zo'n laptop. Of ik zit boven op mijn slaapkamer, of beneden op de bank met de laptop op schoot of achterin de woonkamer aan tafel. En ook wel eens op bed. Nu zit ik boven op mijn kamer, met een kruikje op mijn schoot... brrrr koud is het hier!

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Aart: obsessie=in dit geval passie voor schrijven (of enthousiasme) Enthousiasme, dat is het helemaal. Schenk een mens alle talenten ter wereld en onthoud hem de gave om enthousiast te zijn en je veroordeelt hem voor eeuwig ter dood. A. von Wildbrandt