Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#187 Herdenken

“These boots are made for walking. And that’s just what they’ll do.These days they are walking over you,” zingt Esmee enthousiast. We maken een voettocht door heel Amsterdam, 100 kilometer in het paasweekend. We starten in de Bijlmer bij de boom, die alles zag. We voelen het verdriet. Op tweede Paasdag zijn Esmee haar witte paaspantoffeltjes bijna tot de draad toe versleten. “Ik loop Amsterdam erop uit en dan hang ik ze op bij de andere trofeeën, na Berlijn, Beijing, Stockholm, Jekaterinenburg, Kaapstad en nu Mokkum!” De laatste kilometers gaan we hand in hand tot aan de Dam.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'We starten in de Bijlmer bij de boom die alles zag'. Dat is een heel mooi beeld gevangen in een mooie zin! Er zit een snelheidsfoutje in de zin 'We maken een voettocht maken..'

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
'We starten in de Bijlmer bij de boom die alles zag'. Dat is een heel mooi beeld gevangen in een mooie zin! Er zit een snelheidsfoutje in de zin 'We maken een voettocht maken..'
Edwin, leuk dat je mijn beeld begrijpt. Aangepast je aanwijzing. Dank voor de scherpe blik. Fijne avond.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig om al die verschillende invullingen van het schoenenthema te lezen, en deze is ook weer anders dan anders. Doet me denken aan een pelgrimstocht. Ik was gisteren nog op de dam. heb jullie niet gezien :)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig om al die verschillende invullingen van het schoenenthema te lezen, en deze is ook weer anders dan anders. Doet me denken aan een pelgrimstocht. Ik was gisteren nog op de dam. heb jullie niet gezien :)
Dank je voor het langskomen. Net op je website je teksten gelezen. Mooi en zeer boeiend. Knap hoe je dat doet. Jammer dat we je niet gezien hebben, we hadden het zeker leuk gevonden, maar we waren echt helemaal versleten na die tocht!

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
The Passion van 100 km op pantoffels, dat doe je niet zomaar even op je sloffen ;-)
Leuk Kruidnagel dat je dit erin herkent. Volgende keer trek ik toch andere schoenen aan, dit was niet te doen!

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel origineel. Leuk, vlot en beeldend geschreven. We starten in de Bijlmer bij de boom, die alles zag. springt er tussen uit. Je had dit ook als openingszin kunnen gebruiken... Werkelijk treffend.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Edith. Je geeft een hele mooie aanvulling, de boom als openingszin. Fijn dat je de emotie begrijpt uit de tekst, dat betekent dat ik het over heb weten te brengen, dank je nogmaals!