Wendyschrijfwoman - wendydeveer46
My fellow medeschrijvers (twee keer),
Wat een aparte site is dit. Heeeeel serieus, wat goed is. Als je blogt, mag dat alleen maar over 'schrijven' gaan. Daar moet ik aan wennen. Het proeflezen, een stukje van je aankomende verhaal of column. Als intro boven het proefleesstukje moet je dan aangeven waar je wilt dat medeschrijvers op letten. Hun reacties, adviezen, opbouwende kritiek.
Op andere schrijfsites publiceer ik gewoon de voltallige column of het verhaal. Ik lees wel of mensen geboeid zijn.
Dat kan hier niet, althans ik heb die mogelijkheid nog niet ontwaard. Ik kan een stukje publiceren van mijn laatste korte verhaal, maar ik weet niets te vragen. Dat mijn interpunctie te wensen overlaat, weet ik allang. Het gebeurt iedere keer weer, een vorm van dyslectie. Is er een manier om je hele stuk te publiceren hier? Ik heb enkele proefleesstukjes gelezen en vond het bijzonder jammer dat ik ze niet verder kon lezen. Mis ik iets hier?
Hallo, ik ben Wendy, 46 jaar, ik ben verslaafd aan schrijven. Een Human Interest schrijver. Daarnaast ben ik theatermaker, in het bijzonder op het gebied van musicals en verdien ik mijn echte salaris middels een suffe grijze kantoorbaan. Ik heb twee jongens in de twintig die vaak bij mij zijn. De drie musketiers in de categorie zang en gitaar.
Was getekend,
Wendy
Dit is geen proefleessite.
Als je allang weet dat je
Goh, in tegenstelling met
Je had het misschien even
Welkom hier Wendy ... Het
Je hebt ervoor gekozen om je
Bienvenue bij Schrijven
Welkom Wendy! Als beheerder
Ik zal even jouw eigen
foutje