Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#255 Vanaf de bank

Vanaf de bank in drukkende hitte de bloemen op tafel de eerste kopjes laten zich hangen de rode stoel de lege rode stoel door leegte nog roder aanwezig waar gelukkig niemand in mist de televisie als bewegend behang stemmen in Engels en moord en toch te volgen als ik verder dwaal de rolstoel met zoon gericht naar stopcontact de tablet een koptelefoon net iets te hard zodat ik naar hem schreeuwen moet zachter alsjeblieft zachter schreeuwen zo ben ik zachter ieder jaar iets meer boven uit het zicht de oudste aanwezig door klanken van de trompet naast me in volgorde de jongste dopjes en mobiel hardop lachend daarnaast de liefste die mij zelf  gekozen heeft zoals ik haar ook zij volgt de televisie amper terwijl ik hier op de bank zo'n beetje rond aan 't kijken ben staart zij buiten de neerslag die ook vandaag niet naar binnen weet te dringen

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hadeke, … wat puur wat prachtig. Je gedicht gonst door mij heen een gelukkig en dankbaar familie tafereel; zoals dat door een pa en ma en opgroeiende kinderen kan zijn.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hadeke, heel mooi! Een tweetal zinnen stelen mijn hart: "zo ben ik zachter ieder jaar iets meer" en je slot, dat vind ik prachtig en zegt zoveel "buiten de neerslag die ook vandaag niet naar binnen weet te dringen"

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hadeke, Een mooi moment van reflectie op het gezin. Iedereen is afzonderlijk van de ander bezig, maar toch vormt het een harmonieus geheel.