Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste verhaal dat je ooit geschreven hebt

Hallo, Wat is het beste verhaal dat je ooit geschreven hebt? Waar gaat het over en wat maakt dat verhaal nou zo bijzonder? Zelf heb ik pas 1 verhaal in haar geheel geschreven, maar daar ben ik niet echt trots op. Een goed verhaal heb ik dus helaas nog niet geschreven, maar die komt er binnenkort aan... Ik ben benieuwd! D.

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb tot nu toe nog maar een handvol kortverhalen geschreven. Het meest trots ben ik op mijn inzending voor de schrijfwedstrijd 'Thor' van WbFantasy. Het is mijn meest recente verhaal, dus ik had al veel bijgeleerd. Bovendien voelde ik me echt thuis in het verhaal tijdens het schrijven, terwijl ik bij mijn vorige verhalen soms zo'n gevoel had van "oei, waar ben ik nu terechtgekomen?" Ik ben vooral tevreden met het krachtige einde, wat ik toch belangrijk vind in een kortverhaal. Het is natuurlijk ver van perfect, maar wel het beste wat ik tot nu toe geschreven heb. Hopelijk zit er zelfs een podiumplaats in (geen idee wanneer ze de winnaars bekend maken). Het kortverhaal dat ik nu in gedachten heb, moet echter nog een stuk beter worden ;)

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Behalve een paar korte schrijfsels van toen ik 6 was. Ik denk dat mijn beste is, datgene waar ik nu mee bezig ben. Ik ben nog nooit zo ver gekomen. Dus, ook al is het nog niet af, het is het beste...

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook nog maar een zestal kortverhalen afgewerkt. Mijn allereerste vind ik nog altijd het beste, het kwam het snelst op papier. Bij andere verhalen zat ik regelmatig wel eens vast, niet lang maar toch. Bij dat eerste verhaal totaal niet, van begin tot einde heel snel.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb tot nu toe nog maar een handvol kortverhalen geschreven. Het meest trots ben ik op mijn inzending voor de schrijfwedstrijd 'Thor' van WbFantasy. Het is mijn meest recente verhaal, dus ik had al veel bijgeleerd. Bovendien voelde ik me echt thuis in het verhaal tijdens het schrijven, terwijl ik bij mijn vorige verhalen soms zo'n gevoel had van "oei, waar ben ik nu terechtgekomen?" Ik ben vooral tevreden met het krachtige einde, wat ik toch belangrijk vind in een kortverhaal. Het is natuurlijk ver van perfect, maar wel het beste wat ik tot nu toe geschreven heb. Hopelijk zit er zelfs een podiumplaats in (geen idee wanneer ze de winnaars bekend maken). Het kortverhaal dat ik nu in gedachten heb, moet echter nog een stuk beter worden ;)
Je nieuwste kortverhaal (ik kende dat woord niet niet, haha, weer wat geleerd) wordt dat ook een fantasieverhaal? Een fascinerend genre, en het moeilijkste genre denk ik, om goed te schrijven.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook nog maar een zestal kortverhalen afgewerkt. Mijn allereerste vind ik nog altijd het beste, het kwam het snelst op papier. Bij andere verhalen zat ik regelmatig wel eens vast, niet lang maar toch. Bij dat eerste verhaal totaal niet, van begin tot einde heel snel.
Zes, zijn er toch redelijk wat! Zou ik er eens één mogen lezen? Ben erg benieuwd naar werk van anderen!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook nog maar een zestal kortverhalen afgewerkt. Mijn allereerste vind ik nog altijd het beste, het kwam het snelst op papier. Bij andere verhalen zat ik regelmatig wel eens vast, niet lang maar toch. Bij dat eerste verhaal totaal niet, van begin tot einde heel snel.
Zes, zijn er toch redelijk wat! Zou ik er eens één mogen lezen? Ben erg benieuwd naar werk van anderen!
Ik stuur je een bericht.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Behalve een paar korte schrijfsels van toen ik 6 was. Ik denk dat mijn beste is, datgene waar ik nu mee bezig ben. Ik ben nog nooit zo ver gekomen. Dus, ook al is het nog niet af, het is het beste...
Probeer door te zetten met dat waar je nu aan werkt! Het is een heerlijk gevoel om je eigen afgewerkte verhalen terug te kunnen lezen! Greet, D.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb twee eigenlijk... Een waar ik heel trots op ben en een die ik het beste vind. Het eerste is een fantasymanuscript waar ik al jaren mee bezig ben en dat me erg dierbaar is. Het is episch fantasy, maar ik heb wel geprobeerd om zoveel mogelijk plotclichés eruit te laten. Mijn beste verhaal vind ik een kort verhaal dat ik ooit heb geschreven. Zonder de clou is de plot niet bijster interessant, dus ik hou het er maar op dat het begint met een man die het kerstdiner aan het voorbereiden is voor z'n vrouw die zo meteen thuiskomt.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Behalve een paar korte schrijfsels van toen ik 6 was. Ik denk dat mijn beste is, datgene waar ik nu mee bezig ben. Ik ben nog nooit zo ver gekomen. Dus, ook al is het nog niet af, het is het beste...
Probeer door te zetten met dat waar je nu aan werkt! Het is een heerlijk gevoel om je eigen afgewerkte verhalen terug te kunnen lezen! Greet, D.
Wist je al dat ik nu 12 ben?? Vrij jong dus... Maar bedankt voor je moedgevende zin. Ja, dat is natuurlijk een heerlijk gevoel. Daar droom ik soms nachten van...

