Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Links uitdelen

Is het een idee om een apart stukje van het forum in te richten om links uit te delen? Ik kom op het idee doordat Mara een interessante link plaatste n.a.v. een vraag van mij. Voor sommigen is zo'n link misschien óók interessant. Je ontkomt dan natuurlijk niet aan een beperkte vorm van reclame want een site is meestal toch wervend, maar ik bedoel het ter ondersteuning en informatie. Ook het kopje "Links" kun je dan onderverdelen (wat me een taak voor Dries lijkt). Is hier behoefte aan?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me op zich een goed idee. Ik heb al een paar maal flink moeten zoeken omdat ik wist dat ik de link gezien had maar niet meer wist waar. Ik stem voor.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me een fantastisch goed idee! Het zal wel wat denkwerk vragen om hier een logische, duidelijke structuur in te krijgen. Onder favorieten zou ik op nummer één zeker www.schrijvenonline.org zetten. ;-)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vergiffenis voor mijn onhandigheid marriejeanne, maar wát voor soort links bedoel je precies? Links naar sites van forumleden of links naar handige websites??

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik bedoel eigenlijk geen eigen links, die kun je onder je naam zetten. Ik bedoel zoals www.vandale.nl dat in een ander topic gegeven werd (http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/34… beroerd, beroert). Of links naar handige sites waar je als schrijver iets aan hebt, bijvoorbeeld wanneer je spreekwoorden en gezegdes zoekt (http://www.spreekwoord.nl/). Of synoniemen. Of... vul maar in. Geregeld vliegt hier een site de lucht in, bij de diverse topics en ik zou het handig vinden als die gerubriceerd bij elkaar gezet werden. En ik geloof dat ik niet de enige ben.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik moet zeggen dat ik de links naar 'Blanco Regel' bijvoorbeeld wel handig vind. Hoe je schrijfoefeningen kunt houden. De gang naar de uitgeverijen e.d. Zulke dingen. De veranderingen in die wereld. Links over 'stijl verbeteren' of zoiets. Ook handig.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt beter lid worden van Blanco Regel. Zet hem bij je favorieten. Ben je elke dag op de hoogte ;)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan hoor, maar waar dan, Aart? @Zjors: "Je kunt beter lid worden van Blanco Regel. Zet hem bij je favorieten. Ben je elke dag op de hoogte." Natuurlijk! Maar voor de mensen die B.R. nog niet kennen, kan het fijn zijn als de link aangegeven wordt.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
graag een link naar handige sites (ik heb nu al heel veel voordeel bij the sites that hier genoemd zijn), of een link naar een site die al de vorige en toekomstige links behandelt. Goed idee, lijkt mij, om dat via deze site te doen, daar er hier haast dagelijks "gesproken" wordt en nieuwe sites gelijk gemeld kunnen worden.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
was al gevonden QRL en ik voel me thuis op je site.....komt iedere nieuwe link die op deze schrijvers online site komt gelijk op jouw website???

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ei? ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ sabarinde: da's wel de bedoeling ja. Maar door de drukte komt het er niet altijd van... Doe m'n best. @ El: die had ik ook nog niet hier eerder gezien, handig!

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, dank!