#227 Help ik ben ontvoerd
Wat zou ik nu graag een telefoon bij hebben, even laten weten waar en met wie ik ben. Maar waar ben ik eigenlijk? Mijn hoofd bonst van de klap die ik er daarstraks tegenaan kreeg.
Paniek maakt meester van me. Ik kom niet meer thuis dat weet ik bijna zeker. Hij zorgt er steeds voor dat ik hem zie, als hij telefoneert noemt hij voluit zijn naam. Nee hij laat me niet meer gaan. Alsjeblieft god sta me bij.
Ik moet helder blijven, iets doen. Daar ligt pen en papier, ik zou kunnen omschrijven wat ik zag. Misschien door een wonder vindt iemand het en dan… ik durf haast niet te hopen.
Help ik ben ontvoerd!!!!
Aangesproken door man die zich Jan de Ripple noemt. Kenmerken: in pak, witte blouse en lak schoenen hij praat Belgisch. Haar stak naar achter in paardenstaart. Vervolgens werd ik overdonderd door een klap op het achterhoofd en in een Vito gesleurd. Toen ik bijkwam was Jan de Ripple aan het telefoneren en zei dat hij bijna thuis was. Ik vermoed België, ik zag een bord met 30 kilometer Brussel. Nu ben ik in een huis met uitzicht op een tuin met aan de rand een bos. Als jullie me zoeken, in de kamer waar ik ben is rechts een tunnel met licht zoiets moois heb ik nog nooit gezien, daar ga ik heen.
Groet Vera B
Citaat: in driedelig zwart
Oh Luci, wat een verhaal
Bruno Lowagie
mw.Marie schreef: Oh Luci,
Hoi Lucia, het einde doet
Hallo Lucia, Voordat ik je
Schrijfcoach Katja de Vries
Hoi Lucia, Ja sorry. Ik had
Daar ben ik dan weer. Het is
Beste ka... Door ziekte niet