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Behalve een paar korte schrijfsels van toen ik 6 was. Ik denk dat mijn beste is, datgene waar ik nu mee bezig ben. Ik ben nog nooit zo ver gekomen. Dus, ook al is het nog niet af, het is het beste...
Probeer door te zetten met dat waar je nu aan werkt! Het is een heerlijk gevoel om je eigen afgewerkte verhalen terug te kunnen lezen! Greet, D.
Wist je al dat ik nu 12 ben?? Vrij jong dus... Maar bedankt voor je moedgevende zin. Ja, dat is natuurlijk een heerlijk gevoel. Daar droom ik soms nachten van...
Mijn eerste boek, waar ik in mijn 1e bericht over spreek, heb ik ook afgemaakt toen ik 14 jaar oud was, na tijdenlang maar wat schrijven en proberen. Dus het gaat jou ook lukken hoor! D.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb twee eigenlijk... Een waar ik heel trots op ben en een die ik het beste vind. Het eerste is een fantasymanuscript waar ik al jaren mee bezig ben en dat me erg dierbaar is. Het is episch fantasy, maar ik heb wel geprobeerd om zoveel mogelijk plotclichés eruit te laten. Mijn beste verhaal vind ik een kort verhaal dat ik ooit heb geschreven. Zonder de clou is de plot niet bijster interessant, dus ik hou het er maar op dat het begint met een man die het kerstdiner aan het voorbereiden is voor z'n vrouw die zo meteen thuiskomt.
Zou ik dat verhaal misschien eens mogen lezen?? Ben erg benieuwd! D.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Fantasia: Wat maakt je leeftijd nou uit? Schrijf gewoon en probeer het af te maken. Het hoeft niet meteen goed te zijn. Als het bagger is en je denk het écht niet goed te kunnen krijgen door het te herschrijven, kun je het nog altijd weggooien. Je leert gewoon zo veel van iets afmaken. Dat alleen al is de moeite waard. En dat fantastische gevoel dat je hebt als een verhaal (eindelijk) af is. Je hoeft ook niet meteen een heel manuscript van tienduizenden woorden te schrijven. Kortverhalen zijn ook een goede en leuke oefening. De meningen zijn erover verdeeld of dat moeilijker of makkelijker is dan het schrijven van ee manuscript (voor allebei de standpunten zijn argumenten aan te voeren). In ieder geval maak je het dan makkelijker af. :) @ DvanE: Als je zo graag kortverhalen wil lezen, moet je zeker eens een kijkje nemen op de site van Write Now! (www.writenow.nu). Daar staat net een verse lading winnaars op, waaronder verhalen van mensen van dit forum (zie ook ons wedstrijdtopic in het subforum "Schrijfwedstrijden"). Ook de verhalen van eerdere jaren zijn terug te lezen (zo hadden we vorig jaar drie leden die derde werden; mijn eigen verhaal staat bij Eindhoven 2011), en over een tijdje volgen de finaleverhalen van 2012. Het beste verhaal dat ik ooit heb geschreven... Dat is een lastige. Ik vind mijn Write Now!-verhaal van vorig jaar - Zondag valt de hemel - nog altijd erg mooi. Of ik dat mijn beste verhaal ooit vind, weet ik niet. De meeste (proef)lezers vinden van wel. Het was mijn eerste echt geslaagde kortverhaal - het tweede kortverhaal dat ik schreef (opstellen van de basisschool niet meegeteld). Nu vind ik Zondag valt de hemel zelf uiteraard ook nog steeds erg mooi, maar ik heb het al zo vaak gelezen dat ik het een beetje moe ben. Op dit moment vind ik een ander kortverhaal heel sterk. Het heet Vlinderkind en is bijna een extreem kort verhaal (net iets meer dan 500 woorden, dus officieel gewoon een kortverhaal) Het is nog niet goed genoeg proefgelezen om te weten of anderen dat ook vinden. Ik ben er heel trots op omdat ik - ondanks de beperkte hoeveelheid woorden - veel tijd en moeite in dit verhaal heb gestoken. Het is anders dan alle andere verhalen die ik tot nu toe heb geschreven. Volgens mij is dit zelfs het eerste verhaal aan één stuk (ik gebruik vaak - tegen alle regels in - perspectiefwisseling en "tijdbreuken"). Het is een kruising tussen proza en poëzie en heeft een bijzondere stijl die ik zelf erg mooi vind, en perfect bij dit verhaal vind passen. Een ander verhaal van mezelf dat ik ook erg mooi vind, is Oorverdovende stilte. Dat was een verhaal dat ik moest schrijven omdat het heel dicht bij mezelf staat. Dit is mijn persoonlijkste verhaal tot nu toe, hoewel ik (gelukkig) lang niet zo veel last heb van de aandoening die hierin centraal staat als mijn hoofdpersoon. Ik vind dit een mooi verhaal omdat er heel veel in zit. Alles heeft betekenis. Ik heb er dan ook heel veel research voor moeten doen, maar dat was het waard. De tweede lijn die ik erin verwerkt heb, sluit perfect aan. Volgens mij heb ik nog nooit zo makkelijk een verhaal geschreven als dit. Binnen een week had ik het volledig uitgeschreven en voor de eerste keer herschreven. Ik denk dat dit verhaal toegankelijker is dan mijn andere werk. Je hoeft nergens naar te raden. De ziekte wordt letterlijk benoemd, en de bekende historische figuur in de tweede lijn bijna letterlijk. Ook over het einde kan haast geen twijfel bestaan. Wel redelijk ironisch dat ik mijn twee recentste werken het beste vind. :P

