Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Boekenmarkt op de Uitmarkt 2007

Die is 25 en 26 augustus in Amsterdam, in het Oostelijk Havengebied. Ik heb ook gelezen dat er op 24 augustus al een hoop te doen is. Ik ga daar naartoe. Alweer signeren enzomeer... Gaan jullie misschien, kijken, kopen of wat dan ook? (Ik ben er nog nooit eerder geweest. Als er iemand tips heeft, wat de moeite waard is om te zien behalve de stand van mijn uitgever en mijn boek natuurlijk (grapje.)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben vorig jaar geweest. Ik vond het erg gezellig. Mara, zit jij te signeren? Leuk. Op welke dag?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik moet signeren, M! Op zaterdagmiddag, zelf aangegeven. Op zondag rijden de treinen maar 1x in het uur naar een dorp. Op zaterdag zijn alle winkels zeker open en ik heb een betere aansluiting op de weg terug. Misschien moet ik ook wel voorlezen, die plaatsen worden verloot en ik heb al gezegd dat ik dat alleen doe met microfoon op een podium. (Anders kom ik helemaal niet goed over.)En dat iemand je aankondigt. Ook wel handig.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey wat leuk Mara, ik ga daar namelijk ook signeren! Ben er op de zondagmiddag, volgens mij tussen 15.00 en 16.00 uur. Jij heel veel succes, ik hoop voor je dat het voorlezen doorgaat en goed gaat!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga je niet zaterdag Kim? Ik ga namelijk zaterdag en moet signeren van 14.00 tot 15.00 uur. Uitgeverij Passage toch? Ik ga wel bij hun standplaats kijken. Ik zit bij Thoeris. Zal daar wel in de buurt zijn.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmmm, misschien is het inderdaad zaterdag. Ik check het even. Lijkt me leuk jou daar te zien, tot dan!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het erg ver van Rotterdam naar Amsterdam? Ik weet dat niet. Kom ik niet elke dag hè. Misschien kun je twee keer naar de Uitmarkt gaan? En anders zien we elkaar toch bij de activiteiten rond de komende boekenweek? (Die wordt zoals gewoonlijk weer in oktober gehouden. Boeken vol geheimen is het thema dit keer.)

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga waarschijnlijk op zaterdag signeren, want voor die zondag is me gevraagd een eerste exemplaar uit te reiken op een boekpresentatie. Heb alleen nog niet v mijn uitgever gehoord of het akkoord is (dat ik dus op zaterdag ipv zondag kom)! Haha Wonderer: nee mijn boek is zeker geen kinderboek... Van die boekenweek zal ik dus weinig meekrijgen (ik wacht wel op die van het voorjaar), maar in oktober heb ik het wel druk want op 7 oktober verschijnt mijn tweede roman!! PS Rotterdam naar Amsterdam is een uurtje (met de trein).

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oja... Nou, van mij mogen de twee boekenweken naast elkaar bestaan hoor. Of een lekkere mengeling. Kim, dus ik zie je wel zaterdag??? Leuk! (Toch nog een uurtje?) Gefeliciteerd vast met de nieuwe roman!

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mara: :( Het verzetten is niet gelukt, omdat het programma al gedrukt was. Ik ben er dus zondag... Heel veel succes/plezier! En tot een volgende keer dan maar...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat vind ik erg jammer, maar ik ga zeker bij jouw uitgever kijken (of ik Tegengif zie liggen en hoe de mensen erop reageren. Ik denk wel dat jij veel lezers hebt!)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hihi, zeg de omstanders dan even daar dat het niet eng geschreven is. Mensen schrikken zo van mijn onderwerp...