Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor juni 2012?

1 juni 2012 - 12:55
Hij is er weer, het nieuwe schrijfdoelentopic! Je kan hem gebruiken als je persoonlijke schrijfkompas, en hier je schrijfkoers bepalen, doelen in stapjes opbreken en je vorderingen bijhouden. Wat zijn je schrijfdoelen voor juni, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Je grote jaardoelen voor 2012 kun je hier kwijt. Sta ook eens rustig stil bij afgelopen maand: hoe vond je het gaan en hoe wil je nu verder? Veel inspiratie & schrijfplezier!

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 juli 2012 - 18:39
Gisteren heb ik nog eens meegedaan aan een wedstrijd van Volzin, zond echter anderhalf uur na de deadline in... Hopelijk doe ik alsnog mee. Dat ik nog even snel iets geschreven heb vind ik enerzijds voldoening geven, anderzijds heb ik er niet een tijdje over kunnen nadenken. Ik hoop maar dat ik niet over teveel fouten heen gekeken heb... Hiermee heb ik deze maand aan veel wedstrijden meegedaan. Ik merk dat mijn schrijfvaardigheid groter wordt, ik bedenk sneller formuleringen en inhoud.

Tja

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
1 juli 2012 - 20:37
Je weet in ieder geval dat je iets hebt opgestuurd. Ik heb ook niet stilgezeten. Fout, eigenlijk heb ik heel veel stilgezeten. De bundel is verschenen. Ik heb een verhaal voor vallende bladeren in elkaar geprutst. Nu ik dit schrijf, bedenk ik ineens dat ik er nog wat tussen moet gooien. Verder heb ik heel veel proefgelezen. Allemaal veel succes met de wedstrijden. Ook al kan er maar eentje winnen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 juli 2012 - 22:50
De hele maand geconcentreerd op mijn verhaal voor de Paul Harland wedstrijd, eindelijk af, 'enkel' nog een titel. De schrijfcursus gaat ook goed.

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 juli 2012 - 23:18
Jammer dat de wedstrijden vaak niet meer doen met de verhalen. Misschien is er een markt voor verhalen die ingezonden werden voor een wedstrijd maar het (net) niet haalden? Zieveraar, ik kreeg geen idee voor een lang verhaal. De Paul Harland wedstrijd lijkt mij een mooie wedstrijd. Fijn dat de schrijfcursus goed gaat.