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb twee eigenlijk... Een waar ik heel trots op ben en een die ik het beste vind. Het eerste is een fantasymanuscript waar ik al jaren mee bezig ben en dat me erg dierbaar is. Het is episch fantasy, maar ik heb wel geprobeerd om zoveel mogelijk plotclichés eruit te laten. Mijn beste verhaal vind ik een kort verhaal dat ik ooit heb geschreven. Zonder de clou is de plot niet bijster interessant, dus ik hou het er maar op dat het begint met een man die het kerstdiner aan het voorbereiden is voor z'n vrouw die zo meteen thuiskomt.
Zou ik dat verhaal misschien eens mogen lezen?? Ben erg benieuwd! D.
Sorry, maar beide verhalen laat ik liever niet lezen aan iemand die ik niet goed ken :) (van het manuscript staan wel twee (erg oude) stukjes op proeflezen). Met dat kortverhaal wil ik bovendien misschien nog wel eens meedoen aan een schrijfwedstrijd...

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Scarlet, nog steeds een hangup over je leeftijd, zie ik. Houdt bij jou nooit op.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt. Behalve een paar korte schrijfsels van toen ik 6 was. Ik denk dat mijn beste is, datgene waar ik nu mee bezig ben. Ik ben nog nooit zo ver gekomen. Dus, ook al is het nog niet af, het is het beste...
Probeer door te zetten met dat waar je nu aan werkt! Het is een heerlijk gevoel om je eigen afgewerkte verhalen terug te kunnen lezen! Greet, D.
Wist je al dat ik nu 12 ben?? Vrij jong dus... Maar bedankt voor je moedgevende zin. Ja, dat is natuurlijk een heerlijk gevoel. Daar droom ik soms nachten van...
Mijn eerste boek, waar ik in mijn 1e bericht over spreek, heb ik ook afgemaakt toen ik 14 jaar oud was, na tijdenlang maar wat schrijven en proberen. Dus het gaat jou ook lukken hoor! D.
In 2 jaar kan dat wel lukken :)

