Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#218 Zwarte weduwe

Het is de achteloosheid waardoor ik zo makkelijk slachtoffers maak. Een achteloosheid die wordt gevoed door schoonheid en een vals gevoel van veiligheid. Geen man die mijn verschijning verbindt met gevaar, ook al is de plek waar ik ze opwacht van duisternis doordrenkt. Er is geen enkel wantrouwen als ik ze in één oogopslag laat verdrinken in verlangen. Ze luisteren niet meer naar hun intuïtie en verwarren de waarschuwingssignalen van hun lichaam met de zinderingen van lust. En juist dan, als ze mij ademloos maar onherroepelijk in hun armen nemen, lust ik ze rauw.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als dit geen halloween is, Chantal, de enige echte zwarte weduwe heb je neergezet. Genoten van je verhaal, het zinderd van bein tot het eind. Graag gelezen, fijne avond

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Echt creepy vind ik het niet toch kruipt er wel 'iets' langs mijn ruggengraat, als ik dit lees. Je hebt je goed ingeleefd in de ZW en dat mooi neergezet. :thumbsup:

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allen, dank voor het lezen en jullie reacties! @Marie blij dat je genoten hebt! @John, gewoon geen donkere steegjes in gaan ;) @Nancy, oh jee, ze smelt onder je lieve woorden... zo blijft er geen griezelstukje meer van haar heel ;) @Karinska, Nancy heeft de weduwe zojuist van haar rauwe randjes ontdaan. Toch blij dat ze je nog een beetje laat rillen! @Anke, mij ook! @Sanvis, dankjewel!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Chantal, ik ben geen maatstaf. Vind zelden iets eng als het om fictie gaat, vind het vooral smullen. In het echte leven is dat anders :D

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed verhaal, Chantal. Je trekt de lezer tot aan het einde mee in je verhaal. Sterke laatste zin ook. gr. Nynke

Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannend verhaal, de titel voegt informatie toe hier. Ik mis wel een beetje een beeld. Het is veel vertellen over. Misschien eindigen met juist een fysieke daad? Als ze haar omarmen, grijpt ze hun nek, ofzoiets? Een eind-beeld? Mooi trouwens dat er een verhaal achter het verhaal is, doet verder denken/fantaseren :).

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Chantal, Goed gedaan, ik durf nooit meer een vrouw te vertrouwen. Hoe lief ze er dan ook uit mogen zien!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Edwinchantalenquinten, (wat een mondvol namen ;) ) Ik ben het met @Karel123 eens. Ik mis show en krijg daardoor geen (levendig) beeld en kan me niet echt inleven. Ik vind het gegeven wel mooi en met meer show zou je het zeker spannend kunnen maken.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nancy, je hebt gelijk, het echte leven kan soms enger zijn dan al die verzonnen monsters bij elkaar. @Nynke, dank voor je mooie commentaar! @Karel, dank voor je reactie! Ik wilde met mijn tekst de lezer meenemen in de gedachtewereld van deze vriendelijke dame. Maar ik begrijp je punt. Ik zal eens nadenken over een stukje actie. Dank!

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jurrit, gewoon je instinct gebruiken, dan komt het goed ;). En uit donkere steegjes blijven natuurlijk. @Hadeke, bedankt voor je fijne reactie! @Willemina, bedankt voor je feedback! Zie mijn reactie aan Karel hierboven. Ik ga me er nog even over buigen. En Chantal is genoeg hoor :). Ik krijg die gebruikersnaam maar niet gewijzigd.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen beeld nodig- de laatste zin zegt mij als lezer genoeg als ik die in verband breng met de titel. Originele invulling. Voor de verandering is de man het slachtoffer. :thumbsup: