Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#334 Een ongemakkelijk weerzien

 

- Cole
Verrast door haar aanwezigheid leun ik tegen het bureau dat achter me staat, mijn hoofd naar de grond gericht. Terwijl ik met mijn tanden knars, probeer ik mijn ongepaste gevoelens te onderdrukken. 
  Ik had mijn nieuwe lijst met aanwezigheden moeten bekijken. Haar naam, gedrukt in zwarte letters, had me deze verwarring kunnen besparen.
  
Mijn ogen doorzoeken de aula, terwijl mijn vingers krampachtig de rand van mijn bureau omklemmen.
  Haar haren, die de kleur hebben van de koffie die ik gisteren met haar gedronken heb, vallen golvend om haar smalle gezicht. De zoete geur van haar parfum, vermengd met haar huid, dringt opnieuw mijn neus binnen. Een brandende golf van verlangen welt in me op en dreigt me te verdrinken. Wat doet ze verdomme in mijn les?

- Anna
Mijn hart lijkt elk moment uit mijn borstkas te scheuren. De angst om geconfronteerd te worden met de realiteit is zo groot dat ik mijn ogen niet durf los te maken van mijn boek.
  Mijn brein neemt de woorden, waar ik al enkele minuten naar staar, niet in zich op. De letters lijken te dansen en maken me duizelig.
  Ik voel zijn blik, brandend op mijn huid.
  Mijn zenuwen staan op scherp en iedere seconde die wegtikt op de klok voelt pijnlijk aan. Wat enkele minuten geleden nog binnen handbereik leek, lijkt nu mijlenver van mij verwijderd. De man, die me betoverd had met een enkele blik, blijkt mijn nieuwe docent te zijn.
  Dit wordt een pijnlijk uur.

 

Lid sinds

3 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leuk, die perspectiefwisseling. Zo kom je erachter hoe het zit en hoe pijnlijk het kan zijn. De gevoelens heb je mooi verwoord.

Een puntje: je knarst met je tanden.

Welkom op dit forum.

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi DV, welkom op het forum. En meteen zo'n mooi verhaal. Je voelt de ongemakkelijkheid van beide personen.

Ik heb maar 1 zeurtje. Ik mis een originele titel. 

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Als antwoord op door Fief

@ Fief Dank je wel! 
Ik begrijp zeker jouw opmerking. Ik had de titel van de opdracht overgenomen, maar ondertussen heb ik gezien dat dit niet verplicht is. Dus ga ik toch maar even nadenken over een titel. :-)

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi DV, ik kan niet anders dan de reacties van andere forumleden onderschrijven. Prachtig, hoe je het ongemak vanuit beide personen uitbeeldt. Chapeau! 

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha, welkom. Ik vind het ook nog altijd een beetje spannend om te posten, dus begrijpelijk. Maar niets om je voor te schamen, vlot geschreven verhaal. Ik kan prima meevoelen met de karakters, de ongemakkelijkheid van de situatie komt er inderdaad goed uit, dus ook van mij een positieve reactie!

Klein frutsel: volgens mij bedoel je "vermengD met haar huid"?