Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#208 Mijn loverboy

‘Ik heb vanavond een vergadering, Claudia.’ ‘Niet weer, hè?’ ‘Als je directeur bent van een groot bedrijf kom je daar nu eenmaal niet onderuit.’ ‘Je hoeft toch niet overal bij aanwezig te zijn?’ ‘Helaas wel. Ik ben de verantwoordelijke man. Als er onrust in het bedrijf is, voel ik mij verplicht om daarbij te zijn. Je weet nooit wat er gebeurt. Vandaag hoorde ik dat de medewerkers loonsverhoging willen en ik probeer een staking te voorkomen.’ ‘Gezellig. Geef ze gewoon hun zin. Zit ik weer de hele avond alleen.’ ‘Je kunt toch naar een vriendin gaan?’ ‘Dat doe ik niet. De laatste twee keren werd ik begroet met de woorden “Heeft je man weer een vergadering?” je snapt dat ik dat niet nog een keer wil horen.’ ‘Dat kan ik me wel voorstellen. Je kunt ook thuisblijven en tv kijken.’ ‘Dat is dan ook wat ik ga doen.’ Vergeet niet Claudia dat ik een florissant salaris heb, waardoor jij geen baantje hoeft te zoeken. Je kunt doen en laten wat je wilt.’ ‘Ja, ja, het is al goed.’ Thomas was eerder thuis dan hij gedacht had. Hij was wel verbaasd dat het al donker was in de kamer. Blijkbaar was er niets op de tv wat Claudia kon boeien en was ze daarom vroeg naar bed gegaan. Hij besloot ook maar naar boven te gaan. Misschien was ze nog wakker. Toen hij de slaapkamerdeur opendeed en op het lichtknopje drukte, vloog ze geschrokken overeind. ‘Wat ligt er in godsnaam naast jou?’ vroeg Thomas. ‘Dat is geen wat maar een wie. Zijn naam is Patrick. Mijn loverboy op eenzame avonden. Hij heeft meer gevoel in zijn metalen ledematen dan jij in je hele lijf.’

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja: ik dacht dat de titel alles al weggaf, niet dus bij de afloop kan ik me van alles voorstellen met bekend gemak geschreven

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, fantastisch, weer erg gelachen om je vondst. Loverboy neem je letterlijk. Je bracht me met je titel op een dwaalspoor. Deze dame laat zich niet op een zijspoor parkeren, maar heeft deze echtgenoot het wellicht echt veel te druk? Het geeft zeker stof tot nadenken. Fijne avond.

Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo, dat moet even slikken zijn, je vrouw met een robot in bed. Leuk gevonden. Had nog graag de reacties van de personages gelezen, zowel van Claudia en Thomas als van Patrick. In jouw typische Tja-stijl kunnen die niet anders dan hilarisch zijn.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op de een of andere manier schuurt er iets in je verhaal wat mij betreft. Ik denk het slot. Ik lees het later nog een keertje.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed geschreven dialoog, Tja. Er had misschien wat meer spanning in kunnen zitten, als Claudia al een hint had gegeven, of zoiets. Hoe dan ook: met plezier gelezen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Helaas had ik geen woorden genoeg om de reacties te laten zien. Ik laat de rest van het verhaal aan de fantasie van de lezers over.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, … zal dus echt alle fantasie van een mens ooit tot realiteit gebracht worden door robots? Een mens zou ervan in de war raken. Je hebt een leuk verhaal geschreven.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De laatste zin vind ik prachtig! Misschien had er in het dialoog in de eerste helft van het verhaal iets minder informatie gemogen. Het gesprek komt door dit informatieoverschot misschien wat geforceerd over. Misschien dat je met beschrijvingen van de personages tijdens het gesprek ook veel had kunnen laten zien. Graag gelezen!

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Tja, Nog een keertje gelezen en ik weet nu wat er voor mij schuurde. Jij bent over het algemeen kort en krachtig en pittig. Nu vond ik, zeker de vrouw, heel gematigd.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Sorry.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Tja, Kan ik de loverboy af en toe inhuren? Hij hoeft alleen maar aanwezig te zijn.En af en toe mijn hand vasthouden. Voor de rest heb ik toch liever een man met alles erop en eraan. Het is zo dat de vrouw een "maitresse" moet zijn en van iedere man een loverboy kan maken. Echt waar. Maar ze moet daar natuurlijk zin in hebben en veel geduld en tact. Mooi verhaal trouwens, hoop dat het mannen en vrouwen tot nadenken stemt na het gniffelen. :o