Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

een mislukt schrijver

Na jaren aanklooien houd ik het voor gezien. Ik heb inmiddels 4 manuscripten geschreven die ik aan de straatstenen niet kwijtraak, hoevaak ik ze ook herschrijf. Bureau BSN heeft er al 2 beoordeeld, maar ook na het herschrijven is het niet gelukt er nog iets van te maken. Ik heb inmiddels deelgenomen aan minstens 50 schrijfwedstrijden, maar nooit gewonnen of genomineerd. Daarom leg ik met -pijn in mijn hart- mijn pen neer. Soms heb je geen talent en moet je daar mee leren leven, hoe heerlijk je ook van het schrijven geniet. Vaarwel schrijfvrienden, hopelijk ligt er voor jullie een betere toekomst in het verschiet...

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hey, soulwriter is niet gepikeerd hoor.. Zal vanaf nu gewoon m'n commentaar wel richten op de persoon in kwestie...

Dus Marieke, hopelijk heb je weer de zin gevonden om te schrijven, en anders... ik weet zeker dat die weer terug komt!!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Quote:
Ik wil best verder discussieren over de gezelligheid versus de kwaliteit/serieusheid (niet dat die per se tegenover elkaar staan). Maar laten we dáár dan een nieuw topic over starten.
Wie durft de discussie aan?

Ja. Is hier ook een emoticonnetje met de vinger omhoog?
Het godje (die zijn naam met een kleine letter schrijft dus ik denk dat hij zijn plaats wel kent ... :wink: ) heeft het soms bij het rechte eind en soms niet, net als iedereen want wat en waar en hoe is het rechte eind? Het enige wat we kunnen doen is vertellen van onze eigen waarheden en ervaringen. Maar ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk geniet van zijn schrijfstijl.

Tweede opmerking: van die eh horen we zelden nog iets. Van Griseo de laatste tijd ook niet. En waar zit Arjan van Rijs???????

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eh is inderdaad definitief weg. Griseo mis ik ook. Arjan maakt het goed, maar is tijdelijk buiten strijd hier wegens te druk. Hij komt zeker terug.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zag Griseo al weer bij het 'forum'-topic. Hij heeft de tamtam zeker gehoord :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dacht ik eerst ook, maar volgens mij bedoelt ze de wijsvinger ::wink: Gezien haar verdere reactie.