Lid sinds

3 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#336 - Onderhandelen

 

Ha Buurman, ouwe eikel,

Hoe gaat het? Met mij is het wel oké. Een beetje gezeik hier en daar.

Er zijn een paar gevallen die ik ff met je wil bespreken. Je weet wel, van die ietsen. Ik zit hier nu, verdomme, met een aantal van die verlichte personen. Hun hele leven hebben ze nergens geloof in gehad. Niet in jou, niet in mij, zelfs niet in de wetenschap. Maar toch, hun hele leven zo braaf als wat.

Ze bidden niet - ze mediteren. Ze geven om dieren meer dan om mensen. Ze hebben duurzaam geleefd. En van een gouden lepel willen ze niet eten, want ja, dat is niet correct. Maar luisteren? Dat kunnen ze dus niet. We hebben hier tegenwoordig dagelijks rellen.

Ik zit hier dus opgescheept met deugmensen. Parkeerplaatsen vol met oude Volvo’s en elektrische auto’s. Schijnbaar is er een nieuwe brug aangelegd. Een trapje lopen is te vermoeiend (overigens dragen ze allemaal wel hardloopschoenen). 
 

En laten we eerlijk zijn: ze gingen tot voor kort altijd een keer per jaar naar een warme en zonnige plek. Mogen ze bij jou komen zieken? Voor eeuwig? Ik heb er genoeg van. Als je akkoord gaat, laat ik @P de transfer ff regelen. 

Groeten,

de Bovenbuurman