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Fantasia: Wat maakt je leeftijd nou uit? Schrijf gewoon en probeer het af te maken. Het hoeft niet meteen goed te zijn. Als het bagger is en je denk het écht niet goed te kunnen krijgen door het te herschrijven, kun je het nog altijd weggooien. Je leert gewoon zo veel van iets afmaken. Dat alleen al is de moeite waard. En dat fantastische gevoel dat je hebt als een verhaal (eindelijk) af is. Je hoeft ook niet meteen een heel manuscript van tienduizenden woorden te schrijven. Kortverhalen zijn ook een goede en leuke oefening. De meningen zijn erover verdeeld of dat moeilijker of makkelijker is dan het schrijven van ee manuscript (voor allebei de standpunten zijn argumenten aan te voeren). In ieder geval maak je het dan makkelijker af. :)
Ik schrijf ook wel korte verhalen, nu minder dan vroeger. Maar die trekken nu echt op niets. En ik hou meer van lange verhalen. Leeftijd kan uitmaken. Soms heb je ervaring nodig of moet je nu eenmaal veel boeken hebben gelezen. maar dat hoeft ook niet persee. Ik ben bezig met mijn eerste lange verhaal (28.000woorden) en ben er heel blij mee. En dat verhaal is bagger. Bezig met herschrijven en toevoegen.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Fantasia: Goed zo. :thumbsup: Met die instelling lukt het wel. :) Je schrijft altijd naar je maximale vermogens op een bepaald moment. Dat hangt van heel veel dingen af. Het enige waar leeftijd een probleem bij kan zijn, is levenservaring. Die heb je vaak minder dan iemand die ouder is en dat kan lastig zijn bij het schrijven van bepaalde scènes/over bepaalde zaken. Dat doet echter niet af aan de kwaliteit van je schrijven in het algemeen. Die kan net zo goed zijn als die van mensen die vier, acht of twintig jaar ouder zijn dan jij. Succes met je verhaal. @ Arthur: Eigenlijk wel. Bij mijn WN!-inzending had ik dat bijvoorbeeld écht niet, en te merken aan alle reacties werd mijn gevoel over dat verhaal gedeeld. Ook het verhaal daarna was minder. Die verhalen zijn zo vaag dat niemand ze begrijpt. Ik hoop dat dit betekent dat mijn schrijven een stijgende lijn vertoont. Ik moet nodig een aantal proeflezers lastig gaan vallen met die verhalen. :P

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het trotst ben ik op mijn ene manuscript, omdat het 70.000 woorden bevat en toch wel een goed verhaal is en ook omdat het het eerste boek is dat ik ooit heb afgeschreven (ben telkens voorheen halverwege afgehaakt). Maar het beste verhaal vind ik het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben. Het moet een driedelig boek worden van meer dan 150.000 woorden denk ik, maar ik moet nog zien waar het naar toe gaat. Zit nu op 7112 woorden en ben pas bij hoofdstuk 3 aanbeland :) Dus heb nog een hoop te gaan! Ben alleen altijd op zoek naar proeflezers, want ik twijfel altijd nog of het wel goed genoeg is om op te sturen naar een uitgever. En ja familie ... tja die zijn allemaal niet kritisch genoeg, maar ja, ik ken niet echt andere mensen die graag willen lezen en misschien ook beoordelen :P

