Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Calenzia stelt zich even (opnieuw) voor

Het is al weer een jaartje of twee a drie geleden dat ik actief was op deze site en met schrijven. Na de geboorte van mijn zoon (bijna twee) kwam het er gewoon niet meer van. Vorige week kwam ik 1 van mijn oude kinderverhalen tegen. Het verhaal is af en voorzien van schetsen. Nooit van gekomen om verder uit te werken. Ik heb het van de week een keer aan mijn zoon voorgelezen en hij krijgt er geen genoeg van. Tja, als dat niet motiverend werkt :) Gisteren begonnen met een nieuw verhaal geinspireerd op wat mijn zoon het meest bezig houdt. Auto's en vooral politie auto's doen het op het moment goed bij hem. En waar dan verder het schip strand, dat zien we nog wel. En dan nog even in het kort over mezelf: -Nicknaam: Calenzia -Echte naam: Angelina -Leeftijd: 28 -Kinderen: 1 van bijna twee en nummer 2 wordt eind oktober verwacht -Hobby's: Tekenen, schilderen, fotografie en bij deze schrijven -Woonachtig: In Noord-Brabant, tussen Tilburg, Eindhoven en Turnhout

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom terug, dan maar. Ik heb echter het gevoel dat je niet veel tijd krijgt als de tweede in oktober komt. Dat wordt dan een race tegen de klok. In ieder geval succes.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoogzwanger dus... Verdwijn je in november weer voor twee jaar? ;) Welkom terug en ik ben wel benieuwd wat je van dat kinderboek gaat maken.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Zjors, toch nog een bekende naam ertussen :) Ik schrijf nu in in eerste instantie voor het plezier en de kinderen en wat er verder van komt, komt wel.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug Calenzia :) ik heette ooit Aart, in de tijd dat ik jou weleens voorbij zag komen.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Calenzia! Plezier is het allerbelangrijkste, dat lukt vast. En wat heerlijk voor je dat je weer een kindje verwacht!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met twee kinderen wordt het schipperen even stilte voor de storm letten op de norm voorbereiden op de woelige baren blijf op koers varen Welkom!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug Calenzia! Veel plezier met het schrijven, fijn dat je het weer op hebt kunnen pakken!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Calenzia, Angelina, moeder en ook nog een beetje schrijfster en illustrator, leuk je hier weer te zien. Ik denk nog wel eens aan je verhaal van de man en zijn eigen schaduw voor de Paul Harland wedstrijd.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marjet, leuk dat die is blijven hangen. In de wedstrijd heeft deze het helaas minder goed gedaan.