Lid sinds

5 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#218 Verstoppertje

Verstoppertje Een verontrustende ‘plok’ klinkt bij elke druppel die langzaam van het vlijmscherpe mes op de houten vloer druipt. Ik was altijd bang voor monsters onder het bed, nu doorsta ik doodsangsten dat het monster mij daar ontdekt. Ik moet stil zijn. Geen kik. Geen adem. Ik hoor zijn voetstappen vlakbij tot stilstand komen. Mijn ogen zijn hard dichtgeknepen, alsof hij me dan niet kan zien. Uiterst behoedzaam spiek ik tussen mijn oogleden door. Een enorme adrenalinestoot schiet door mijn lichaam als ik recht in twee valse ogen kijk. Ik had nooit vermoed dat de dood donkergroene ogen zou hebben.

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Swm.schutte, zo dat is spannend, ik hield mijn adem ook in! De groene ogen van de dood, doet 't hem. Graag gelezen, fijne avond.

Lid sinds

5 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien wel de ogen van je kat.. Puntje over de dichtgeknepen ogen en daarna de ogen tot spleetjes. Beter 'voorzichtig doe ik mijn ogen iets open'.

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, eng en spannend! Jammer dat je laatste zin de afloop al weggeeft. Ben het eens met John v.w.b. de zinnen over de spleetjes en dichtgeknepen ogen. Desondanks lekker stukje, graag gelezen.