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Arthur: Eigenlijk wel. Bij mijn WN!-inzending had ik dat bijvoorbeeld écht niet, en te merken aan alle reacties werd mijn gevoel over dat verhaal gedeeld. Ook het verhaal daarna was minder. Die verhalen zijn zo vaag dat niemand ze begrijpt. Ik hoop dat dit betekent dat mijn schrijven een stijgende lijn vertoont. Ik moet nodig een aantal proeflezers lastig gaan vallen met die verhalen. :P
Kom maar op met een van die verhalen, als je wil :)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Arthur: Eigenlijk wel. Bij mijn WN!-inzending had ik dat bijvoorbeeld écht niet, en te merken aan alle reacties werd mijn gevoel over dat verhaal gedeeld. Ook het verhaal daarna was minder. Die verhalen zijn zo vaag dat niemand ze begrijpt. Ik hoop dat dit betekent dat mijn schrijven een stijgende lijn vertoont. Ik moet nodig een aantal proeflezers lastig gaan vallen met die verhalen. :P
Kom maar op met een van die verhalen, als je wil :)
Ik heb je een mailtje gestuurd. Hoop dat je mailadres nog hetzelfde is. :P Alvast bedankt. :)

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Fantasia: Goed zo. :thumbsup: Met die instelling lukt het wel. :) Je schrijft altijd naar je maximale vermogens op een bepaald moment. Dat hangt van heel veel dingen af. Het enige waar leeftijd een probleem bij kan zijn, is levenservaring. Die heb je vaak minder dan iemand die ouder is en dat kan lastig zijn bij het schrijven van bepaalde scènes/over bepaalde zaken. Dat doet echter niet af aan de kwaliteit van je schrijven in het algemeen. Die kan net zo goed zijn als die van mensen die vier, acht of twintig jaar ouder zijn dan jij. Succes met je verhaal.
Ja, levenservaring. Ik zat aan zoiets te denken, maar vond het woord niet. En bedankt!!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het trotst ben ik op mijn ene manuscript, omdat het 70.000 woorden bevat en toch wel een goed verhaal is en ook omdat het het eerste boek is dat ik ooit heb afgeschreven (ben telkens voorheen halverwege afgehaakt). Maar het beste verhaal vind ik het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben. Het moet een driedelig boek worden van meer dan 150.000 woorden denk ik, maar ik moet nog zien waar het naar toe gaat. Zit nu op 7112 woorden en ben pas bij hoofdstuk 3 aanbeland :) Dus heb nog een hoop te gaan! Ben alleen altijd op zoek naar proeflezers, want ik twijfel altijd nog of het wel goed genoeg is om op te sturen naar een uitgever. En ja familie ... tja die zijn allemaal niet kritisch genoeg, maar ja, ik ken niet echt andere mensen die graag willen lezen en misschien ook beoordelen :P
Ik wil dat best doen hoor! Ik ben erg kritisch, misschien juist omdat ik je niet ken... D.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het trotst ben ik op mijn ene manuscript, omdat het 70.000 woorden bevat en toch wel een goed verhaal is en ook omdat het het eerste boek is dat ik ooit heb afgeschreven (ben telkens voorheen halverwege afgehaakt). Maar het beste verhaal vind ik het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben. Het moet een driedelig boek worden van meer dan 150.000 woorden denk ik, maar ik moet nog zien waar het naar toe gaat. Zit nu op 7112 woorden en ben pas bij hoofdstuk 3 aanbeland :) Dus heb nog een hoop te gaan! Ben alleen altijd op zoek naar proeflezers, want ik twijfel altijd nog of het wel goed genoeg is om op te sturen naar een uitgever. En ja familie ... tja die zijn allemaal niet kritisch genoeg, maar ja, ik ken niet echt andere mensen die graag willen lezen en misschien ook beoordelen :P
Ik wil dat best doen hoor! Ik ben erg kritisch, misschien juist omdat ik je niet ken... D.
Mijn manuscript lezen van 70.000 woorden? XD Dat is wel veel hoor, en ik heb niet echt het geld om er iets voor te geven. Maar ik ben wel enthousiast dat je het wil lezen! :D Misschien kunnen we ruilen? :) Ik beoordeel jouw boek, jij de mijne. Misschien een hoofdstuk per keer ofzoiets? Ik opper maar wat :D of heb je een beter idee?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het trotst ben ik op mijn ene manuscript, omdat het 70.000 woorden bevat en toch wel een goed verhaal is en ook omdat het het eerste boek is dat ik ooit heb afgeschreven (ben telkens voorheen halverwege afgehaakt). Maar het beste verhaal vind ik het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben. Het moet een driedelig boek worden van meer dan 150.000 woorden denk ik, maar ik moet nog zien waar het naar toe gaat. Zit nu op 7112 woorden en ben pas bij hoofdstuk 3 aanbeland :) Dus heb nog een hoop te gaan! Ben alleen altijd op zoek naar proeflezers, want ik twijfel altijd nog of het wel goed genoeg is om op te sturen naar een uitgever. En ja familie ... tja die zijn allemaal niet kritisch genoeg, maar ja, ik ken niet echt andere mensen die graag willen lezen en misschien ook beoordelen :P
Ik wil dat best doen hoor! Ik ben erg kritisch, misschien juist omdat ik je niet ken... D.
Mijn manuscript lezen van 70.000 woorden? XD Dat is wel veel hoor, en ik heb niet echt het geld om er iets voor te geven. Maar ik ben wel enthousiast dat je het wil lezen! :D Misschien kunnen we ruilen? :) Ik beoordeel jouw boek, jij de mijne. Misschien een hoofdstuk per keer ofzoiets? Ik opper maar wat :D of heb je een beter idee?
Ik hoef er geen geld voor hoor! In vakanties heb ik nooit veel te doen, dus dan wil ik hier zeker de tijd voor nemen! Goed idee dat we elkaars boeken per hoofdstuk beoordelen. Leuk! D.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het trotst ben ik op mijn ene manuscript, omdat het 70.000 woorden bevat en toch wel een goed verhaal is en ook omdat het het eerste boek is dat ik ooit heb afgeschreven (ben telkens voorheen halverwege afgehaakt). Maar het beste verhaal vind ik het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben. Het moet een driedelig boek worden van meer dan 150.000 woorden denk ik, maar ik moet nog zien waar het naar toe gaat. Zit nu op 7112 woorden en ben pas bij hoofdstuk 3 aanbeland :) Dus heb nog een hoop te gaan! Ben alleen altijd op zoek naar proeflezers, want ik twijfel altijd nog of het wel goed genoeg is om op te sturen naar een uitgever. En ja familie ... tja die zijn allemaal niet kritisch genoeg, maar ja, ik ken niet echt andere mensen die graag willen lezen en misschien ook beoordelen :P
Ik wil dat best doen hoor! Ik ben erg kritisch, misschien juist omdat ik je niet ken... D.
Mijn manuscript lezen van 70.000 woorden? XD Dat is wel veel hoor, en ik heb niet echt het geld om er iets voor te geven. Maar ik ben wel enthousiast dat je het wil lezen! :D Misschien kunnen we ruilen? :) Ik beoordeel jouw boek, jij de mijne. Misschien een hoofdstuk per keer ofzoiets? Ik opper maar wat :D of heb je een beter idee?
Ik hoef er geen geld voor hoor! In vakanties heb ik nooit veel te doen, dus dan wil ik hier zeker de tijd voor nemen! Goed idee dat we elkaars boeken per hoofdstuk beoordelen. Leuk! D.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet nodig een aantal proeflezers lastig gaan vallen met die verhalen. :P
Nou, ik ben in elk geval wel benieuwd naar je Vlinderkindverhaal... :) Mijn beste verhaal... Ik geloof dat ik eigenlijk niet echt een favoriet heb, maar ik vind sommige wel beter geslaagd dan andere natuurlijk.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet nodig een aantal proeflezers lastig gaan vallen met die verhalen. :P
Nou, ik ben in elk geval wel benieuwd naar je Vlinderkindverhaal... :)
Op het moment heb ik naast mijn vaste proeflezers niemand nodig, maar als ik voor dat verhaal nog een proeflezer zoek, zal ik aan je denken. :)

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wedstrijdgewijs zou dit mijn voorlaatste kortverhaal zijn. Het is een SF-verhaal met het circus als thema. Waarom dit zo bijzonder is? Het is mijn eerste verhaal dat gepubliceerd wordt en een overwinning heeft behaald. Persoonlijker gezien zou dit Wilgenwoud moeten zijn. Het eerste is mijn onafgewerkte MS dat 40.000+ woorden beslaat. Het is eerlijk gezegd een onsamenhangend geheel van slechte humor, banale karakters met een grote scheut fantasy. Waarom is dit een van mijn betere werken? Geen idee, maar ik ben er verdomd trots op. :)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Wat is het beste verhaal dat je ooit geschreven hebt? Waar gaat het over en wat maakt dat verhaal nou zo bijzonder?
Mag het ook een gedicht zijn?