Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#220 Titel - 11

Vijf jaar geleden begon ik opeens met enige regelmaat dezelfde getallen te zien. Voornamelijk dubbele -en soms driedubbele getallen. 11 En 111 kwamen bijna dagelijks voorbij. Met name zag ik ze als ik op mijn telefoon keek, op de televisie, (bijvoorbeeld een tijdklok van een sportwedstrijd) of het digitaal klokje in de auto. Ik vond het frappant en ik ging er bewust op letten. Tot mijn verbazing zag ik overal om mij heen getallen. Ik lette op nummerplaten, huisnummers, hectometerpaaltjes en getallen onderaan op de verkeerslichten. Ik was erg nieuwsgierig waarom ik zoveel dubbele getallen zag en waarom het mij zo fascineerde. Ik ging op onderzoek uit en vond antwoorden in de spiritualiteit. Ik had mij al in een paar spirituele onderwerpen verdiept. Ik denk dat ik toendertijd een 'kosmische deur' heb geopend. Vanaf die tijd kwamen er veel bijzondere gebeurtenissen op mijn pad. Het leek soms wel of de kosmos ongeduldig was, en alle belevenissen vlak achter elkaar liet gebeuren. Het universum heeft vast gedacht: hè hè, nu kunnen we eindelijk alles die kant uit sturen, ze is 'wakker!' Omdat de kosmos graag met ons wil communiceren, gebeurt dat veelal met symbolen. Het getal 11 betekent 'lichtwerker'. Je eigen geboortedatum kun je gebruiken als peiler. Als voorbeeld geef ik die van mij: 10-2-1979. Wanneer ik alle getallen optel kom ik uit op 29, de 0 wordt niet meegerekend. Het eindgetal tel je ook bij elkaar op. 2+9=11. Mijn favoriete getallen zijn: 111(1) en 222. 111 Of 1111 betekent dat je je alleen maar op je wensen moet concentreren omdat ze zich snel zullen manifesteren. 222 Betekent dat je vertrouwen moet hebben en dat alles goed zal komen. Het getal 11 was vier jaar geleden tevens mijn nummer van de sleutelbos van het werk. De 'enen' vlogen mij dus om de oren... Houd je telefoon vanaf nu goed in de gaten, want wie weet krijg je binnenkort een 'kosmisch berichtje'.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mysterieus. Helaas is dat de enige reactie die in mij opkomt. Waar leidt dit verhaal toe? Mss heb ik de opdracht niet goed gelezen. :o

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mysterieus. Helaas is dat de enige reactie die in mij opkomt. Waar leidt dit verhaal toe? Mss heb ik de opdracht niet goed gelezen. :o
Dat is het ook May Laysen. Het gaat over numerologie. Getallenreeksen die jou iets kunnen vertellen (over je leven). 11 Kwam eigenlijk gelijk in mij op. Ik wist dat het geen alledaags onderwerp of verhaal zou zijn. Maar ik dacht ik ga het toch proberen. Er is een grotere kans dat ik de opdracht niet goed gelezen heb... ;) Bedankt voor je reactie!

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De titel nodigt uit tot lezen. 11 Associeer ik met carnaval, het is het 'gekkengetal'. Grappig dat jij er een heel andersoortig essay over schrijft.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn mobiele nummer heeft veel zevens. Waarom me dit nu als eerste te binnen schiet? Misschien door alle nummers in je verhaal.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Anke Ik ben niet zo heel erg fan van getallen. Rekenles was voor mij altijd een straf. Leuk om te lezen hoe je cijfers ervaart.

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Anke, ik weet eerlijk gezegd ook niet of dit wel de opdracht was, maar wat geeft het. Ik heb ook iets met nummers en ze komen op de raarste momenten tot je. Een gezond argwaan houdt me nuchter, totdat er weer iets gebeurt wat zo stomtoevallig is dat het bijna geen toeval meer kan zijn. Leuk verhaal.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stelle M., dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Ik ben met de carnavalsgekte opgegroeid. Levina Levja, de 7 is ook een spiritueel getal. Mocht je het leuk vinden kun je een kijkje nemen bij www.spiritincoaching.nl, numerologietest. Siv, rekenles vond ik ook vreselijk. Het was inderdaad een straf. Als ik dit toendertijd had geweten, had de les wat draaglijker gemaakt... Mechtilde, het klopt dat (dezelfde) getallen op de raarste momenten opduiken. Ze laten zich vluchtig zien, net als ideeën opeens in je gedachten opkomen. Bedankt voor jullie reacties!

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Anke, je hebt me ingewijd in de numerologie. Leuk verhaal en ik ga nu ook eens opletten... Fijne avond.
Wat leuk Mw.Marie. Veel plezier en laat je verrassen ;) Dankje voor je reactie en een fijne avond.

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Anke, ik word nu nieuwsgierig naar alle belevenissen die de kosmos vlak achter elkaar liet gebeuren en overigens ook naar de getallen onderaan de verkeerslichten. Dat lijkt me toch niet iets wat zo een-twee-drie opvalt. Ik ga erop letten als ik voor rood sta.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke tekst! Het verhalende element ontbreekt echter, maar waarschijnlijk was het ook niet je bedoeling een verhaal te schrijver, meer een soort informatieve tekst. Ik ben bang dat ik er dan ook geen goede inhoudelijke feedback op kan geven. Graag gelezen!

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Anke, ik word nu nieuwsgierig naar alle belevenissen die de kosmos vlak achter elkaar liet gebeuren en overigens ook naar de getallen onderaan de verkeerslichten. Dat lijkt me toch niet iets wat zo een-twee-drie opvalt. Ik ga erop letten als ik voor rood sta.
Ik heb iets bijzonders voor je SanVis... In het begin toen ik met de Engelen ging samenwerken kreeg ik een visioen. Ik zag vijf heldere foto's. Bij elke foto werd een verhaal verteld. Na elke foto werd ik wakker en dacht gefrustreerd, laat mij nu toch eens met rust ik wil slapen. Later hoorde ik dat het een toekomstdroom was. Wat mij voor die komende 5 jaar stond te wachten. Ik kan mij nog 1 afbeelding herinneren. Ik zag wolken en een rotsblok, de rest ben ik helaas kwijt. Zo'n droom heb ik daarna nooit meer gehad. De helderheid was erg opvallend, normaal is een droom vrij wazig. De rest bewaar ik voor mijn levensverhaal. Bij de autobiografische opdrachten heb ik er ook een keer over geschreven ;) Als je je bewust bent van alle getallen om je heen, ga je ze ook veel vaker zien. Terugkerende getallen hebben vaak een boodschap. Daarbij is het ook belangrijk dat je naar je gevoel luistert. Veel plezier met de cijfers!

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke tekst! Het verhalende element ontbreekt echter, maar waarschijnlijk was het ook niet je bedoeling een verhaal te schrijver, meer een soort informatieve tekst. Ik ben bang dat ik er dan ook geen goede inhoudelijke feedback op kan geven. Graag gelezen!
Hoi Mike, Je hebt het 2 keer niet getroffen met mijn verhaal... :) Het was inderdaad bedoeld als een soort van informatieve tekst. Mijn enthousiasme won het van mijn verstand. Driemaal is scheepsrecht hoop ik... Bedankt voor je reactie!