Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#178 Ik zeg toch ...

IK ZEG TOCH ... Ik zeg toch, dat alles goed gaat dat mijn wereld niet op z'n kop staat, mijn gedachten me niet in de weg staan en ik sterk sta Ik sta sterk Ik zeg toch ... maar iedereen ziet dat het niet waar is, maar niemand  zegt er wat van ik sta sterk

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha stefanieswereld Leuke tegenstelling dat je iets zegt en niemand daar iets over terug durft te zeggen. De laatste ik sta sterk had voor mij niet gehoeven.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha stefanieswereld Leuke tegenstelling dat je iets zegt en niemand daar iets over terug durft te zeggen. De laatste ik sta sterk had voor mij niet gehoeven.
Dank je Darkvalley. Het is een bewuste keuze die er wel in te zetten, maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Groetjes

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Sterk inderdaad. Je geeft aan de laatste 'en ik sta sterk', bewust te handhaven. Misschien is dan nog krachtiger om de 'en' te schrappen en er een nieuwe regel aan te wijden. (Kom je op 11 regels, maar dat wordt je vast vergeven.)

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Nancy: Dank je! @ Coach Marijcke Cauwe: Dank je wel :) @ Hadeke: Ik ga ernaar kijken, ik zat er zelf een beetje mee dat ik het tweede deel niet helemaal lekker vond lopen, dus misschien veranderd daar nu wat aan. Bedankt voor je feedback. @ Stella: Ik ga ernaar kijken Stella. Bedankt voor je hartje <3

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stefanie. Ik vind het een mooi en een ontroerend gedicht. Je beschrijft heel treffend hoe de hoofdpersonage zich vastklampt aan het idee: "het gaat goed, ik sta sterk, ' terwijl voor de omgeving al lang duidelijk is dat dit een illusie is.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@mw. Marie: dank je. Kwetsbaar zijn is ook sterk :) @Mechtilde: <3 @Ton Badhemd: Dank je :) @Levina: Dank je, waarom weet ik niet maar het ontroert me. @Corine Binnenkamp: Dank je Corine, mooi hoe iedereen zijn eigen beleving bij een gedicht (of verhaal) heeft. Dit is inderdaad waar. Voor mij is het gedicht vrij persoonlijk: zelfs als je zelf weet dat het niet goed gaat, maar niet eerlijk bent naar je omgeving, zullen zij het zien maar niets zeggen, waardoor je sterk moet blijven.