Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: PaulX

Amateurschrijver, tot nu toe vooral van erotische verhalen, maar misschien ga ik het breder zoeken.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom, kan je voorstellen misschien iets uitgebreider anders ontstaan er misschien wat vervelende dingen op deze site.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom, kan je voorstellen misschien iets uitgebreider anders ontstaan er misschien wat vervelende dingen op deze site.
Oh? Maar goed, ik had beter even kunnen kijken hoe anderen zich hier voorgesteld hebben. Ik heb beroepsmatig altijd wel dingen geschreven, maar dat was altijd 'stukken' schrijven. Een jaar of zes geleden ben ik begonnen met verhalen schrijven. Die eerste probeersels waren erotische verhalen, omdat dat - toevallig - de aanleiding vormde om schrijven eens uit te proberen. Dat heb ik nu een paar jaar gedaan en ik zit momenteel in een soort fase waarin ik wil kijken of ik ook 'echte' verhalen kan schrijven. Ik ben bij SOL terecht gekomen toen ik bezig was een stukkie met tips & trucs voor verhalen schrijven - dat staat op een site waar ik publiceer - en dit leek me wel een interessante site. Maar aangemeld dus :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site. Wat nou misschien? Gooi gewoon wat op proeflezen! :nod: Goed toch dat je het breder gaat zoeken. Zelf wordt ik breder zonder dat ik zoek. Maar dan hebben we het over verschillende zaken volgens mij. Veel plezier op de site.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beter laat dan nooit: Wees welkom in ons midden.
Ik vind het anders nog behoorlijk vroeg! Ik ga zo maar voor m'n tweede bakkie naar beneden strompelen.